Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko yhteiselo, jos molemmilla on eri ruokavalio

Vierailija
21.07.2022 |

Onko kellään kokemusta?

Tarkoitan nyt parisuhdetta, jossa asutaan samassa taloudessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos vain toisella on eri ruokavalio, onnistuu.

Vierailija
2/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaan toisella olisi eri ruokavalio?  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Voihan jollain olla vaikka sairauden takia tietty ruokavalio. Ei kai silloin eroa laiteta tulille?

Vierailija
4/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei onnistuisi? Ei kai se parisuhde ole ruuasta kiinni? 

Vierailija
5/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu tottakai :)

Vierailija
6/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu erilaisten ruokavalioiden asteesta. Jos toinen on himovegaani ja toinen kebabkuningas, niin hankalaa voi tulla. Tiettty, joku laktoositon, gluteeniton ruokavalio tai kasvispainotteinen kummallekin ja toinen käy sitten sen kotipizzan ja makkaraperunat viikonloppuisin, voi varmaan toimia.

Vierailija
7/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei tuputa omaansa toiselle tai ei närkästy toisen valinnoista, onnistuu.

Vierailija
8/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu erilaisten ruokavalioiden asteesta. Jos toinen on himovegaani ja toinen kebabkuningas, niin hankalaa voi tulla. Tiettty, joku laktoositon, gluteeniton ruokavalio tai kasvispainotteinen kummallekin ja toinen käy sitten sen kotipizzan ja makkaraperunat viikonloppuisin, voi varmaan toimia.

No mikä tuossa on hankalaa? Tehdään kummallekin sopivat ruoat ja sillä selvä. Ihan samalla tavalla ne ruoat on tehnyt yksin ollessakin. Mikä tulee esteeksi, kun yhdessä asutaan? 

Vierailija
9/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei onnistuisi?

Vierailija
10/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Mieheni on vegaani ja minä en ole. 

Vierailija
11/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvin, jos kumpikaan ei nipota toisen ruuista. 

Vierailija
13/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, joka twitterissä kertoi vegaanityttöystävän kanssa asuessaan aina ostavansa paketillisen nakkeja kauppareissulla ja syövänsä ne matkalla? Nauroin ääneen ajatukselle miehestä, joka on niin lapanen, ettei uskalla omassa kodissaan syödä tasan sitä mitä haluaa :D

Vierailija
14/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli outo kysymys. Kertakaikkiaan. Että onnistuuko asua yhdessä jos kumpikin syö omien mieltymystensä mukaan... Ap hei, valaise nyt mikä epäilyttää, miksi ei onnistuisi?

Vierailija
15/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asenteesta kiinni. Meillä on nelihenkinen perhe ja kolme eri ruokavaliota. Osin syödään samaa ruokaa ja ne mitkä ei käy kaikille tehdään erikseen. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
16/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Tietenkin onnistuu. Voihan sitä lapsiperheessäkin olla vaikka jokaisella jäsenellä erilaiset ruokavaliot. Silti onnistuu. 

Vierailija
17/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti onnistuu.Kunpikin tekee tai ostaa omat safkansa ja maksaa niistä itse.Jääkaapin hyllyt vain nimeätte.Ettei toinen pölli toisen ruokia.

Vierailija
18/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, jos kokkaaminen jää aina vain toisen hommaksi ja toinen vaatii silti itselleen sopivia ruokia.

Vierailija
19/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään punajuuresta mutta mies ei. Onko tämä nyt eron paikka?

Vierailija
20/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keliakia ja laktoosi-intoleranssi, jonka minulla on eri ruokavalio kuin miehelläni. Minulla on esim. omat leivät, maraonit, keksit ja jotkut muut viljatuotteet kuin miehelläni, mutta syömme joskus myös samaa ruokaa, joka on tehty niin että siinä ei gluteenia. Maitona meillä käytetään aina laktoositon maito, emmekä me sitä edes hirveästi käytä. Hiukan tämä vaatii minun ruokavalion huomioon ottamista, mutta meillä se onnistuu.