Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos saisit selville, että miehesi on KÄYNYT MAKSULLISISSA NAISISSA?

N20
20.07.2022 |

Siis suhteenne aikana. Pystyisitkö antamaan teon anteeksi vai eroaisitko?

N20

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä menisin sukupuolitautitesteihin, seuraavaksi heittäisin miehen ja tavarat ulos, luultavasti siinä järjestyksessä että ensin mies ulos ja miehen tavarat yläkerran ikkunasta alas

Vierailija
2/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisi maku miehestä. Aivan sama onko käynyt maksullisissa vaiko maksuttomassa palvelussa.

Ainoa poikkeus on se, että miehen olisi pakko päästä rajun dominan hoitoon johonkin koirankoppiin. Itse en sellaisesta nauti eli mies maksakoon päivähoidostaan kunhan kertoo siitä minulle rehellisesti.

Monet johtavassa asemassa olevat miehet ovat innostuneimpia juuri dominajutuista. Yhdessä dokumentissa Lontoossa dominalla oli useampi mies mustalla kankaalla peitetyssä häkissä hoidettavana. Miehet vielä maksoivat tuosta ilosta, että saivat lymytä pimeässä kopissa muutaman tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
4/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kerrasta poikki.

Vierailija
5/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit vetämään välittömästi.

Vierailija
6/6 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoisi aika paljon tuosta miehestä.

Ensinnäkin se on ruma, kun ei ilmaiseksi saa. Toisekseen sillä voi olla tauti. Kolmanneksi jos se pettää minua suhteen aikana, niin se ei arvosta minua pätkän vertaa enkä ole tuon surkean miehen arvoinen. Jättäisin mokoman.

Ja neljänneksi: sillä on väärä elämänasenne ja luonne, kun se pitää ihmistä ostettavana tavarana ja tukee rikollisuutta eli ihmiskauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi