Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa? Itse vastaan
"Perfektion" Netflixistä. Se piti olla kostotarina mutta sisälsi JUONIPALJASTUS-VAROITUS! Lesboseksiä ja housuun paskomista bussissa. Lopetin siihen bussikohtaukseen. Ihan hemmetin outo leffa.
Kommentit (310)
Aki Kaurismäen kaikki elokuvat. Keskinkertaisuuden huippua!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä leffan nimeä, enkä muista, että missä näin sen ( jos joku tunnistaa ja tietää, niin laittakaa tähän, please), mutta kertoi pariskunnasta, joka lähti lomalle etelään, ja siellä sukellusretkelle, jossa kävi niin, että pariskunta jäi vahingossa paluumatkalla laivasta pois, ja loppuleffa kertoikin sitten siitä, miten pariskunta yritti selvityä meressä siinä sitten lopulta onnistumatta. Oli outo ja kamala leffa.
Open water.
The Killing of a Sacred Deer (2017), rooleissa mm. Nicole Kidman. Elokuvaa oli jäljellä noin vartti, kun huomasin miettiväni että mitä helkkaria minä oikein katson ja että tämä ei tästä enää kummene, ja jätin kesken.
Jossain mainittiin Human centipede elokuva ja moni piti sitä aivan käsittämättömän kuvottavana. Kävin esittelyvideon katsomassa tubesta, niin oli kyllä todella häiriintynyt.
Lobster
En vain saa tuon elokuvan ideasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Srar Wars: Holiday Special. (1978)
Miten mä olinkaan voinut välttyä siltä kaikki nää vuodet.
Suosittelen lämpimästi. Löytyy Youtubesta.
Carrie kokaiinipäissään.
Tree of Life.
Suurena Brad Pitt -fanina menin innoissani leffateatteriin katsomaan, ja ihan lupaavan alun jälkeen istuin loppupätkän puhelinta selaillen. Vissiin jotain tosi taiteellista siinä oli.
Ihan kun kesken draamaelokuvan joku olisi kääntänyt yhtäkkisesti kanavan vähän härölle luontodokkarille, joka kertoo dinosauruksista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tree of Life.
Suurena Brad Pitt -fanina menin innoissani leffateatteriin katsomaan, ja ihan lupaavan alun jälkeen istuin loppupätkän puhelinta selaillen. Vissiin jotain tosi taiteellista siinä oli.
Ihan kun kesken draamaelokuvan joku olisi kääntänyt yhtäkkisesti kanavan vähän härölle luontodokkarille, joka kertoo dinosauruksista. 😂
Onpa typerää selata puhelinta leffasta. Olisit lähtenyt pois salista jos ei kiinnosta katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tree of Life.
Onpa typerää selata puhelinta leffasta. Olisit lähtenyt pois salista jos ei kiinnosta katsoa.
On typerää, myönnän, en koskaan normaalisti tee noin. Tuolla kerralla vaan valehtelematta kaikki ympärilläni olevar kanssakatsojat tekivät yksi toisensa jälkeen samoin, ja sitten siis minäkin.
Anna Eriksonin outo, taiteellinen elokuva. Täyttä p@sk@@.
Mä tykkään hemmetin paljon oudoista elokuvista, mutta sitä oudointa elokuvaa on vaikea määritellä. Ehkä sillein mistä oon ollut eniten hämilläni on Kung Fu Hustle.
Men leffa osasi myös olla todella hämmentävä.
Kuten myös Eraserhead.
Todella erikoinen toteutus tunnetuista hahmoista on Super Mario Bros.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä leffan nimeä, enkä muista, että missä näin sen ( jos joku tunnistaa ja tietää, niin laittakaa tähän, please), mutta kertoi pariskunnasta, joka lähti lomalle etelään, ja siellä sukellusretkelle, jossa kävi niin, että pariskunta jäi vahingossa paluumatkalla laivasta pois, ja loppuleffa kertoikin sitten siitä, miten pariskunta yritti selvityä meressä siinä sitten lopulta onnistumatta. Oli outo ja kamala leffa.
TÄÄ oli paha. Ja tositarina!!! Open Water on leffan nimi.
Triangle of Sadness oli tavallaan mielenkiintoinen, mutta osittain ällöttävä, osittain outo.
Klassikkoelokuvista tulee mieleen Polanskin Vuokralainen ja Katkera Kuu.
Ja sitten Bunuelin Päiväperho ja Tämän intohimon hämärä kohde.
Benjamin buttonin ihmeellinen elämä- EI kiinnostanut, muutaman kerran oon yrittäny kattoa kai.
Longlegs https://www.imdb.com/title/tt23468450/
Niin häiriintynyt, jäi outo olo tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Triangle of Sadness oli tavallaan mielenkiintoinen, mutta osittain ällöttävä, osittain outo.
Tässä oli yksi parhaimpia kohtauksia pitkiin aikoihin elokuvissa, se laivan myrskykohtaus, ihmiset oksenteli. Tekivät kai viikkokapalla niitä kohtauksia tai jotain... Oli aivan älyttömän hauska. Muut osat elokuvasta ehkä tylsempiä
Tässähän on Jason Momoa ja Keanu Reeves! Ei jumankauta, pitääkö tää sitten kattoa, vaikka traileri oli todella, todella hämmentävä.