Ovatko miehenne tosiaan poissa yötä kotoa ilmoittamatta teille?
Tää tuntuu nousevan esille aika usein kuin palstaa selailee. Itseä kummastuttaa, että tapahtuuko tämmöistä oikeasti paljon ja kuinka ihmeessä kukaan haluaa olla yhdessä tuommoisen ihmisen kanssa, joka ei välitä edes kommunikoida kumppaninsa kanssa. Meillä mies tulee aika lailla joka yöksi kotiin eikä ikinä tarvitse miettiä missä on. Jos joskus menee myöhempään niin ehdottomasti laittaisi viestiä etten huolestu. Ja sama tietysti toimii toistepäin.
Kommentit (3)
Ei ole koskaan ollut. Itse olin jossain vaiheessa suhdetta aika masentunut ja silloin harvoin jos tapasin perhettä/kavereita ja olin iloisella mielellä en jostain syystä tahtonut keskeyttää meininkiä ilmoittamalla, että tulenkin kotiin vähän myöhemmin. Mies kyllä tiesi aina missä olen eikä hänellä tuolloin olisi ollut muutakaan menoa, mutta toki pahoitti mielensä syystä. Oma isäni, alkoholisti ja sairasti psykooseja, ei ilmoitellut aina äidilleni jos oli yön juhlimassa, mutta putkasta yleensä löytyi. Ihmeen kauan äiti sitä jaksoi, itse en päivääkään katselis sellaista.
Henkistä väkivaltaa jos kadotaan ilmoittamatta.
No ei tosiaan ole.