Voiko kaverille sanoa naisettomuuden syyn olevan ulkonäössä?
Nyt on ottanut elämäntehtäväkseen sosiaalisten taitojen parantamisen, vaikka niissä ei alunperinkään ole ollut mitään vikaa. Osaa keskustella ja kuunnella paremmin kuin keskimääräinen mies. Ainoa "vika" on ulkonäössä, joka ei oikein ole naisten mieleen. Miten tästä voisi sanoa, koska nyt tuntuu, että kaveri tuhlaa aikaansa.
Kommentit (83)
Kyllähän tuosta pitäisi ihmiselle sanoa jollain lailla hienotunteisesti jos ei itse sitä tajua. Eeäs entinen ystäväni etsi kanssa naista kuumeisesti, mutta samaan aikaan ei huolehtinut ulkomuodostaan lainkaan. Kulki resuisissa vaatteissa, hiukset likaisina, iho hoitamattoman näköinen ja ylipainoa paljon. Ei kukaan nainen halua lähestyä tuollaista miestä siinä mielessä.
M32 kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan kannattaa kokeilla olla niin kuin ei naista itselleen haluaisi alkuunkaan, voi kuulostaa vittumaiselta mutta joku siinä välinpitämättömyydessä naisia kiinnostaa.
Onko se sitten sitä että mies vaikuttaa helposti epätoivoiselta naisia lähestyessään tai yrittäessään "iskeä" ?
Jätin juuri hiljattain tällaisen miehen, joka pelasi kanssani. Olin aidosti kiinnostunut, mutta en pelien pelaamisesta.
Ihmiset tykkäävät erityylisistä tyypeistä, ei ole mitään tiettyä prototyyppiä joka vastais kaikkien makua. Eli jos puhutaan pukeutumisesta, neuvosi voivat viedä ojasta allikkoon. Sitten jos on kyse vaikkapa syntymärumasta naamasta, varmaan kannattaa olla ihan hys hys.
M32 kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan kannattaa kokeilla olla niin kuin ei naista itselleen haluaisi alkuunkaan, voi kuulostaa vittumaiselta mutta joku siinä välinpitämättömyydessä naisia kiinnostaa.
Onko se sitten sitä että mies vaikuttaa helposti epätoivoiselta naisia lähestyessään tai yrittäessään "iskeä" ?
Jep jep, ja tämä varmasti toimii, varsinkin kun tähän yhdistää sen että istuu kotona vauvapalstalla illat. On aivan erityisen välinpitämätön. Enää pitäisi jotenkin saada naiset tietämään että on välinpitämätön, mutta kun niitä ei tapaa ikinä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi loukata kaveria turhan takia?
En halua loukata, mutta en myöskään haluaisi katsoa, kun tyyppi yrittää epätoivoisesti korjata jotain mikä ei ole rikki.
Ei helvetti. Sosiaalisia taitoja voi aina parantaa. Ei niistä tule mitään valmista vaikka ne eivät "rikki" olisikaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
Voi tietysti, mutta kaveri luulee sosiaalisten taitojen olevan rajoittava tekijä. Hukkaa aikansa ja tulee kovasti pettymään.
Siis millä tavalla hän niitä kehittää jos siinä hukkaantuu aikaa? Yksin kotonaan kirjasta? Eikö sosiaalisia taitoja kehitetä olemalla ihmisten kanssa ja miten siinä hukkaantuu aika?
Koita nyt kehittää joku uskottava vastaus tähän, ettei provosi kuihdu.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Onko se sitten sitä että mies vaikuttaa helposti epätoivoiselta naisia lähestyessään tai yrittäessään "iskeä" ?Jätin juuri hiljattain tällaisen miehen, joka pelasi kanssani. Olin aidosti kiinnostunut, mutta en pelien pelaamisesta.
En minä mitään pelejä tarkoittanutkaan vaan että miehen kannattaa mieluummin koittaa peitellä kiinnostustaan tietyn verran mieluummin kuin olla yli-innokas.
Omasta mielestäni olen ruma. Naisten mielestä olen kuulemma komea. Ja paljon on ollut minulla naisia elämäni varrella. Mieskaverit eivät kehu komeaksi, koska en ole mikään mallipoika, vaan kalju ja lihaksikas, mutten mikään bodari. Pitäisikö minun uskoa siis miehiä, joidenka mielestä minun ulkonäössäni on vikaa, koska olen tällä hetkellä sinkku, vai naisia, jotka sanovat minua komeaksi ja makaavat kanssani, vaikken nyt muutamaan vuoteen olekaan ollut parisuhteessa, koska en sellaista ole etsinytkään?
Sano et olet miehiin päin niin loppuu touhotus. Jos se on hyvä kaveri niin ei se ole sille ongelma
Tajuaisikohan itse jos kehottaisit häntä menemään treffisovellukseen ja sitten hän huomaisi, ettei saa kuvillaan tykkäyksiä.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Onko se sitten sitä että mies vaikuttaa helposti epätoivoiselta naisia lähestyessään tai yrittäessään "iskeä" ?Jätin juuri hiljattain tällaisen miehen, joka pelasi kanssani. Olin aidosti kiinnostunut, mutta en pelien pelaamisesta.
En minä mitään pelejä tarkoittanutkaan vaan että miehen kannattaa mieluummin koittaa peitellä kiinnostustaan tietyn verran mieluummin kuin olla yli-innokas.
No tämä on ihan sitä normaalia sosiaalistataitoa, mitä kaikkien pitäisi harjoittaa. Ei saa näyttää epätoivoiselta, mutta kiinnostuneelta saa ja pitää näyttää. Ei kavereitakaan saa niin että tunkee uuden ihmisen elämään jatkuvalla syötöllä joka kautta, vaan vähitellen.
Voi olla ap:n mielestä ruma, mutta kaikilla ihmisillä on omat näkemyksensä. Kyllä ap:n kaveriinkin jotkut naiset ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Onko se sitten sitä että mies vaikuttaa helposti epätoivoiselta naisia lähestyessään tai yrittäessään "iskeä" ?Jep jep, ja tämä varmasti toimii, varsinkin kun tähän yhdistää sen että istuu kotona vauvapalstalla illat. On aivan erityisen välinpitämätön. Enää pitäisi jotenkin saada naiset tietämään että on välinpitämätön, mutta kun niitä ei tapaa ikinä missään.
Ei kannata ajatella niin että on olemassa vain kaksi ääripäätä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ap:n mielestä ruma, mutta kaikilla ihmisillä on omat näkemyksensä. Kyllä ap:n kaveriinkin jotkut naiset ihastuu.
Ei välttämättä. Rumakin on suhteellinen käsite. Ap voisi kuvailla vähän tarkemmin, että minkälainen tämän kaverin ulkoinen habitus on.
No sulla on siinä saman sukupuolen edustajan näkemys tästä. Vastakkainen sukupuoli vois kertoa kuinka se oikeasti on. Ei mun mies ainakaan ymmärrä mistä (ulkoisesta)naiset tykkää, sillä on vaan miehen luuloja.
Kyllä voi, ja kannattaakin sanoa.
-sysiruma mies
Vähän riippuu, onko asia ylipäätään sellainen minkä voi korjata.
Jos kaverisi ei huolehdi perushygieniasta, vaan esim haisee ja näyttää epäsiistiltä, niin kannattaa sanoa (en kyllä tiedä että miten...)
Jos hänellä on sitten vaikka harittavat silmät, olematon leuka ja länkisääret, huomauttaminen on turhaa. Ei hän niille mitään voi ilman mittavaa rahallista panostusta ja kirurgiaa.
Mutta voithan vinkata, että nyt kun alkaa sosiaaliset taidot olla silkkaa timanttia, niin mitä jos kaverisi palkitsis itsensä make overilla, antaisi vaikka ammattilaisen ajaa parran ja tukan, valkata särmät silmä/aurinkolasit ja uudet vaatteet.
Tai kutsu se kylään ja pistä pyörimään Fab 5 -maratoni :D "Tästä Keimo sulle ideaa itsensä kehittämiseen!"
Vierailija kirjoitti:
Onko toivoton tapaus vai riittääkl extreme makeover?
Uusi tukka, vaatteet, tyyli. Ehkä laihdutus.
Ei siis ole mikään resupekka vaan ihan perussiisti, tavallisesti pukeutuva ja normaalipainoinen. Ulkonäön haasteet ovat vähän sellaisia, että niihin on vaikea vaikuttaa.
Ei kaikki kohtaa välttämättä koskaan sellaista ihmistä, josta olisi kumppaniksi asti. Näinkin voi olla. Ei tartte olla ihmisessä mitään erityistä vikaa. Tiedän paljon kaikinpuolin miellyttäviä ihmisiä, jotka eivät kohtaa ketään. Eivätkä ole mitään kranttuja.
Minulla on vähän samanlainen ongelma, kaverimies koittaa kysellä vinkkejä miten saisi deittisivustolla tykkäyksiä ja miten ylipäätään pääsisi edes treffeille tai edes keskustelemaan netissä. Hän myös usein kysyy mikä voisi olla vialla.
Kaikki muu on mielestäni kunnossa mutta hän vain on suoraan sanottuna aika ruma kasvoiltaan.. Ja hiukset ovat aika kamalat, pitkät, ohuet ja rasvaisennäköiset aina niskaponnarilla.. En halua kertoa hänelle mielipidettäni ja en tiedä miten sanoa hiustyylistä.