Saako naisia nyt sitten enää lähestyä missään?
Vai onko se sitä katuhäirintää jos menee jollekin naiselle kadulla esittelemään itsensä ja pyytämään treffeille?
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kadulta ajattelit naisen bongata niin muista, että se tuntematon voi olla naimisissa /lesbo/treffeille menossa/ myöhässä työhaastattelusta tai tärkeästä tapaamisesta etc, eikä välttämättä pidä siitä, että hänen matkansa keskeytetään, koska sinä haluat esittäytyä. Vastaanotto voi siis olla tyly. Ei se laitonta silti ole.
Minua ei miehenä haittaa vaikka nainen määrittelee itsensä lesboksi jos ei ole sitä rekkakuskimallia. Voisi lähteä kokeeksi treffeille kuitenkin.
Kysymys ei ole siitä, haittaako SINUA.
MINUA haittaa. Olen suhteessa. Naisen kanssa. Anna minun olla rauhassa.
Huulipunalesbiaani
Annan toki. Mutta jos on sinkku ja määrittelee itsensä lesboksi niin olisi silti mukava jos suhtautuisi avoimin mielin myös meihin heteroihin. Mistäs sen tietää mitä puolia itsestään löytää jos kohtaa sopivan ihmisen ihan yllättäen?
Samoin sinulle: jos olet hetero sinkkumies, voisit suhtautua avoimesti myös meihin miesten miehiin.
Eihän haittaa, jos pyydän sinua kadulla treffeille? Vaikka illallakin, vaikka yksinäisellä lenkkipolulla? Olen karskista olemuksestasi huolimatta helläkätinen, myös peppusi kanssa, jos sinne asti edetään <3
Rampe 55, 195/115/22
Ei minua haittaa jos pyydät minua treffeille. Voi olla että en lähde mutta se johtuu ikävästä asenteestasi ihan yhtä paljon kuin omasta preferenssistäni. Naisten kohdalla on ihan tosiasia, että se preferenssi ei ole yhtä ehdoton kuin miesten kohdalla keskimäärin ja moni heteroksi määrittelevä nainen kokee kyllä jotkut naiset kuumana vaikkei menisikään ajatusta pidemmälle. Tälläkin palstalla on lesbonaisia jotka ovat puhuneet ihastuneensa aikuisena mieheen ja olevansa ihan hämmentyneitä asiasta, se kun on tabu jotenkin eräissä piireissä. Ole Rampekin avoin mahdolliselle heteroudelle, ei sekään ole pahasta!
Noh noh, kyllä minä tiedän preferenssiesi joustavuuden sinun puolestasi ihan yhtä lailla kuin sinä palstan lesbojen puolesta.
Hymyä huuleen ja vähän pyllyynkin!
Rampe
Jep, ja huomenna palstauli postaa taas muutaman alfankuvan huokailtavaksi, onhan perjantai :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko sulla olla jotain keinoa selvittää, että onko se nainen sellanen, jota sun kannattaa lähestyä, ennenku lähestyt? Silmäpeliä vaikka?
Ai tarkoitat ajatustenlukua. Se onkin tunnetusti luotettava taktiikka. Ei suoraan treffeille kysyminen, vaan pistävä tuijotus kaukaa ja arvailu.
Täällä on eilen viimeksi ollut pitkä ketju, jossa on yritetty saada miehet ymmärtämään, miksi ei koskaan pidä kysyä naista treffeille, mutta ei vain mene tajuntaan. Jos on ihan pakko pinnistää heti ensimmäiseksi joku kysymys sen sijaan, että juttelisi kuten sosiaalisesti normaalit ihmiset juttelevat, niin kysykää nyt hyvät ihmiset edes kahville eikä treffeille!
Kylläpä teillä on vaikeaa.
Jos joku täysin tuntematon nainen tulisi luoksesi ja sanoisi vain "lähetkö treffeille?", lähtisitkö? Minä ainakin haluaisin tietää edes jotakin etukäteen. Siksi se jutustelu.
Riippuu miltä se nainen näyttää.
Niinpä. Naisille vissiin vaan merkitsee muukin kuin ulkonäkö.
Ei merkitse. Älä edes yritä aloittaa tuota teeskentelyä. Naisten on toki monesti pakko jossain vaiheessa luopua ajatuksista saada oma Chris Hemsworth, koska muutoin jokainen nainen olisi Suomessa yksin. Rimaa on pakko laskea siinä vaiheessa, jos haluaa lapsia. Muutoin voi toki olla yksin ja odottaa.
Sulta meni pointti ohi. "Muukin kuin ulkonäkö". En ole väittänyt, ettei se merkitsisi, mutta kun se ei yksinään riitä. Miehen pitää olla muutakin kuin kaunis kuori herättääkseen kiinnostuksen. Sä luulit, että mä sanoin, että naiset ei välitä ulkonäöstä, kun mä sanoin, että naiset välittää ulkonäön lisäksi ihan hitonmoisesta määrästä muitakin asioita.
Ja olen sanonut tämänkin ennen: jos ulkonäkö on se, mikä herättää kiinnostuksen, niin silloin ulkonäkö on kaikista tärkein asia (hiusten määrä, rasvaprosentti, lihasten selkeä erottuvuus, pituus, vaatetyyli, hampaiden suoruus), ja muut asiat ovat toissijaisia. Tosiasia on kuitenkin se, että poikkeuksellisen komea ulkonäkö skippaa tuon kaiken muun, katso vaikka tällaisen miehen Tinderiä, jos pääset joskus näkemään.
Niin. Siksi vain kaikkein komeimpien kannattaa yrittää noita treffipyyntöjä ilman juttelua. Tavallisten näköisten kannattaa sitten näyttää ne muut keinonsa kiinnittää huomio, koska niitä ehdottomasti on. Huumori on tunnetuin, ja naisten kohdalla tehokkaampi kuin ulkonäkö. Ja äly. Mukava miellyttävä persoona. Näitä pääsee näyttämään, kun tutustuu ensin ihmisenä, ennen kuin ehdottelee mitään.
Eli ulkonäkö todella on erittäin oleellinen ja tärkeä asia naisille, toisin kuin usein väitetään tälläkin palstalla?
Ei. Minä kirjoitin tuon, ja minulle ulkonäkö on yhdentekevä, äly ratkaisee. Tai ratkaisi. Mutta koska se on joillekin naisille tärkeää, niin toki ne superkomeat saavat noiden naisten huomion. Muiden täytyy käyttää muita tapoja.
Kuvittele, että kotiisi vie kolme tietä. Yksi niistä on sinulta suljettu. Jäätkö huutamaan sen portin taakse, miten epäoikeudenmukaista on, että juuri tämä tie on sinulta suljettu, vai kokeiletko niitä muita, esim se äly tai huumori, jotka ovat täysin tasaveroisia teitä perille, vaikka se yksi ei toimisikaan?
Palstalla käyviä miehiä yhdistää se, että he eivät halua mihinkään ongelmaansa käytännön ratkaisuja. En muista palstavuosieni ajalta varmaan yhtään kertaa, jolloin mies olisi ilahtunut hyvästä neuvosta, uudesta näkökulmasta, uudesta ajatuksesta tai oivalluksesta, kokemusten kuulemisesta. Pointti on vain vängätä.
No, ehkä niitä joku on ollut. Kerran taisi joku mies kiittää hyvästä neuvosta jossain ketjussa. Jäi ihan mieleen kun on niin harvinaista.
Ilahdun joka kerta, kun joku nainen kertoo, mitkä ulkoiset ominaisuudet ovat miehessä niitä asioita, mitkä vetävät isoja määriä naisia puoleensa. Esimerkiksi yksikään nainen ei ole sanonut näissä keskusteluissa, että pitkäjänteinen salitreeni ja hyvä ruokavalio voivat parhaassa tapauksessa tehdä vartalon, jota lähes kaikki naiset haluavat koskea. Sen sijaan jaaritellaan huumorintajuista, älykkyydestä ja kohteliaisuudesta, millä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mistä nainen oikeasti miehessä kiinnostuu. Ei siis siitä, mitä moni nainen arvostaisi jo ollessaan sitoutuneessa parisuhteessa.
Sinua ei naisen näkökulma ja preferenssit kiinnosta pätkääkään, se on selvää.
Puhutaanko nyt mistä?
1. millainen mies saa lähestyä naista?
2. millainen mies saa juteltua naisen kanssa vaikkapa illan / treffit?
3. millainen mies päätyy avioon?
Pelkkä älykkyys ei kanna kohtien 1 tai 2 yli jollei nainen tutustu mieheen väkisin (esim. opintojen yhteydessä) muutenkin.
Mikä tarve teillä on jankata, *saako* lähestyä vai ei? Laki kertoo rajat. Ja nainen SAA kieltäytyä. Se on palstajankkaajalle liikaa.
Miten on niin vaikea ymmärtää, että lapsuuden jälkeiset ihmissuhteet perustuvat molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen?
Osallistun keskusteluun, pahoittelut jos se on sinulle liikaa.
Kiinnosti tietää mitä naisen näkökulmalla tarkoitetaan tässä yhteydessä.
Edelleen saatte kieltäytyä, mutta kuten viimeksi eilen saimme lehdestä lukea, jo katse on ahdistelua ja sadat naiset kertoivat hesarissa kokemuksistaan.
Jos katse on ahdistelua niin eikö ole parasta ettei miehet katso? Sanoi laki mitä tahansa?
Onhan se. Kontekstissa taidettiin puhua siitä miten miehet katsovat alaikäisiä, lähes pikkutyttöjä sillä silmällä. Se todellakin on ahdistelua, jos et sitä ymmärrä. Sen sijaan aikuinen nainen minihameessaan olettaakin sinun katsovan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko sulla olla jotain keinoa selvittää, että onko se nainen sellanen, jota sun kannattaa lähestyä, ennenku lähestyt? Silmäpeliä vaikka?
Ai tarkoitat ajatustenlukua. Se onkin tunnetusti luotettava taktiikka. Ei suoraan treffeille kysyminen, vaan pistävä tuijotus kaukaa ja arvailu.
Täällä on eilen viimeksi ollut pitkä ketju, jossa on yritetty saada miehet ymmärtämään, miksi ei koskaan pidä kysyä naista treffeille, mutta ei vain mene tajuntaan. Jos on ihan pakko pinnistää heti ensimmäiseksi joku kysymys sen sijaan, että juttelisi kuten sosiaalisesti normaalit ihmiset juttelevat, niin kysykää nyt hyvät ihmiset edes kahville eikä treffeille!
Kylläpä teillä on vaikeaa.
Jos joku täysin tuntematon nainen tulisi luoksesi ja sanoisi vain "lähetkö treffeille?", lähtisitkö? Minä ainakin haluaisin tietää edes jotakin etukäteen. Siksi se jutustelu.
Riippuu miltä se nainen näyttää.
Niinpä. Naisille vissiin vaan merkitsee muukin kuin ulkonäkö.
Ei merkitse. Älä edes yritä aloittaa tuota teeskentelyä. Naisten on toki monesti pakko jossain vaiheessa luopua ajatuksista saada oma Chris Hemsworth, koska muutoin jokainen nainen olisi Suomessa yksin. Rimaa on pakko laskea siinä vaiheessa, jos haluaa lapsia. Muutoin voi toki olla yksin ja odottaa.
Sulta meni pointti ohi. "Muukin kuin ulkonäkö". En ole väittänyt, ettei se merkitsisi, mutta kun se ei yksinään riitä. Miehen pitää olla muutakin kuin kaunis kuori herättääkseen kiinnostuksen. Sä luulit, että mä sanoin, että naiset ei välitä ulkonäöstä, kun mä sanoin, että naiset välittää ulkonäön lisäksi ihan hitonmoisesta määrästä muitakin asioita.
Ja olen sanonut tämänkin ennen: jos ulkonäkö on se, mikä herättää kiinnostuksen, niin silloin ulkonäkö on kaikista tärkein asia (hiusten määrä, rasvaprosentti, lihasten selkeä erottuvuus, pituus, vaatetyyli, hampaiden suoruus), ja muut asiat ovat toissijaisia. Tosiasia on kuitenkin se, että poikkeuksellisen komea ulkonäkö skippaa tuon kaiken muun, katso vaikka tällaisen miehen Tinderiä, jos pääset joskus näkemään.
Niin. Siksi vain kaikkein komeimpien kannattaa yrittää noita treffipyyntöjä ilman juttelua. Tavallisten näköisten kannattaa sitten näyttää ne muut keinonsa kiinnittää huomio, koska niitä ehdottomasti on. Huumori on tunnetuin, ja naisten kohdalla tehokkaampi kuin ulkonäkö. Ja äly. Mukava miellyttävä persoona. Näitä pääsee näyttämään, kun tutustuu ensin ihmisenä, ennen kuin ehdottelee mitään.
Eli ulkonäkö todella on erittäin oleellinen ja tärkeä asia naisille, toisin kuin usein väitetään tälläkin palstalla?
Ei. Minä kirjoitin tuon, ja minulle ulkonäkö on yhdentekevä, äly ratkaisee. Tai ratkaisi. Mutta koska se on joillekin naisille tärkeää, niin toki ne superkomeat saavat noiden naisten huomion. Muiden täytyy käyttää muita tapoja.
Kuvittele, että kotiisi vie kolme tietä. Yksi niistä on sinulta suljettu. Jäätkö huutamaan sen portin taakse, miten epäoikeudenmukaista on, että juuri tämä tie on sinulta suljettu, vai kokeiletko niitä muita, esim se äly tai huumori, jotka ovat täysin tasaveroisia teitä perille, vaikka se yksi ei toimisikaan?
Palstalla käyviä miehiä yhdistää se, että he eivät halua mihinkään ongelmaansa käytännön ratkaisuja. En muista palstavuosieni ajalta varmaan yhtään kertaa, jolloin mies olisi ilahtunut hyvästä neuvosta, uudesta näkökulmasta, uudesta ajatuksesta tai oivalluksesta, kokemusten kuulemisesta. Pointti on vain vängätä.
No, ehkä niitä joku on ollut. Kerran taisi joku mies kiittää hyvästä neuvosta jossain ketjussa. Jäi ihan mieleen kun on niin harvinaista.
Ilahdun joka kerta, kun joku nainen kertoo, mitkä ulkoiset ominaisuudet ovat miehessä niitä asioita, mitkä vetävät isoja määriä naisia puoleensa. Esimerkiksi yksikään nainen ei ole sanonut näissä keskusteluissa, että pitkäjänteinen salitreeni ja hyvä ruokavalio voivat parhaassa tapauksessa tehdä vartalon, jota lähes kaikki naiset haluavat koskea. Sen sijaan jaaritellaan huumorintajuista, älykkyydestä ja kohteliaisuudesta, millä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mistä nainen oikeasti miehessä kiinnostuu. Ei siis siitä, mitä moni nainen arvostaisi jo ollessaan sitoutuneessa parisuhteessa.
Mistä mä naisena voisin tietää, mitä suurin osa naisista ajattelee? Tiedän, mitä mä ja ystäväni ajattelevat.
Ja ei, mua ei kiinnosta salilla treenattu vartalo pätkääkään. Ruokavalio on toki tärkeä, koska siitä se terveys lähtee.
Sittenhän olisi turhaa olla Chris Hemsworth tai Brad Pitt 1998, kun ei salilla treenattu vartalo kerran miellytä naisia ollenkaan? Olenko ymmärtänyt koko elämäni väärin, että tällä ei olekaan mitään väliä? Tämäkö asia minun pitäisi täältä naisten neuvoista oivaltaa?
Ja ota huomioon, että vaikka täällä muutama ylipainoinen palstamamma väittää noiden mainittujen olevan täysin heidän kiinnostustaan vastaamattomia, niin on tuolla ulkona silti miljoonia naisia, joita nuo miehet todellakin kiinnostavat ja paljon.
Ajatteletko ihan oikeasti "kilpailevasi" samoista naisista kuin Pitt ja tuo toinen, jota en ole edes googlettanut? Ajatteletko ihan oikeasti aikuisten naisten haaveilevan heistä? Ihan oikeasti?
Kyllä ajattelen. Voit itse käydä toteamassa saman lukemalla "mikä on kuuminta hottia miehessä" ketjua...
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti pitänyt miehiä jotenkin järkevinä ja fiksuina olentoina, mutta tämän keskustelun lukeminen vei viimeisetkin harhaluulot älykkyydestä.
Jos olet niin typerä, ettet tunnista ahdistelun ja keskustelun eroa, on parempi jäädä kotiin eikä koskaan lähteä ihmisten ilmoille.
Jos joku ei halua jutella kanssasi, ei tarkoittaa aina EI. Jos yrität väkisin seurata, ahdistella, kosketella jne., olet ahdistelija. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää 🙄
Sanon tämän miehenä, että tämän ketjun mieskeskustelijat ovat naisille kaikkein parhaimpia ja vaarattomimpia. He eivät lähesty tuolla naisia, ne ovat ihan muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kadulta ajattelit naisen bongata niin muista, että se tuntematon voi olla naimisissa /lesbo/treffeille menossa/ myöhässä työhaastattelusta tai tärkeästä tapaamisesta etc, eikä välttämättä pidä siitä, että hänen matkansa keskeytetään, koska sinä haluat esittäytyä. Vastaanotto voi siis olla tyly. Ei se laitonta silti ole.
Minua ei miehenä haittaa vaikka nainen määrittelee itsensä lesboksi jos ei ole sitä rekkakuskimallia. Voisi lähteä kokeeksi treffeille kuitenkin.
Huulipunalesbiaani
Annan toki. Mutta jos on sinkku ja määrittelee itsensä lesboksi niin olisi silti mukava jos suhtautuisi avoimin mielin myös meihin heteroihin. Mistäs sen tietää mitä puolia itsestään löytää jos kohtaa sopivan ihmisen ihan yllättäen?
Samoin sinulle: jos olet hetero sinkkumies, voisit suhtautua avoimesti myös meihin miesten miehiin.
Eihän haittaa, jos pyydän sinua kadulla treffeille? Vaikka illallakin, vaikka yksinäisellä lenkkipolulla? Olen karskista olemuksestasi huolimatta helläkätinen, myös peppusi kanssa, jos sinne asti edetään <3
Rampe 55, 195/115/22
Ei minua haittaa jos pyydät minua treffeille. Voi olla että en lähde mutta se johtuu ikävästä asenteestasi ihan yhtä paljon kuin omasta preferenssistäni. Naisten kohdalla on ihan tosiasia, että se preferenssi ei ole yhtä ehdoton kuin miesten kohdalla keskimäärin ja moni heteroksi määrittelevä nainen kokee kyllä jotkut naiset kuumana vaikkei menisikään ajatusta pidemmälle. Tälläkin palstalla on lesbonaisia jotka ovat puhuneet ihastuneensa aikuisena mieheen ja olevansa ihan hämmentyneitä asiasta, se kun on tabu jotenkin eräissä piireissä. Ole Rampekin avoin mahdolliselle heteroudelle, ei sekään ole pahasta!
Kerrotko vielä, mikä Rampen asenteessa on ikävää? Miten hänen asenteensa eroaa tuntematonta naista kadulla lähestyvän heteromiehen asenteesta?
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti pitänyt miehiä jotenkin järkevinä ja fiksuina olentoina, mutta tämän keskustelun lukeminen vei viimeisetkin harhaluulot älykkyydestä.
Jos olet niin typerä, ettet tunnista ahdistelun ja keskustelun eroa, on parempi jäädä kotiin eikä koskaan lähteä ihmisten ilmoille.
Jos joku ei halua jutella kanssasi, ei tarkoittaa aina EI. Jos yrität väkisin seurata, ahdistella, kosketella jne., olet ahdistelija. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää 🙄
myös on aika tyhmä jos ei erota teiniä ja 37-vuotiasta toisistaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunalesbiaani
Rampe 55, 195/115/22
Noh noh, kyllä minä tiedän preferenssiesi joustavuuden sinun puolestasi ihan yhtä lailla kuin sinä palstan lesbojen puolesta.
Rampe
Rampe. Olet lapsellinen trolli jolle vastasin tosissani. Tälläkin palstalla olen keskustellut kyseisten lesbojen kanssa asiasta, sinä vain trollaat. Minä halusin kääntää negatiivisen vastauksesi joksikin paremmaksi, sinä jatkat samalla linjalla. Toivottavasti joskus sinäkin päätät lopettaa ikävän käytöksesi ja mietit mikä on elämässä tärkeää ja arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myös on aika tyhmä jos ei erota teiniä ja 37-vuotiasta toisistaan..
Ei tyhmä, vaan rikollinen pedari.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut yhtäkään kommenttia jossa on jostain seuraamisesta tai koskettelusta puhuttu, ja tässä on sentään 14 sivua kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunalesbiaani
Rampe 55, 195/115/22
Rampe
Rampe. Olet lapsellinen trolli jolle vastasin tosissani. Tälläkin palstalla olen keskustellut kyseisten lesbojen kanssa asiasta, sinä vain trollaat. Minä halusin kääntää negatiivisen vastauksesi joksikin paremmaksi, sinä jatkat samalla linjalla. Toivottavasti joskus sinäkin päätät lopettaa ikävän käytöksesi ja mietit mikä on elämässä tärkeää ja arvokasta.
Ymmärrätkö, että vaikka joku naisista pitänyt nainen saattaa ajan myötä löytää biseksuaalisen puolensa, moni muu lesbo ei?
Ja SINÄ et voi päättää asiaa näiden naisten puolesta, ihan kuten ei Rampekaan sinun puolestasi?
#kaksoisstandardi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tekisit vaikka ajatusleikin, ja kuvittelisit, että naiset ovat oikeita ihmisiä, joilla on mielipiteitä ja ajatuksia, ja ennen treffeille pyytämistä pyrkisit ihan kaverillisesti juttelemaan. Ihan kuten satunnaiselle miehelle puhuisit. Ja jos ne naisen jutut vaikuttaisivat sinusta aidosti kiinnostavilta, sitten kysyisit treffeille.
En ole koskaan tavannut naista, joka on kiinnostunut asioista, joista itse olen kiinnostunut. Enkä ole koskaan tavannut naista, jonka jutut olisivat kiinnostavia, muuta kuin Youtubessa.
Olisi jäänyt seksielämä kokematta jos olisin aikoinaan tällaisia ohjeita noudattanut.
Paras ystäväni on mies. Hänellä on aina ollut paljon naisia ympärillään, osa ystävinä, isompi osa seksuaalisesti. Hän viihtyy naisten seurassa ja naiset viihtyvät hänen seurassaan. Hän on aidosti kiinnostunut naisten jutuista ja näkemyksistä ja harrastaa juuri samoja asioita kuin minäkin. Komea hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOI MÄ OON PERA, LÄHE MUN KAA REFFEILLE SINÄ KAUNIS NAINEN???
Joku oman elämänsä prinssi rohkea voi suorittaa ihmiskokeen ja katsoa, montaako naista ehtii lähestyä ennenkuin herättää pahennusta jossain paikallisessa puskaradiossa. Jos on hyvännäköinen ja/tai kohtelias mies, nuo lähestymiset saattaa jopa johtaa johonkin.
Kun taas Cheekki huutamassa samat sanat Bentleyn tai jonku mukavan avoauton penkiltä...
Kikatusta ja auto vesivahinkovaarassa
Ai tässä olikin rajattu aikuiset naiset pois. Kikattavat tyttölapset ei toivottavasti lähde aikuisten miesten kanssa treffeille.
Tietenkin saa lähestyä. Pitää kuitenkin hyväksyä myös se ettei välttämättä kiinnosta naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaista tarvii miettiä, ei ole ihan normaali.
-m
Ap on trolli. Se aloittaa aina välillä tämän saman jankkaamisen uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunalesbiaani
Rampe 55, 195/115/22
Rampe
Ymmärrätkö, että vaikka joku naisista pitänyt nainen saattaa ajan myötä löytää biseksuaalisen puolensa, moni muu lesbo ei?
Ja SINÄ et voi päättää asiaa näiden naisten puolesta, ihan kuten ei Rampekaan sinun puolestasi?
#kaksoisstandardi
Ymmärrän, mutta jos ei ole avoin asialle eikä uskalla kokeilla niin mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa lähestyä. Pitää kuitenkin hyväksyä myös se ettei välttämättä kiinnosta naista.
Siksi on parempi antaa naisen lähestyä miestä. Koska nainen lähestyy kyllä, jos häntä oikeasti joku mies sattuu kerrankin kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi on parempi antaa naisen lähestyä miestä. Koska nainen lähestyy kyllä, jos häntä oikeasti joku mies sattuu kerrankin kiinnostamaan.
Heh heh. Kun ei lähesty välttämättä, vaan saattaa ihmetellä että miksei mies lähestynyt vaikka käveli 3 kertaa ohi ja katselikin tätä (keskustelu tosielämästä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla, kunhan ymmärtää, ettei naista välttämättä kiinnosta lähtee treffeille. Muutenkin naiset tuppaavat olemaan nihkeitä sille, että joku kiinnostuu vain ulkonäöstä. Siksi meil on kaiketi huomattava miesenemmistö tinderissäkin?
Jaaha. Miksi te muuten pahastutte jos mies pitää ulkonäöstänne kun olette kuitenkin panostaneet siihen niin paljon? Ihan rehellisesti kysyn ilman ennakkoasenteita kun en oikein ymmärrä tätä.
Olen eri, ja vastaan omasta puolestani. Minua ei haittaa, jos joku pitää ulkonäöstäni, eikä minua oikeastaan edes haittaa se, jos joku kiinnittää minuun ensimmäisen kerran huomiota ulkonäköni vuoksi. Ja tiedän, että jokaisella minusta kiinnostuneella miehellä, jonka kanssa minulla on tullut minkäänlainen suhde, on yksi osa kiinnostusta ollut ulkonäkö - joskaan se ei ole ollut kaikki. Tämä on täysin ok, ja kyllä itsellenikin merkkaa toisen osapuolen ulkonäkö.
Mutta se, mikä ei ole ok, on oletus, että oma kiinnostukseni herää vain siitä, että toinen kiinnostui ulkonäöstäni. Jos tällaisen täysin tuntemattoman kohdalla en itse tunnista mitään kiinnostavaa (eikä se tuossa vaiheessa oikein voi olla muuta kuin hänen ulkonäkönsä), en motivoidu lähtemään treffeille. Minunkin täytyy nähdä toisessa jotain kiinnostavaa, oli se sitten persoona tai ulkonäkö, jotta voin kiinnostua. Se, että toinen kiinnostui minusta, ei vielä riitä.
istuin kahvilla eilen lähikuppilassa ja mussutin pasta-annostani. kun katsahdin huomasin että pidemmällä joku raksamies +40 oli astunut autostaan ja nojasi sen oveen. hän tuijotti ja katseli kauempaa minua suoraan, vaikka hänellä oli aurinkolasit niin huomasin että hän seisoi minua kohti ja katseli. noh, painoin pääni alas ja jatkoin syömistäni. mietin että oliko hiukset huonosti tai näkyikö tissivako vai miksi hän katseli.
sitten mies tuli kahvilan ovesta sisään ja otti kahvin ja tuli viereiseen pöytään istumaan. olimme ainoat kahvilassa silloin.
siinä sittne mietin hetken että alkaako se juttusille vai mitäköhän tapahtuu? mitään ei sitten tapahtunut hän joi kahvinsa ja poistui. se oli selainen ujo lähestyminen ;)