Miksi feissarit eivät koskaan lähesty minua? Olen ihan kiltin näköinen, vaalea hoikka nainen ja pukeudun siististi
Tykkään höpötellä ihmisten kanssa niitä näitä. Feissarit suunnilleen juoksevat minua karkuun. Kaverit valittavat että vaikka kuinka yrittävät vältellä ja kiertää, niin kaikki kaupustelijat ja kerjääjät ovat kimpussa.
Kommentit (3)
Näytät liian menestyneeltä ja tyylikkäältä. Arvelevat varmaan, että olet kopea eikä kiinnosta muiden auttaminen.
Näin arvelisin sillä analogialla, että näin miehenä vältän edes yrittämästä mitään iskemisen suuntaista naisiin, jotka vaikuttavat liian menestyneiltä ja tyylikkäiltä ja kauniilta, koska tiedostan etten kuitenkaan kelpaisi niille.
Niitä on varmaankin koulutettu, että kiltinnäköisille ihmisille ei saa tyrkyttää mitään. Silloin, kun feissareita alkoi tulla, ne oli oikea riesa. Kaikki luuli, että tuo kiltti ihminen varmasti tukee tätä juttua, ja ne kaikki oli aina kiltinnäköisten ihmisten kimpussa. Veikkaan, että niistä on lopulta valitettu.
Ole iloinen, vaikka olen keskimääräistä v*ttumaisemman näköinen, ne tunkevat aina iholle.