Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö joku OIKEASTI lounaaksi SALAATTIA ja pärjää sillä koko päivän? Ja vielä ilman aamupalaa?

Vierailija
20.07.2022 |

Luulin, että lounassalaatti on joku vitsi, anorektikkojen juttu? Pärjäätkö salaattilounaalla? Joka päivä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä syömishäiriöltä kieltämättä, jos aamulla ei syö mitään ja töissä vaan salaattia.

Tietysti jos on sellaista istumatyötä, niin aamupalaksi varmaan riittää leipää ja lounaalla salaattia ja leipää tai jotain, mutta kuka raskaassa ammatissa nyt tietenkään koko päivää ilman kunnon ruokaa jaksaa?

Syön "kunnon ruuan" illalla, aamupalaa en vaan saa alas, olo tulee tukkoiseksi. Oon hoikka ja urheilullinen sekä teen fyysistä työtä. Hyvin jaksan. Jos en jaksa niin lisään syömistä päivälle (eli ehkä pari leipäpalaa) stressaamatta siitä.

Mikä se "kunnon ruoka" edes on?

Vierailija
62/66 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä salaattia juu. Kotona sipsee ja muuta omnomia.

No söin mä tossa pari jogurttia, protskuvanukkaan ja muutaman viikonlopulta jääneen salmiakin.

Onko tässä ongelma? Painoa on 51 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään joka päivä lähellekään, mutta toisinaan tekee erittäin hyvää syödä kevyesti. Kokeile!

Vierailija
64/66 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää jos urheilee. Jos ei niin sittenhän voi olla vaikka koko päivän syömättä, eihän sillä sitten ole väliä jos ei tarvitse palautumisesta huolehtia.

Vierailija
65/66 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti voi olla ruokaisa, jossa on sekö proteiinia ja rasvaa sen verran, että se pitää nälän.

Parasta saalissa on se, että siinä on aina runsaimmin vihanneksia

Salattiin kun voi lisätä kanaa, paahtopaistia tai muuta lihaa, jopa paistettua pekonia, sekö kalaa.

Esimerkiksi lohi on erittäin rasvainen kala.

Joka tapauksessa salaatissa on aina vihenneksia ja sitä lehtivihreää.

Salaatin lisäksi voi nauttia lisäksi syödä palan tummaa täysjyvä leipää.

Nälkä lähtee.

Vierailija
66/66 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön välillä salaattia päivälliseksi. Ei mun salaatti mitään pastoja sisällä, mutta tonnikalaa ja fetaa hieman tuomaan proteiinia. Muuten erilaisia kasviksia. Kastikkeet mun mielestä myös turhia 

Lounaan korvaan yleensä hedelmällä. Syön tuhdin aamupalan, joten pärjään välipalalla päivälliseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi