Vaimo alkanut puhua koko ajan työpaikan uudesta miestyöntekijästä
On kuulemma tosi ärsyttävä ja ällö ja luulee itsestään liikoja. Ärsyttää minuakin kuulla tästä samasta ärsyttävästä tyypistä joka päivä. Miten kohteliaasti kertoisin, ettei kiinnosta tämän uuden työkaverin tekemiset?
Kommentit (46)
Mä oon muuten sellainen mies josta vaimot aina juttelee omille miehilleen töiden jälkeen.
Ymmärrän kyllä että harmittaa.
T: Todd Shanenen
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinent tarina. Ensin "hyi ällö tyyppi, luulee itsestään liikoja", mutta nainen ei voi lakata ajattelemasta tätä. Sitten jossain vaiheessa "hups, se vain tapahtui" karvaiset pakarat nousee ja laskee ja nainen vaimeasti uikuttaa alla.
Tämä. Näin siinä aina käy.
Vierailija kirjoitti:
Hei ääliöt! Miksi te vastailette vuoden vanhaan provoketjuun ja kyselette asioita, niin kuin alkuperäinen provoilijajonne ja muut keskusteluun osallistuneet olisivat edelleen vastaamassa?
Mitä väliä ajalla on? Aihe on varmasti jollekin edelleen ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on ihastunut häneen. Juuri noin siitä ihastuksesta viattomassa alussa puhutaan, vasta myöhemmin tulee vaihe, jossa aletaan peitellä kun itsekin tajuaa, että on lipsahtamassa pettämiseksi. Tämä on klassinen tapaus.
T. Vaimo
Voihan se tietysti olla noinkin, mutta ainakin itselläni on täysin päinvastoin. Olen niin kypsynyt työkaveriini, etten haluaisi tehdä hänen kanssaan töitä lainkaan. Puhun hänestä usein miehelleni, koska helpottaa, kun saa purkautua jollekulle. Olen valittanut pomolleni. Pyytänyt pomon mukaan palaveriin, jotta hänkin näkisi kyseisen henkilön käyttäytymisen. Koskaan emme ole edes tavanneet ja toivottavasti ei koskaan tavatakaan.
Ärsyttää = saa kiihottumaan
Puhuu kokoajan = se on mielessä kokoajan
Kuulostaa jän nikseltä. Anna palaa, jätä vaimosi ja ota hänen rahat avioerossa!
selvä merkki siitä, että teidän suhteeseen on tulossa muutoksia. asiaan voit vielä vaikuttaa puhumalla asiasta jo!