Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako naisia nyt sitten enää lähestyä missään?

Vierailija
21.07.2022 |

Vai onko se sitä katuhäirintää jos menee jollekin naiselle kadulla esittelemään itsensä ja pyytämään treffeille?

Kommentit (347)

Vierailija
321/347 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

istuin kahvilla eilen lähikuppilassa ja mussutin pasta-annostani. kun katsahdin huomasin että pidemmällä joku raksamies +40 oli astunut autostaan ja nojasi sen oveen. hän tuijotti ja katseli kauempaa minua suoraan, vaikka hänellä oli aurinkolasit niin huomasin että hän seisoi minua kohti ja katseli. noh, painoin pääni alas ja jatkoin syömistäni.  mietin että oliko hiukset huonosti tai näkyikö tissivako vai miksi hän katseli.

sitten mies tuli kahvilan ovesta sisään ja otti kahvin ja tuli viereiseen pöytään istumaan. olimme ainoat kahvilassa silloin.

siinä sittne mietin hetken että alkaako se juttusille vai mitäköhän tapahtuu? mitään ei sitten tapahtunut  hän joi kahvinsa ja poistui. se oli selainen ujo lähestyminen ;)

Ei se ollut lähestyminen. Se oli harkinta jonka jälkeen mies päätti ettei lähesty.

Ahaa, vai sekö se olikin. ehkä jäädyin sen verran ja annoin sellaiset vibat ettei kiinnosta ,ettei hän uskaltanut puhua. tuli kyllä tunne että hän tuli minun takiani siihen kahvilaan viereen istumaan. onhan noita tilanteita ollut enkä tiedä koskaan miten päin niissä pitäisi olla että mies joskus lähestyy

Pitää antaa joku signaali jonka mieskin huomaa.

mitä siinä voi sitten tehdä? täytyykö alkaa itse ensin puhumaan? "on se ollut kaunis kesä voi että!!!!!"

Noinko miehen kuuluu lähestyä?

Vierailija
322/347 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tekisit vaikka ajatusleikin, ja kuvittelisit, että naiset ovat oikeita ihmisiä, joilla on mielipiteitä ja ajatuksia, ja ennen treffeille pyytämistä pyrkisit ihan kaverillisesti juttelemaan. Ihan kuten satunnaiselle miehelle puhuisit. Ja jos ne naisen jutut vaikuttaisivat sinusta aidosti kiinnostavilta, sitten kysyisit treffeille.

En ole koskaan tavannut naista, joka on kiinnostunut asioista, joista itse olen kiinnostunut. Enkä ole koskaan tavannut naista, jonka jutut olisivat kiinnostavia, muuta kuin Youtubessa.

Olisi jäänyt seksielämä kokematta jos olisin aikoinaan tällaisia ohjeita noudattanut.

Paras ystäväni on mies. Hänellä on aina ollut paljon naisia ympärillään, osa ystävinä, isompi osa seksuaalisesti. Hän viihtyy naisten seurassa ja naiset viihtyvät hänen seurassaan. Hän on aidosti kiinnostunut naisten jutuista ja näkemyksistä ja harrastaa juuri samoja asioita kuin minäkin. Komea hän ei ole.

Näinhän se on. Naisten neuvot toimivat toivotuilla supliikki/pelimiehillä, mutta jos miehen persoonallisuus ja kiinnostuksenkohteet ei sellaista vastaa, täytyy miehen kehitellä aivan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/347 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

istuin kahvilla eilen lähikuppilassa ja mussutin pasta-annostani. kun katsahdin huomasin että pidemmällä joku raksamies +40 oli astunut autostaan ja nojasi sen oveen. hän tuijotti ja katseli kauempaa minua suoraan, vaikka hänellä oli aurinkolasit niin huomasin että hän seisoi minua kohti ja katseli. noh, painoin pääni alas ja jatkoin syömistäni.  mietin että oliko hiukset huonosti tai näkyikö tissivako vai miksi hän katseli.

sitten mies tuli kahvilan ovesta sisään ja otti kahvin ja tuli viereiseen pöytään istumaan. olimme ainoat kahvilassa silloin.

siinä sittne mietin hetken että alkaako se juttusille vai mitäköhän tapahtuu? mitään ei sitten tapahtunut  hän joi kahvinsa ja poistui. se oli selainen ujo lähestyminen ;)

Ei se ollut lähestyminen. Se oli harkinta jonka jälkeen mies päätti ettei lähesty.

Ahaa, vai sekö se olikin. ehkä jäädyin sen verran ja annoin sellaiset vibat ettei kiinnosta ,ettei hän uskaltanut puhua. tuli kyllä tunne että hän tuli minun takiani siihen kahvilaan viereen istumaan. onhan noita tilanteita ollut enkä tiedä koskaan miten päin niissä pitäisi olla että mies joskus lähestyy

Pitää antaa joku signaali jonka mieskin huomaa.

mitä siinä voi sitten tehdä? täytyykö alkaa itse ensin puhumaan? "on se ollut kaunis kesä voi että!!!!!"

Sen sijaan että painaa päänsä alas voi katsoa kohti ha hymyillä. Kun hän tulee sinua kohti, viereiseen pöytään, voit edelleen hymyillä hänelle.

Tavanomaisia aloituksia on vaikka "Hei", tai pieni nyökkäys. Usein toimiva on myös " Anteeksi, näytät kovin tutulta. Tunnetaanko me jostain?" Siitä voi luontevasti jatkaa omiin tuttuihin paikkoihin tai harrastuksiin, jolloin ensitutustuminen käy salamannopeasti ja luontevasti.

Vierailija
324/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitenkäs tänään? Uutta ketjua tulille vai jatketaanko vanhalla?

Vierailija
325/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset meikkaavat ja pukeutuvat itseään varten, eli viestiäkseen (siitä huolimatta ulospäin) että olen itselleni ok, pidän huolta itsestäni. Siisteys ja puhtaus viehättää myös samalla miestä. Yökerhoon mennessä laitetaan vähän enemmän meikkiä, korostetaan silmiä ja hiuksia, kun halutaan viehättää ja tuntea itsensä kauniiksi ja kun etsitään kumppania.

Ruokaostoksille mentäessä ei ole tarvetta tuntea itseänsä kauniiksi, vaikka onkin meikattu, haluaa olla vain huoliteltu.

Nainen haluaa kumppaniksi keskustelijan, syvällisestikin ajattelevan, tunteellisen, kuuntelevan ja turvallisen ihmisen.

Mies etsii luultavimmin äitiä lapsilleen, ainakin ns. poikamies. Nämä on vain minun ajatuksiani, ei pidä hermostua.

Miehen pitää osata verrata itseään vastapuoleen, silloin ei tule turhia yrityksiä ja loukkaavia torjumisia.

Ketään ei kannata lähestyä "kylmiltään" tänä päivänä. Se oli ennen vanhaan se.

Terveisin yli 40 v sitten kylän kauneimmaksi sanottu tyttö, sittemmin yh ja nykyinen mummu.

Vierailija
326/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei saa, normaalit miehet kyllä

Vierailija
327/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyypiöt alkaa kadulla tulemaan esittäytymään ja pyytämään treffeille, niin en enää lähde mihinkään ilman aviomiestäni! Riittää että tummat kyylää ja lähentelee kaikkialla.

mä saan näistä sen kuvan ettei ne edes esittele itseään, paukauttaa vaan treffikutsun..

Vierailija
328/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein. Yhteiskunta menee koko ajan invidualisempaan suuntaan. Tulevaisuudessa asutaan pienissä kapseleissa yksin ja sosialisointi siirtyy enemmän koko ajan internettiin (metaverse ja Cloud), seksistä tulee lopulta merkitsemätöntä ja perheen perustaminen on vain harvan oikeus tai ketkä pystyvät saamaan lapsia (lisääntynyt sterilisaatio).

Seksiä harrastetaan todennäköisesti kahden henkilön toimesta pään sisällä internetissä ja kaikki muukin keskustelu tapahtuu virtuaalisesti.

Jo nyt on havaittavissa sukupuolien välillä jonkilaista kuilua. Tuota kuilua ei ole mahdollista enää korjata vaan sukupuolten kanssakäyminen siirtyy enemmän ja enemmän virtuaaliseksi. Seuraavan 10v aikana teknologia tulee ottamaan sellaisia harppauksia mitä moni ei voisi kuvitella edes mahdolliseksi. Tinder on esim toiminut työkaluna tässä sukupuolien kanssakäymisestä viemisessä virtuaaliseksi. 

Mua tämä keskustelu ei sinänsä kosketa kun en lähesty naisia, koska olen antanut elämäni Jeesukselle ja haluan kuulua hänelle kokonaan. Miten annetaan itsensä Jeesukselle kokonaan? Kuolettamalla liha jotta henki voi elää.

Vierailija
329/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että naista ei saa pyytää treffeille työvaatteissa eikä töissä, mutta sitä naista ei välttämättä näe enää ikinä tässä elämässä vapaa-ajalla, kun kaikki naiset ei käy baareissa jne.

Vierailija
330/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallista mennä määräaikaisiin töihin, kun tietää ettei kukaan mies saa pyytää treffeille eikä työn päättymisen jälkeen enää nähdä missään, kun olen paljon kotona. Minuun ei törmää enää missään, kun työsopimus päättyy.

Vierailija
331/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turvallista mennä määräaikaisiin töihin, kun tietää ettei kukaan mies saa pyytää treffeille eikä työn päättymisen jälkeen enää nähdä missään, kun olen paljon kotona. Minuun ei törmää enää missään, kun työsopimus päättyy.

Käyn ainoastaan kaupassa ja välillä töissä ja välillä työttömänä. Työttömyysaikana vain kaupassa. Minuun ei voi törmätä missään.

Vierailija
332/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään käy kuin töissä ja kaupassa. Ihan tarkoituksella oon poissa noista paikoista, missä ap:t saalistaa.

Vierailija
333/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin tosi ikävä ja keinotekoinen muna-kana-ongelma. Suostumuksen kysyminen on samaan aikaan pakollista ja metoo-häirintää. Minusta olisi hyvä palata vanhaan hyvään tapaan, jossa saa puhua ja pussata.

Vierailija
334/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että syntyvyys sukeltaa, kun aloitteen tekeminen on käytännössä kriminalisoitu.

Vierailija
335/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vain omasta puolestani. Saat tulla mutta minä en koe tarpeelliseksi randomihmisen takia laittaa musiikkiani pauselle. Tämä on toiminut ainakin kerran, joku mies tuli junassa istumaan eteen ja koitti minulle puhua. Jatkoin omiani niin se lopulta lähti pois.

Vierailija
336/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla, kunhan ymmärtää, ettei naista välttämättä kiinnosta lähtee treffeille. Muutenkin naiset tuppaavat olemaan nihkeitä sille, että joku kiinnostuu vain ulkonäöstä. Siksi meil on kaiketi huomattava miesenemmistö tinderissäkin?

Jaaha. Miksi te muuten pahastutte jos mies pitää ulkonäöstänne kun olette kuitenkin panostaneet siihen niin paljon? Ihan rehellisesti kysyn ilman ennakkoasenteita kun en oikein ymmärrä tätä.

Olen eri, ja vastaan omasta puolestani. Minua ei haittaa, jos joku pitää ulkonäöstäni, eikä minua oikeastaan edes haittaa se, jos joku kiinnittää minuun ensimmäisen kerran huomiota ulkonäköni vuoksi. Ja tiedän, että jokaisella minusta kiinnostuneella miehellä, jonka kanssa minulla on tullut minkäänlainen suhde, on yksi osa kiinnostusta ollut ulkonäkö - joskaan se ei ole ollut kaikki. Tämä on täysin ok, ja kyllä itsellenikin merkkaa toisen osapuolen ulkonäkö.

Mutta se, mikä ei ole ok, on oletus, että oma kiinnostukseni herää vain siitä, että toinen kiinnostui ulkonäöstäni. Jos tällaisen täysin tuntemattoman kohdalla en itse tunnista mitään kiinnostavaa (eikä se tuossa vaiheessa oikein voi olla muuta kuin hänen ulkonäkönsä), en motivoidu lähtemään treffeille. Minunkin täytyy nähdä toisessa jotain kiinnostavaa, oli se sitten persoona tai ulkonäkö, jotta voin kiinnostua. Se, että toinen kiinnostui minusta, ei vielä riitä.

Olen myös eri, enkä mitenkään paljon panosta ulkonäkööni. Olen harmaahiirulainen, mutta ihan perusnätti noin muuten. Mulle on usein sanottu että olisin hottis jos panostaisin vähän, mutta kun ei mua kiinnosta olla hottis. En ole huomionhakuinen persoonaltani, joten miksi tekisin itsestäni sellaisen?

Ehkä sen takia mua ei koskaan lähestytäkään. Tästä tulikin mieleeni, että jos mies lähestyy juuri niitä naisia jotka käyttävät paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, toki heillä on vastaavasti samat odotukset miehelle. Minä esimerkiksi en edes HALUA miestä, joka on sliipattu ja panostaa ulkonäköönsä paljon. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Tykkään enemmän sellaisista Jaajo Linnonmaan tyyppisistä luonnonlapsimiehistä, jotka eivät ota itseään liian tosissaan. Ei tarvitse olla niin viimisen päälle aina. Saa olla vähän massua ja hiukset sekaisin. Ja kotona molemmilla pieruverkkarit.

Olen tuo, jolle vastasit, ja pakko nyt huomauttaa, että eihän se, että joku on hyvännäköinen, tarkoita välttämättä sitä, että hän on kovin sliipattu tai käyttänyt paljon rahaa ulkonäköönsä. Sehän on hyvin yksilöllistä, ja ihan hyivn tuntemattoman ulkonäkö voi viehättää juuri siksi, että tällä ON vaikka tukka sekaisin ja näyttää "luonnonlapselta". Ei kaikkien mielestä hyvännäköinen edes tarkoita jotain kovin laitettua mallityyppiä. Joku tykkää vaikka hevarimiehistä, toinen sitten vaikka hippinaisista. Ja toisaalta ihan hyvin se luonnonlapselta näyttävä on voinut panostaa paljonkin ulkonäköönsä - toisaalta joku mallinnäköinen ei välttämättä ole edes meikannut.

Vierailija
337/347 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt "saa" lähestyä vaikka kadulla, mutta aika harva sellaisesta mitenkään innostuu, joten tulokset voivat jäädä laihoiksi.

Vierailija
338/347 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostumuksen kyselemisestä voi tulla meetoo. Itse menen vanhalla mallilla. Kyllä mies viimeistään yhdyntää aloitettaessa huomaa, onko nainen lopulta halukas vai ei.

Vierailija
339/347 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku se lähestyminen tehdään nykyään tinderissä koska sillä tarkoituksella kaikki ovat oletettavasti siellä liikenteessä. Älä lähde häiritsemään kadun kulkijoita

Vierailija
340/347 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ku se lähestyminen tehdään nykyään tinderissä koska sillä tarkoituksella kaikki ovat oletettavasti siellä liikenteessä. Älä lähde häiritsemään kadun kulkijoita

Olen ollut tinderissä melkein kymmenen vuotta eikä siellä ole natsannut kertaakaan. Kadulla heruu paremmin.