Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa? Itse vastaan
"Perfektion" Netflixistä. Se piti olla kostotarina mutta sisälsi JUONIPALJASTUS-VAROITUS! Lesboseksiä ja housuun paskomista bussissa. Lopetin siihen bussikohtaukseen. Ihan hemmetin outo leffa.
Kommentit (310)
Guest House Paradiso. Vieraat syövät radioaktiivista kalaa, sairastuvat ja lopulta koko paikka lainehtii oksennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Guest House Paradiso. Vieraat syövät radioaktiivista kalaa, sairastuvat ja lopulta koko paikka lainehtii oksennuksesta.
Löytyy YouTubesta Guest House Paradiso puke scene
Vierailija kirjoitti:
David Lynchin "Inland Empire". Yritin kovasti ymmärtää, mutta yli hilseen meni niin kovasti ettei tukka edes hulmunnut.
David Lynch on hyvä tuottamaan mielenkiintoisia ja usein myös visuaalisesti upeita episodeja, mutta järjellisiä kokonaisuuksia hän ei saa aikaiseksi. Mutta kriitikot, elokuvatutkijat ja itseään muita älykkäämpinä pitävät taviskatsojat riemuitsevat, kun pääsevät "tulkitsemaan".
Joskus teininä katsottiin kaveriporukassa elokuva jossa oli tappajakondomi, kyllä ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hui, että ihan lesboseksiä sisälsi :D Miten outoa.
Netflixistä oudoin/erikoisin katsomani leffa on varmaankin I'm Thinking of Ending Things, sellainen aika pitkäveteinen taide-elokuva.
Siis ei se pelkkä lesboseksi vaan se että ensin soitettiin viulua, sitten nuoltiin pildea ja sitten oltiinkin bussissa sonnat housussa.
Attack of the Killer Tomatoes:
En ole nähnyt, mutta kaveri mainosti tuota aikoinaan. Vaikuttaa niin hauskalta.
Sellanen ku No Reason (2010), en muista oliko joku saksalainen.
https://m.imdb.com/title/tt1601215/
Tuo traileri tuossa sivulla ei oo oikea, menee johki muualle ku painaa.
Tuosa youtuben traileri
En osaa sanoa mitään tuosta elokuvasta, oli niin pimee 🤦
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä katsottiin kaveriporukassa elokuva jossa oli tappajakondomi, kyllä ihan oikeasti.
On on muuten Troma elokuva.
Kaikki Troma elokuvat ovat aika outoja ja sekopäisiä.
Mä oon nähnyt troma elokuvista ainaskin:
- Poultrygeist: Night of the Chicken Dead
- Class Of Nuke 'Em High (1 ja 2)
- The Toxic Avenger -elokuvat
- Troma's War
- Return to Nuke 'Em High vol. 1
Aika sairasta meininkiä näissä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen ku No Reason (2010), en muista oliko joku saksalainen.
https://m.imdb.com/title/tt1601215/
Tuo traileri tuossa sivulla ei oo oikea, menee johki muualle ku painaa.
Tuosa youtuben traileri
En osaa sanoa mitään tuosta elokuvasta, oli niin pimee 🤦
Mä löysin joskus tuon kirppareilta. Oli aika huono ja sairas.
Ihme ettei kukaan ole vielä maininnut elokuvaa Valhalla Rising. On kyllä sitten niin outo ja tylsä, tai olen vaan niin moukka etten ymmärrä noin kultivoitunutta teosta. Oivoi.
Vierailija kirjoitti:
Perustuu Ralf Königin sarjakuvaan. Sarjakuva on ainakin ihan hauska.
Edellisellä sivulla mainittu Tetsuo oli tosiaan melkosen outo.
David Lynchin Eraserheadistä en ymmärtänyt mitään.
Nekromantik oli hyvä.
Alastonta lounasta jaksoin ehkä 5 min.
Outoja ovat siis kaikki.
Being John Malkovich oli tosi outo leffa, mutta tykkäsin siitä silti.
Hinnasta viis. Idea hyvä, mutta toteutus kömpelö.
Tuli telkkarista en tiedä nimeä. Kerroin pariskunnasta,joka muistaakseni matkusti Thaimaaseen, ja lähti sukellusretkelle. Reissun järjestäjä laski osallistujien määräm väärin, ja pariskunta jäi kahdestaan keskelle merta. Loppuelokuva kertoikin pariskunnan selvitymiskamppailusta merellä kahdestaan. Ja huonostihan siinä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli telkkarista nyt kesällä joku ruotsalainen juhannus? En muista nimeä. Siinä oli joku lahko tns. mitä nuoret lähti tutkimaan ja lomailemaan. Olen katsonut valtavan paljon elokuvia mutta tämä oli jotain NIIN oksettavaa ja sairaalloista että jäi huono olo pitkäksi aikaa.
Tämä. Aika sairasta menoa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Midsommar_%E2%80%93_loputon_y%C3%B6
Vierailija kirjoitti:
Tuli telkkarista en tiedä nimeä. Kerroin pariskunnasta,joka muistaakseni matkusti Thaimaaseen, ja lähti sukellusretkelle. Reissun järjestäjä laski osallistujien määräm väärin, ja pariskunta jäi kahdestaan keskelle merta. Loppuelokuva kertoikin pariskunnan selvitymiskamppailusta merellä kahdestaan. Ja huonostihan siinä kävi.
Hurghadassa olin riutoilla snorklaamassa ja meidän veneemme läksi paikalta viimeisenä. Bongattiin eräs saksalainen seisomassa riutan päällä sääriä myöten vedessä. Oli unohtunut toisesta veneestä, oli kiitollinen kun poimimme kyytiin, ettei tarvinnut koko yötä siinä seisoa.
Oli aika näky, kun seisoi keskellä rannatonta ulappaa.
Eraserhead on omituisten elokuvien kärkisijalla mullakin. Sitten on näitä intialaisia, joissa kuvataan kärpästä 10 minuuttia.
Valuva taivas/Liquid Sky. Heittämällä oudoin näkemäni. Rupesin näyttämään sitä läpällä kavereilleni ja 4-5 katselun jälkeen tajusin sen leffan.
Kauhuleffa nimeltä A Serbian Film. En suosittele, oli aika kuvottava.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/A_Serbian_Film