Asp-lainan ottaneilla ei ole hätää
Vaikka korot nousisi 10%:iin. Heillä korko voi olla max 3 ja risat. Kannattaa nuorten säästää aspiin.
Kommentit (23)
Korkojen nousu siis ei vaikuta vain asuntolainaan vaan se korkojen nousu vaikuttaa ihan kaikkiin velkoihin,lainoihin ja kulutusluottoihin. Sitä en tiedä vaikuttaako tämä korkojen nousu valtion velkoihin jos vaikuttaa niin niin suomen korkomenot tulevat kasvamaan ihan hemmetisti.
Vierailija kirjoitti:
Suuri lama tulee talvella. Velattomilla ei ole niin hätää mutta Kela ei taida sentään veloissa auttaa?
Tuleva talvi on kyllä mielenkiintoinen koska korot nousevat,ruuan hinta nousee, sähkön hinta nousee ja polttoaineen hinta on jo noussut 1,8 eurosta siihen 2,2 euroon. Kaikkien hinnat nousee siis ja korkojen nousu siihen päälle niin voi olla että monella on tiukat ajat talvella. Toivotaan että hallitus keventää verotusta reilusti nyt.
Heh täällä on yksi asp-lainan ottanut, velaton minun pitäisi olla vuonna 2034 ja asp lainan otin vuonna 2014.
Ei paljoa korkojen nousut minua enää hetkauta koska velkaa on tällä hetkellä jäljellä enää noin 40 000 euroa. Säästössä on rahaa noin 10 000 euroa ja kykenisin lyhentämään velkaani pois enemmänkin kuukaudessa mutta en ole lyhentänyt koska korot ovat olleet niin pieniä minun aikana.
Asuntolaina on ainoa velka mitä on.
M31