Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa? Itse vastaan
"Perfektion" Netflixistä. Se piti olla kostotarina mutta sisälsi JUONIPALJASTUS-VAROITUS! Lesboseksiä ja housuun paskomista bussissa. Lopetin siihen bussikohtaukseen. Ihan hemmetin outo leffa.
Kommentit (310)
Troma elokuvat ovat outoudessaan omalla tasollaan ja tunnetuin niistä on Toxic Avenger jatko-osineen.
Se Anna Erikssonin leffa. Kelauksella katoin läpi, koska mielenkiinnosta halusin nähdä, minkälaisesta elokuvsta oli kyse. Ja olihan se ihan seko.
Vierailija kirjoitti:
Se Anna Erikssonin leffa. Kelauksella katoin läpi, koska mielenkiinnosta halusin nähdä, minkälaisesta elokuvsta oli kyse. Ja olihan se ihan seko.
Siis tämä, missä Anna itse näyttelee:
Matriarkka. "Nuori nainen palaa vastahakoisesi kotikaupunkiinsa".
No leffassa kotikylässä oli jonkinlainen kuolemattomien kultti jota tämän naisen äiti johti ja leffassa on kohtaus,jossa äiti seisoo alasti kirkossa ja ihmiset vuoronperään imevät mustaa mömmöä jota tämän rinnoista vuotaa. WTF?!
Brazil vuodelta 1985. Perustuu Orwellin 1984 kirjaan mutta leffasta on yritetty tehdä oudon hupaisa.
Tree of life on yksi suosikkielokuvistani, minusta siinä ei ollut mitään outoa tai vaikeaa. Oudoin näkemäni elokuva on ollut Peter Greenawayn Drowning by numbers. Meinasin nukahtaa kesken leffan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä leffa on sellainen jossa tiedemies tekee ihmisistä tuhatjalkaisen ja leikkaa sekä kiinnittää ne peräkkäin, ja kun yksi syö ja paskoo niin se menee seuraavan kiinnitetyn ihmisen suuhun?????? Sellaisesta oli vaan maininta jossain telkkarisarjassa.
The Human Centipede
ai se on juuri tuo, mistä on kovasti puhuttu että ällöttävä ja menee ruokahalut ainakin moneksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Brazil vuodelta 1985. Perustuu Orwellin 1984 kirjaan mutta leffasta on yritetty tehdä oudon hupaisa.
Mun pitäisi katsoa tuo. Löysin joskus muutamalla eurolla kirppikseltä tuon. Traileri näytti todella erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tree of life on yksi suosikkielokuvistani, minusta siinä ei ollut mitään outoa tai vaikeaa. Oudoin näkemäni elokuva on ollut Peter Greenawayn Drowning by numbers. Meinasin nukahtaa kesken leffan.
Ei kettuilua tai haastoa, mutta osaat varmaan perustella väitteesi? Itse olen tehnyt jopa elokuvakritiikkiä, mutta Tree Of Life meni kyllä ohi - nähnyt toki vain kerran ja tosiaan deiteillä, halusin vain päästä pussailemaan. Drowning by numbers taas on hyvin mielenkiintoinen ja innostava elokuva.
Leffan nimi taisi olla Wiener-Dog ja se todella kertoi mäyräkoiran elämästä. Leffan piti olla komedia, mutta mun mielestä se oli kaikkea muuta! Koira matkasi aina vain hullumpien ihmisten talouksiin ja lopulta jäi auton alle ja joku taiteilija teki siitä dronen tms. En muista tuota loppua ihan tarkasti, et tuliko koirasta drone, mut joku värkki kuitenkin. Ihan kauhean pska, outo ja surullinen leffa.
Bug (2006)
Varo vaan, ettei iske sinuunkin entomofobia. Kunnon foliohattu -elokuva.
Everything Everywhere All at Once
Ysärin alussa oli joku tosi outo mukamas hieno taidepläjäys-elokuva, jossa oli kovakuoriaisia ja muita ötököitä. En muista oikein edes mikä siinä oli se idea, yksi kaveri halusi nähdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä leffa on sellainen jossa tiedemies tekee ihmisistä tuhatjalkaisen ja leikkaa sekä kiinnittää ne peräkkäin, ja kun yksi syö ja paskoo niin se menee seuraavan kiinnitetyn ihmisen suuhun?????? Sellaisesta oli vaan maininta jossain telkkarisarjassa.
The Human Centipede
ai se on juuri tuo, mistä on kovasti puhuttu että ällöttävä ja menee ruokahalut ainakin moneksi päiväksi.
Tuon leffan mainitsee aina joku jokaisessa leffakeskustelussa. En ole katsonut, koska kuulostaa niin sairaalta. Toisaalta mua kiinnostais tietää, että selviääkö nää ihmiset siitä tuhatjalkaisena olosta hengissä? Toki kyseessä on vain elokuva, mut jos siinä ommellaan ihmisen suu toisen peräpäähän kiinni, niin eihän se ihminen pysty enää nielemään. Tuo "centipede" tukehtuisi heti, kun ensimmäinen vääntäisi torttua tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ysärin alussa oli joku tosi outo mukamas hieno taidepläjäys-elokuva, jossa oli kovakuoriaisia ja muita ötököitä. En muista oikein edes mikä siinä oli se idea, yksi kaveri halusi nähdä sen.
Tämä oli muistaakseni Peter Greenawayn elokuva, jossa mätäni eläimiä. En edes halua muistaa siitä enempää.
Outous ei ole yhtä kuin sairas. Tuntuu, että osa luettelee vain sairaita elokuvia.
Paljon sairaita elokuvia nähneenä itse en koe niitä outouna, kun käyvät jo omana kategoriana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kettuilua tai haastoa, mutta osaat varmaan perustella väitteesi? Itse olen tehnyt jopa elokuvakritiikkiä, mutta Tree Of Life meni kyllä ohi - nähnyt toki vain kerran ja tosiaan deiteillä, halusin vain päästä pussailemaan. Drowning by numbers taas on hyvin mielenkiintoinen ja innostava elokuva.
Et ole nähnyt tätä Drowning by numbersia. Kaikkea muuta kuin mielenkiintoinen ja innostava. Siinä luetellaan numeroita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Human Centipede
Tuon leffan mainitsee aina joku jokaisessa leffakeskustelussa. En ole katsonut, koska kuulostaa niin sairaalta. Toisaalta mua kiinnostais tietää, että selviääkö nää ihmiset siitä tuhatjalkaisena olosta hengissä? Toki kyseessä on vain elokuva, mut jos siinä ommellaan ihmisen suu toisen peräpäähän kiinni, niin eihän se ihminen pysty enää nielemään. Tuo
Sen verran katoin netistä, että tuosta on tehty kolme osaa. Ekassa osassa ommellaan kolme ihmistä yhteen, kolmannessa osassa jo on 500 vangista koostuva tuhatjalkainen, joka möngertelee pitkin vankilan lattioita.
En oo katyonu, enkä aiokkaan katsoa.
Itsekin kävin leffassa tämän. Deiteillä. Olimme molemmat muka kovin tiedostavia - hyvin vaivautunutta keskustelua, kunnes totesimme nauraen, ettemme tajunneet leffasta mitään, aloimme juomaan kaljaa ja puhumaan popmusiikista.