Monilla miehillä on Tinderissä "musta huumorintaju" mainittuna, josta
pidän itsekin. Mutta kun sitten alan vähän heittämään mustaa huumoria, miehet loukkaantuvat ja pöyristyvät!
Mitä ihmettä? On siis ehkä vähän eri käsitys asiasta vai mitä en ymmärrä :(
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei saa olla ironista läppää, se on miehille liikaa AINA.
Itse pidän naisissa huumorista, siihen vaan törmää turhan harvoin.
Kommenttisi ei kerro mitään naisista mutta kertoo kyllä sinusta.
In gg eli puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku nainen suuttu. Kumman vihasia naisia on huumoria käsittelevä lanka täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan musta huumori tarkoittaa miehille avointa naisvihaa. Ja koska kyseessä on huumori, sille pitää vain nauraa.
Joidenkin naisten silmissä toki kaikki naisiin kohdistuva jonka voi tulkita negatiivisena on naisvihaa.
No tuohan on naisvihan määritelmä.
:D et oo tosissas?
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Ai mikä tahansa asia minkä joku voi tulkita vihana ryhmää X kohtaan on sitä.
No, tähän kai on tultu. Ei ihme ettei kukaan oikein enää mitään vitsaile.
Mustaan huumoriin kuuluu minusta olennaisena osana absurdius. Ilman absurdia elementtiä ihmisten "mustaksi" mieltämä huumori on usein ihan vain epähauskaa ilkeilyä.
Esimerkkinä (osittain mursu-uutisten takia mieleen tullut) Family Guyn vanha kohtaus, jossa "autetaan" rantautunutta valasta (ei herkille!):
Päällisin puolin kohtauksessa ei ole mitään hauskaa - jos tuo olisi totta, se olisi ihan kamalaa. Mutta se jatkuu piinaavan pitkään ja muuttuu koko ajan vain absurdimmaksi. Se tekee siitä minusta tyylipuhdasta mustaa huumoria.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän huumorintajuisista naisista.
Harvoin vaan löytää naista, joka edes hymyilee.
Siitä on pitkä matka huulenheittoon.
Naiset hymyilee lähes kaikille. Myös kissoille, kukille ja auringonlaskulle.
Paitsi näille tietyille, joille ei voi vahingossakaan hymyillä, tai ne epätoivoissaan alkaa varata kirkkoa. Tai vähintään alkaa vainota, ja luulla että nainen on nyt jotakin velkaa, kun meni hymyilemään.
Naiset tunnistaa aika hyvin tunnistaa tyypin.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmhm. Pari huumorintajuista tyttöystävää ollut. Ero kyllä kuin yöllä ja päivällä kun vertaa vaikka näihin palstan mäkättäjiin. Tykkään myös naisten tekemästä huumorista, mm. siskon peti oli pääosin todella hyvä ohjelma ja olen sille monta kertaa nauranut.
Se 'musta huumori' tarkoittaa, että ne miehet kokevat olevansa oikeutettuja huumorin varjollailkeilemään naiselle ilman, että siitä saa suuttua tai huomauttaa. Vastaavasti heille itselleen pitää puhua kunnioittavasti aina. Ihan vaan perus henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on pitkä matka huulenheittoon.Naiset hymyilee lähes kaikille. Myös kissoille, kukille ja auringonlaskulle.
Paitsi näille tietyille, joille ei voi vahingossakaan hymyillä, tai ne epätoivoissaan alkaa varata kirkkoa. Tai vähintään alkaa vainota, ja luulla että nainen on nyt jotakin velkaa, kun meni hymyilemään.
Entäs sitten kun jotkut naiset hymyilee mutta suurin osa ei? En minä ainakaan ole niin narsisti että tulkitsisin jokaisen ihmisen hymyn olevan minulle kohdistettu. Itse ainakin hymyilen ihan omaa hyväntuulisuuttani en osoittaakseni muille ihmisille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se 'musta huumori' tarkoittaa, että ne miehet kokevat olevansa oikeutettuja huumorin varjollailkeilemään naiselle ilman, että siitä saa suuttua tai huomauttaa. Vastaavasti heille itselleen pitää puhua kunnioittavasti aina. Ihan vaan perus henkistä väkivaltaa.
Joojoo tuli jo selväks että sun exä oli persereikä turha sitä on tänne kaikkien naisten olla kokoajan purkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku nainen suuttu. Kumman vihasia naisia on huumoria käsittelevä lanka täynnä
Projisoit omaa vihaasi, ei nämä naisille ole mitään vihajuttuja, viihdettä vaan. On sanottu sulle ennenkin, vaikka sun märkä päiväuni on saada joku äitisi ikäinen nainen suuttumaan. Aika köyhä elämä.
Aika innokasta yleistämistä ketjussa. Ihmiset ymmärtävät mustan huumorin eri tavoin. Jollekin se on vitsailu syövästä tai muista herkistä aiheista, toinen kokee kettuilun olevan mustaa huumoria ja kolmannelle se voi olla jotain ihan muuta. Viestitellessä juttujen sävy välittyy huonosti ja mitä vieraampi toinen on, nini sitä herkemmin voi jäädä miettimään olikohan toinen tosissaan vai vitsailikohan hän.
Monilla (13/tusinassa)miehillä on valitettavan tyhjä ja tyhmä pää eikä mitään omaa persoonallisuutta. Pirun vaikeaa on kuvailla itseään mitenkään positiivisessa valossa kun n a i s t a / n a i s i a / i r t o s e k s i ä saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan musta huumori tarkoittaa miehille avointa naisvihaa. Ja koska kyseessä on huumori, sille pitää vain nauraa.
Joidenkin naisten silmissä toki kaikki naisiin kohdistuva jonka voi tulkita negatiivisena on naisvihaa.
No tuohan on naisvihan määritelmä.
:D et oo tosissas?
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Ai mikä tahansa asia minkä joku voi tulkita vihana ryhmää X kohtaan on sitä.
No, tähän kai on tultu. Ei ihme ettei kukaan oikein enää mitään vitsaile.
Sinun siis pitäisi saada olla kertomassa minkä saa tulkita vihaksi jotain ryhmää kohtaan. Kun sen tekevätkin muut ihmiset kuin sinä ja muut valkoiset heteromiehet, maailma on mielestäsi pilalla.
Ja turha yrittää sitä "mutta minähän olen nainen" vakiovastausta.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on pitkä matka huulenheittoon.Naiset hymyilee lähes kaikille. Myös kissoille, kukille ja auringonlaskulle.
Hitto tää palstanaisten muka-kettuilu on jotenkin säälittävän huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoit omaa vihaasi, ei nämä naisille ole mitään vihajuttuja, viihdettä vaan. On sanottu sulle ennenkin, vaikka sun märkä päiväuni on saada joku äitisi ikäinen nainen suuttumaan. Aika köyhä elämä.
Jos ootte kerta oikeasti niin vanhoja niin miks ootte niin saatanan tyhmiä ettette tajua mitään? Ei taida ikäkään tuoda kaikille järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Aika innokasta yleistämistä ketjussa. Ihmiset ymmärtävät mustan huumorin eri tavoin. Jollekin se on vitsailu syövästä tai muista herkistä aiheista, toinen kokee kettuilun olevan mustaa huumoria ja kolmannelle se voi olla jotain ihan muuta. Viestitellessä juttujen sävy välittyy huonosti ja mitä vieraampi toinen on, nini sitä herkemmin voi jäädä miettimään olikohan toinen tosissaan vai vitsailikohan hän.
Kettuilu ja musta huumori on eri asia. Ei ole mustaa huumoria naljailla loukkaavasti, se on vaan huonoa käytöstä.
Miesten "musta huumori" on varmaan samaa kuin naisten "suorasanaisuus".
Eli puhutaan mitä sattuu ja kun loukataan toisia, niin muiden pitäisi vaan sietää se koska se kuuluu luonteeseen.
Kyseessä on siis oikeasti puutteita käytöstavoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte kerta oikeasti niin vanhoja niin miks ootte niin saatanan tyhmiä ettette tajua mitään? Ei taida ikäkään tuoda kaikille järkeä päähän.
Ja sä luulit, että naiset täällä on jotakin nuoria salikissoja? Onko säälittävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten "musta huumori" on varmaan samaa kuin naisten "suorasanaisuus".
Eli puhutaan mitä sattuu ja kun loukataan toisia, niin muiden pitäisi vaan sietää se koska se kuuluu luonteeseen.
Kyseessä on siis oikeasti puutteita käytöstavoissa.
Oot varmaan kahdeskymmenes joka itkee muiden huonosta huumorintajusta. Mikset ennemmin vaikka kertoisi mitä musta huumori sinulle merkitsee? Vai onko liian vaikea kirjoittaa jotain inisemättä samalla muista ihmisistä?