Syökö joku OIKEASTI lounaaksi SALAATTIA ja pärjää sillä koko päivän? Ja vielä ilman aamupalaa?
Luulin, että lounassalaatti on joku vitsi, anorektikkojen juttu? Pärjäätkö salaattilounaalla? Joka päivä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Töissä salaattia juu. Kotona sipsee ja muuta omnomia.
No söin mä tossa pari jogurttia, protskuvanukkaan ja muutaman viikonlopulta jääneen salmiakin.
Onko tässä ongelma? Painoa on 51 kiloa.
En pysty syömään joka päivä lähellekään, mutta toisinaan tekee erittäin hyvää syödä kevyesti. Kokeile!
Ei pärjää jos urheilee. Jos ei niin sittenhän voi olla vaikka koko päivän syömättä, eihän sillä sitten ole väliä jos ei tarvitse palautumisesta huolehtia.
Salaatti voi olla ruokaisa, jossa on sekö proteiinia ja rasvaa sen verran, että se pitää nälän.
Parasta saalissa on se, että siinä on aina runsaimmin vihanneksia
Salattiin kun voi lisätä kanaa, paahtopaistia tai muuta lihaa, jopa paistettua pekonia, sekö kalaa.
Esimerkiksi lohi on erittäin rasvainen kala.
Joka tapauksessa salaatissa on aina vihenneksia ja sitä lehtivihreää.
Salaatin lisäksi voi nauttia lisäksi syödä palan tummaa täysjyvä leipää.
Nälkä lähtee.
Mä syön välillä salaattia päivälliseksi. Ei mun salaatti mitään pastoja sisällä, mutta tonnikalaa ja fetaa hieman tuomaan proteiinia. Muuten erilaisia kasviksia. Kastikkeet mun mielestä myös turhia
Lounaan korvaan yleensä hedelmällä. Syön tuhdin aamupalan, joten pärjään välipalalla päivälliseen
Syön "kunnon ruuan" illalla, aamupalaa en vaan saa alas, olo tulee tukkoiseksi. Oon hoikka ja urheilullinen sekä teen fyysistä työtä. Hyvin jaksan. Jos en jaksa niin lisään syömistä päivälle (eli ehkä pari leipäpalaa) stressaamatta siitä.
Mikä se "kunnon ruoka" edes on?