Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin nuorena miksi minut aina jätettiin, mutten ihmettele enää

Vierailija
21.07.2022 |

Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää kumppaneita, mutta suhteiden ylläpito onkin sitten ollut hankalampaa. Kerta toisensa jälkeen suhteet päättyivät, ja erityisen pikaisesti siinä vaiheessa jos satuttiin muuttamaan yhteen. Ihan tosissani ihmettelin ja surkuttelin aina kohtaloani ja naisten lähtöä, jotka tulivat minulle usein täytenä yllätyksenä. Nyt kun jälkeen päin miettii, niin olin itse aivan järkyttävä kumppani. Duunit olivat sitä sun tätä, jos niitä yleensäkään oli. Olin siis kroonisesti persaukinen. Alkoholi maistui siinä määrin, että vaikka en sitä jatkuvasti käyttänyt, niin saatoin sammua suorilta jaloilta johonkin puskaan, tai tiedottomana kuseksia pisin lattioita. Olin myös mustasukkainen, mutta en sentään fyysisesti väkivaltainen. Sanoin kyllä usein aivan hirveitä kun suutuin. Luonnollisesti itse petin kumppaneitani baarireissuillani ihan surutta, jäin tulematta yöksi kotiin jne. Lisäksi ystäväpiirini koostui tuolloin bodatuista semirikollisista, enkä itsekään ihan pulmunen ole, vaikka ei rikosrekisteriä olekaan. Kun sitten taas kerran eräs erityisen ihana daami otti ja lähti, niin päätin, että seurustelut on nyt seurusteltu, ja olin sinkkuna vuositolkulla. Noina aikoina minulla oli toki paljon kevyempiä suhteita, mutta pidin huolen, ettei mistään tullut liian vakavaa, ja toin sen heti aina ilmi myös toiselle osapuolelle. Näinä vuosina aloin ymmärtää omaa käytöstäni. On se uskomatonta, että pitää reippaasti yli kolmekymppiseksi kasvaa, ennen kuin tajuaa omat perseilynsä. Olin tosiaan aiemmin sitä mieltä, että voi minua raukkaa kun en kenellekään kelpaa.

Nyt olen jo yli nelikymppinen ja seurustellut saman naisen kanssa jo kahdeksatta vuotta. Alkoholia käytän enää vain pari kertaa vuodessa, eikä siihen enää liity mitään örvellystä. Erikoista miten kritiikitön ihminen voi olla omaa käytöstään kohtaan. Tekisi mieli pyytää useammaltakin ex-kumppanilta anteeksi, mutta lienee parasta antaa olla kun ei ole aikoihin muutenkaan nähty. Ihminen voi kuitenkin siis muuttua, tai ainakin pyrkiä muuttamaan käytöstään kunhan kasvaa aikuiseksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiukan samalta kuin omat touhut aikoinaan. Hävettää pirusti kaikki toilailut ja huono käytös. M34

Vierailija
2/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tollanen mies. Ihana, herkkä, kiltti, mutta sitten se toinen puoli olikin ihan muuta. Sanoi suututtuaan ihan kamalia ja pienestäkin riidasta tuli kauheaa draamaa. Oli eroperheestä jossa oli ollut myös väkivaltaa, joten kai oli oppinut tuohon huutamiseen ja siihen, että pienetkin jutut eskaloitiin aivan valtaviin mittasuhteisiin. Uhkaili itse erolla pienimmästäkin syystä, mutta oli äimän käkenä kun minä sit lähdin. Tääkin on myöhemmin ymmärtänyt virheensä ja pyysi ihan kaverihengessä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylhän akat täytyy kuriin laittaa mies tekee mitä tekee vahvemman oikeus

Sulla on näköjään vielä ihmisenä kasvaminen hiukan kesken. Aloita vaikka aapisesta.

Vierailija
4/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti puolisollasi on voimia lähteä ajoissa.

Vierailija
5/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Oikeasti, kuka jaksaa kirjoittaa tuollaista paskaa sivukaupalla?

Vierailija
6/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naset hiljaa

Vierailija
7/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Ap ilmeisesti. Mikä sinua harmittaa? Liippasiko liian läheltä?

Vierailija
8/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Taisi kolahtaa.  :)

Kiitos hienosta kirjoituksesta, ap!

Vierailija
9/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naset hiljaa

Kyllä täällä miehetkin kirjoittaa, onneksi naisesi voi aina vaihtaa parempaan, niitäkin kun näes on.

Vierailija
10/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perhe jonka mies on juuri saanut narsisti ym diagnoosit.

Heiltä löytyy myös uudempi video jossa selventävät lisää siitä että mitä tapahtui, miten mies käyttäytyi ja miksi suostui ottamaan apua vastaan.

Tää oli äärimmäisen mielenkiintoinen juttu.

Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttua.

Aloittajalle peukut.

Vierailija
11/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisit pyytää anteeksi niiltä aiemmilta. Kunhan teet selväksi että ihan vilpittömästi pahoittelet nuoruusajan käytöstäsi etkä yritä mitään lämmittelyä.

Vierailija
12/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Kuinka sinä jaksat lytytä täällä ihmisiä päivätolkulla.

Vierailija
13/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne epäkelvot jännikset on parisuhteissa ja kunnon ihmiset viettävät elämänsä yksin.

Vierailija
14/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ne epäkelvot jännikset on parisuhteissa ja kunnon ihmiset viettävät elämänsä yksin.

Älä leimaa tai syytä muita jos olet onneton i n c e l.

Vierailija
15/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen näkee monen asian ihan toisin silmin. Minullekin tämä on tapahtunut parin isomman asian kohdalla. Välillä miettii, että miten mahdan nähdä nykyisyyden 10-20 vuoden päästä, kun katson taaksepäin. 

Vierailija
16/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voisit pyytää anteeksi niiltä aiemmilta. Kunhan teet selväksi että ihan vilpittömästi pahoittelet nuoruusajan käytöstäsi etkä yritä mitään lämmittelyä.

En suosittele. Veikkaan että ihmiset ovat onnellisempia kun eivät kuule siitä paskasti kohdelleesta tyypistä enää koskaan. Tulee vaan huonot muistot mieleen.

Vierailija
17/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Veikkaan että ihmiset ovat onnellisempia kun eivät kuule siitä paskasti kohdelleesta tyypistä enää koskaan. Tulee vaan huonot muistot mieleen.

Jep, on parempi antaa niiden naisten velloa rauhassa katkeruuden tunteissa ja päivitellä, että kaikki miehet on pettäjiä.

Vierailija
18/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä parannuksen tehneet ja ihmisenä kasvaneet niljakkeet ovat aina yhtä hienoja.

Erityisen tärkeää heille on kertoa tästä muutoksesta kaikille.

Pitäähän sitä nyt kerjätä sympatiapisteitä ja korostaa muuttunutta minää uuden sosiaalisen pääoman hankkimiseksi.

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
19/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä parannuksen tehneet ja ihmisenä kasvaneet niljakkeet ovat aina yhtä hienoja.

Pitäähän sitä nyt kerjätä sympatiapisteitä ja korostaa muuttunutta minää uuden sosiaalisen pääoman hankkimiseksi.

Joo. Tämä ap tosin on pelkkä satutäti ja aloitus 100% fiktiota, mutta yleisesti noin.

Vierailija
20/42 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Jos ihminen oikeasti häpeäisi ja katuisi aiempia tekojaan, pitäisi kyllä itsestään hyvin matalaa profiilia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän