Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lapsuuden muisto/kokemus?

Vierailija
21.07.2022 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski-iskä otti kerran mukaan töihin :)

Vierailija
2/4 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana joululahjaksi saatu nalle.  

Ja kaikki lapsuuden junamatkat mummolaan toiselle puolelle Suomea.  Niistä olin aina kauhean innoissani.  Matka oli kivempi kuin perille pääsy, mutta kyllä mummolassakin oli mukavaa.  Oli vaan aina niin paljon ihmisiä, kun kaikki tädit, sedät ja serkut pakkautui sinne samaan aikaan.  Olin vähän introvertti lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin lähellä oli suosittu tanssilava.  Siellä sitten aina kesäisin lauantai-iltoina kyyläiltiin pensaikoissa ja muuten liepeiltiin siellä, nähtiin yhtä ja toista.  Niistä oli kiva juoruta sitten vanhemmille.  Kuinka naapurin pimu poltti tupakkaa siellä nurkalla ja se ja se pussaili ja isoveli joi viinapullosta ja niin pois päin.  Oltiin sellaisia 8-9 -vuotiaita penskoja, nehän on just niitä, mitkä näkee ja kuulee kaiken.   Kesät oli muutenkin ihania.  

Vierailija
4/4 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin mummon kanssa fillarilla läheiseen maalaistaloon katsomaan kissanpentuja. Mummo ajoi hirveetä vauhtia ja mä istuin tarakalla. Mummo huusi että älä pistä varpaita pinnojen väliin. Yli 40 vuotta sitten. Olin varmaan n. 6-vuotias. Ihania lapsuuden kesiä ja ihana mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi