Ystävät hylkäsivät kun kerroin odottavani lasta
Muita kohtalontovereita? Minut ja mies on suljettu ryhmän ulkopuolelle, ei tule kutsuja mihinkään, ei tervehditä jos sattumalta nähdään kaupungilla eikä kukaan suostunut kummiksi. Ystävät ovat kaikki naimisissa ja perheellisiä mutta me emme ole. Yksi soitti ja sanoi ettei voi olla vahinkolapsen kummi ja ihmetteli syyttelevään sävyyn miksi emme ole menneet naimisiin kuten kaikki muut. Minulla ei ole yhtään ystävää, ei sisaruksia eikä muita on vain mies ja miehellä yksi työkaveri. :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet ystäviä ollenkaan.
Saat kyllä uusia ja oikeita, onnea vauvasta :)
Kiinnostaisi kyllä tietää, onko uskonnollinen yhteisö, joka noin julmasti käyttäytyy?
Sivusta kyselen miten voit onnitella vauvasta? Kuka typerys nai ja hankkiutuu raskaaksi ilman avioliittoa? Oletko tyhmä vapaamatkustaja?
Olen mm. usean lapsen isoäiti, vaikkei se sinulle mitenkään kuulukaan. Ja edelleen työelämässä, vaikkei sekään kuulu sinulle.
Tietenkin onnittelen vauvasta. Vauvat ja lapset ovat iloinen asia. Lapsissa on sinunkin tulevaisuuden toivosi, olivatpa heidän vanhempansa naimisissa tai ei.
Tyhmyytesi paistaa lapin hillasuolle asti, mutta asun ulkomailla. Onnittelen vauvasta vain oikeita valintoja tehneitä ystäviä. Kaikki lähipiirissäni ovat naimisissa. Tiedän lapsia jotka häpeävät kun ovat syntyneet avioliiton ulkopuolella ja se leima on armottoman kova.
En tarvitse h ria kavereiksi äpärälapsineen. Minulla on oikeita kunnollisia ystäviä, jotka tietävät arvonsa eivätkä pompottele lapsiaan saati eroa.