Miehen kiinnostus
Olen tavannut mukavan oloisen miehen, mutta en ota hänestä selvää onko kiinnostunut vai ei. Ollaan nähty jo useamman kerran, meillä riittää puhumista ja kummallakin on selvästi hauskaa toisten seurassa. Lähtiessä ja tavatessa on halattu/ pussattu. Mutta hän ei ota yhteyttä , toki ei ole viestin kirjoittaja tyyppiä ja haluaa minimoida kaiken sosiaalisen median/puhelimen käytön. Aina kun ehdotan tapaamista niin hänelle sopii ja on mielenkiinnolla näkemässä. Onko hän vain sellainen et haluaa katsella rauhassa vai mitä ihmettä? Ja on hän kyllä sanonut että haluaa jatkaa näkemistä yms. Miehiä on kyllä vaikea lukea tai sitten olen tyhmä ja pitäisi unohtaa koko mies.
Kommentit (10)
Yksinkertainen vinkki jonka oon tänne ennenkin jakanu:
jos mies on susta kiinnostunut, sä tiedät sen kyllä ja sulla on mukava olla
jos mies ei ole susta kiinnostunut, sulla on hämmentynyt ja epämukava olo
"Ja on hän kyllä sanonut että haluaa jatkaa näkemistä yms."
No jos hän on itse sulle kertonut tilanteen, niin miksi pitää arpoa?
En käytä itsekkään somea vain näitä anon palstoja ja puhelin jää ovesta lähtiessä kotiin ellei sille ole oikesti tarvetta. Ei tarkota etteikö halua nähä.
Siitä se suttaantuu. Juttele miehen kanssa vaikka kevyesti asioista, koska vaikuttaa, että haluaa tavata sinua ja viihtyy kanssasi. On ehkä temperamentiltaan hitaampi aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä pidä tämä aina paikkaansa. Tämä ajatus tuntuu vain trendaavan koska osittain totta, mutta myös kommunikaatiotaitojen erilaisuus ja luonne vaikuttaa. Tärkeämpää kuin toisen kiinnostuksen näytön miettiminen on se, että mikä riittää sinulle ja minkälaisessa suhteessa tai suhteen alussa haluat olla ja kerrot sen toiselle ääneen. Vaikuttaa siltä, ettette ole paljoa puhuneet siitä mitä kukakin hakee ja mikä on mukava tapa olla toisen kanssa.
Tämä on toinen liki samanmoinen ketju!
Vierailija kirjoitti:
Pieni vinkki sullekin. Miehen kiinnostus ei selviä sun epämääräisistä olotiloistasi tai siitä onko aamulla vatsa sekaisin vai ei, vaan mies kertoo sen sulle jos haluaa.
Asiahan selviää siten, että kysyy mieheltä onko kiinnostunut.
Olet liian vanha miettlmään tuollaisia