Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin toiseen mieheen kuin hullu puuroon.

Vierailija
20.07.2022 |

Olen elänyt mieheni ja lasten isän kanssa kymmenisen vuotta. Viime vuonna toinen mies vei jalat alta. Oletin, että kyse on vain huumasta ja olen pidätellyt itseäni yli vuoden. Tunne ei kuitenkaan mene pois eikä katoa. Olen yrittänyt katkaista välit tuohon tunteideni kohteeseen ja jatkaa mieheni kanssa. Tuntuu, että riudun ikävässä ja surussa. Miten tunteet voi tappaa vai mitähän ihmettä kannattaisi tehdä? Ihastumiseni kohde tuskin jättää vaimoaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 2v päästä yli. Miws oli mielessä KOKO AJAN! Ihan hullua, mutta meillä oli molemminpuolinen tunne, mutta mitään ei tehty. Edelleen, kolme vuotta rakastumisen jälkeen hän käy mielessä lähes päivittäin,mutta se valtava rakkaus ja vetovoima on kadonnut. Onneksi. Olen myös oman mieheni kanssa onnellisempi kuin koskaan.

Vierailija
22/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update. Ap jatkaa. Tunteeni olivat sen verran vahvat toista kohtaan, että avoliitto ei ollut enää pelastettavissa. Huono suhde se olikin jo ollut ennen tuota ihastumista/rakastumistakin. Erosin enkä jäänyt kaipaamaan vanhaa liittoa. Tuo toinen mies jatkoi omassa avioliitossaan, vaikka vaimo sai tietää mitä oli ollut meneillään. Tapailen nyt uutta henkilöä ja elämä tuntuu hyvältä näin. Ero oli yksi parhaista päätöksistä elämässäni. Näin jälkikäteen voi sanoa, että onni onnettomuudessa. Vinkkinä kaikille, että kannattaa olla elämässä rohkea ja kuunnella intuitiotaan. Ahtaat raamit eivät ole aina hyväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Update. Ap jatkaa. Tunteeni olivat sen verran vahvat toista kohtaan, että avoliitto ei ollut enää pelastettavissa. Huono suhde se olikin jo ollut ennen tuota ihastumista/rakastumistakin. Erosin enkä jäänyt kaipaamaan vanhaa liittoa. Tuo toinen mies jatkoi omassa avioliitossaan, vaikka vaimo sai tietää mitä oli ollut meneillään. Tapailen nyt uutta henkilöä ja elämä tuntuu hyvältä näin. Ero oli yksi parhaista päätöksistä elämässäni. Näin jälkikäteen voi sanoa, että onni onnettomuudessa. Vinkkinä kaikille, että kannattaa olla elämässä rohkea ja kuunnella intuitiotaan. Ahtaat raamit eivät ole aina hyväksi. 

Olet onnekas, kun löysit sentään toisen miehen vaikket sitä varattua saanutkaan.

Vierailija
24/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää sinkunlailla miksi olet miehesi kanssa ja haikailet muuta. Se yksi ei jätä vaimoaan (onko pelimies?), sun kannattaa käydä eroprosessia läpi. Se voi kestää. Suhteessa ollessa hankalaa? Ehkä on joku kolmas jossain joskus. Elämä on hankalaa, kaikilla haasteensa.

Vierailija
25/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olo on toiveikas. Olen erittäin kiitollinen siitä, mitä elämä on tuonut eteeni. 

Vierailija
26/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätä se puhuu siellä. Voivoi.

Vierailija
27/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihastumisesi kohde ei jätä vaimoaan? Ihmeellinen oletus.

Totta. Tämä on vain oletukseni. Mies on hulluna minuun myös, mutta hänen tunteidensa laatu on minulle osaksi mysteeri.

Jos olisi "hulluna sinuun myös", ei tunteidensa laatu olisi takuulla jäänyt sinulle mysteeriksi.

Panna haluaa, sinua ja vaimoaan. Näin maksimoi seksin saamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän