Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna vähemmän joululahjoja

Vierailija
21.10.2006 |

Tarkoitan tällä nyt meidän vanhempien ostamia lahjoja... Meillä on poika 6v ja tyttö 2v. Tytöllä nyt ihan lähiaikoina synttärit ja saa lahjaksi muumitalon. Meinasimme jos tänä jouluna ostamme vain muutaman lahjan/lapsi. Yhden pikkuisen kalliimman toivelahjan ja 2-3 pientä. Tähän lisäksi tietysti vielä kummien ja isovanhempien lahjat niin pitäisi riittää... Aina on noita lahjoja tullut hommattua ihan liikaa niin nyt ajattelimme muuttaa perinteitä! =)

Miten teillä toimitaan tämän asian kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kun lapset kasvavat ja toiveita alkaa tulla, ostamme useampia lahjoja itsekin, mutta toistaiseksi aiomme toimia näin, kun lapset eivät vielä mitään erityistä osaa haluta.

Vierailija
2/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lahjoja tulee myös isovanhemmilta, kummeilta, sediltä, tädeiltä ja enoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä luonna kanssa jonkun verran lahjoja, sitten mummit ja vaarit kaikki eroneet, eli ei mitään yhteisiä lahjoja vaan jokaiselt erikseen tulee lahja. Lahjaröykkiö oli aikamoinen :-)

Vierailija
4/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sukulaisilta tule juuri lahjoja eli lahjamäärä ei niiden takia kyllä nouse kovin suureksi ja lahjat joita mm. isovanhemmat antaa ovat hyötylahjoja kuten vaatteita, pussilakanoita ja astioita jotka ei jaksa lapsia kovati kiinnostaa. Siksi itse ostamme noita lelulahjoja sitten useampia. Meillä ei leluja osteta muuten kuin lahjoiksi joten toiveita lapsilla olisi vaikka muille jakaa.

Vierailija
5/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostaa itse " vain" 2-3 lahjaa, niin en tiedä voiko sitä sanoa vähemmäksi.

Joinain jouluina/synttäreinä en ole ostanut mitään jos tiedän että sukulaiset tuovat monta lahjaa, ja olen niillä linjoilla että mitä vähemmän lahjoja kertyy, sen suurempi on ilo niistä muutamasta.

Inhottaa todella esim. viime joulun lahjaröykkiö, ei tule tapahtumaan tänä vuonna, laitan vaikka puolet paketeista piiloon jos niitä tulee yhtä paljon.

Vierailija
6/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on esikoiselle ollut noin 5-10 lahjaa meiltä... pienempi nyt ei vielä ole tajunnut mitään edes toivoa, mutta viime jouluna tuli hänellekin hankittua aika paljon.. olen tullut siihen tulokseen että se on ihan turhaa. rojut ovat sitten pitkin huoneita eikä niillä kuitenkaan kukaan leiki jos eivät ole oikein mieluisia!

heh, olenpa tainnut viisastua vähän edes! =D

poika toivoo hartaasti sellaista kitara&mikrofoni settiä ja jotain merirosvolaiva settiä.. toista ajattelimme pyytää yhdeltä kummilta ja sitten toiveissa olisi myös uusi kylpytakki... jotain käytännöllistä ja ihan oikeasti hyödyllistä!

tytölle jotain muumi-juttuja varmaan..ei mitään kauhean suurta ja kallista. muumitaloon varaväkeä tms. tyttö olisi niihin varmaan oikein tyytyväinen! =)

aika moni ilmoittaa ostavansa vain pari lahjaa/lapsi...olin aina kuvitellut että monikin ostaa hirveät määrät paketteja ihan vaan ostamisen ja ilahduttamisen halusta.. =O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan