Kävin ulkona niin naapurin nuoren asunnon ikkunat oli verhojen peitossa keskellä päivää
Kommentit (32)
Käy töissä öisin ja nukkuu päivisin?
Auringonpaiste tekee huoneesta liian kuuman?
Ohikulkijat kyttäävät sisälle?
Jos tulee suihkusta, ei ole kiva, että naapuri kurkkii sisään.
Joku halusi saada rauhaa valolta.
No mitäs ap luulet? Mitäköhän tarkoitusta varten ikkunaverhot on keksitty?
Itselläni päätyseinä on 90 prosenttisesti ikkunaa lattiasta kattoon. Sälekaihtimet, verhot ja bambuverhot ovat 27/7/365 kiinni. Miksi? Koska olen gamer. Ja toisin kuin naiset, minulla ei ole tarvetta esitellä itseäni vastakkaiselle sukupuolelle. Also, aurinko ei ole hyväksi animefiguureille ja mangalle. M27
Onko tuo jotenkin epätavallista? Itsekin saatan pitää verhoja tai sälekaihtimia kiinni keskellä päivää, ettei huone olisi kuin sauna.
Se on varmaan vampyyri, ei kestä päivänvaloa. Varo vaan, odottaa vain tilaisuutta päästäkseen imemään vertasi.
Mulla on AINA verhot kiinni. Syitä:
-kesällä aurinko porottaa yksiön pätsiksi
-talvipimeällä ohikulkijat näkevät sisään
-ei kuulu naapureille, olenko kotona vai en
-kuumalla säällä olen usein alasti tai alusvaatteissa kotona
-kultsi tulee harrastamaan seksiä ja olisi tosi noloa että 1) auto ajaa pihaan 2) verhot suljetaan 3) auto ajaa pois 4) verhot avataan
ja sitten naapurit arvaisivat mitä täällä tapahtuu tai katsoisivat kellosta kauanko kesti.
-vapaapäivänä haluan nukkua myöhään
-en halua että linnut törmäävät ikkunoihin ja kuolevat
Vierailija kirjoitti:
Minäkin nukun yövuoron jälkeen pitkälle päivään verhot kiinni. Enpä ole tullut ajatelleeksi että se voisi häiritä naapureita.
Kyllä se ainainen hiljaisuus häiritsee niin, että naapurilla korvat soi. Etkös yhtään ajattele!
Vierailija kirjoitti:
Hässivät. Tai sitten haluavat pitää verhot kiinni, ettei asuntoon tule liian kuuma.
Me pidetään useamman huoneen verhot yötä päivää suljettuina, ei muuta syytä kuin naapurin kyttääjä-eukko.
Hanki tikapuut ja kurkkaa niin ei tarvitse arvuutella.
Tietysti kesällä pidetään verhot kiinni että valo ja kuumuus pysyy ulkona.