Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pystyt olemaan runkkaamatta

Vierailija
20.07.2022 |

kunnes on pakko päästää paineita pois?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 4 päivää alkaa olla jo tuskanen...

Vierailija
22/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin alkaa olla tuskainen olo, jos en joka päivä saa vähintään omalta kädeltä.

Mutta mulla se panetus ei siitä juurikaan enää kasva, olipa niitä selibaattipäiviä jonossa kuinka monta tahansa. Toisaalta en muista milloin olisin viimeksi kokeillut esim yli kolmea päivää...

Niin, mutta eikö se tuskainen olo ole myös aika nautinnollinen? Vai olenko vain poikkeustapaus, kun minulla on fetissi orgasmin pidättelyyn. Mitä pidempään joutuu kiimoissaan olemaan ilman, sen paremmalta tuntuu.

t: ekan sivun edgettäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, nyt näin lomalla, yksin mökillä jopa paristi päivässä. Normaalisti, kun on muuta aktiviteettia, niin saattaa jäädä päiväkin väliin.

Vierailija
24/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on kumma kun ne naiset pihtaa sitä pillua kun olis vielä kysyntää. Sekin päivä kun vielä tulee ettei kukaan edes kysy enää pilkkua...

Odotan innolla sitä päivää kun saa olla rauhassa mummelina, eikä kukaan ole ruinaamassa seksiä .

Vierailija
25/46 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tiedä , mutta itse runkkaan joka päivä useampi kerta ,ei ole mitään syytä olla runkkaamatta. Tuntuu niin hyvältä runkkaa ja laukaista spermat.

M 64 CD 💃

Vierailija
26/46 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ikuisesti jos olisi pakko. Mitä pidempään on ilman sen helpompaa se on. Puoli vuotta kun oli kokonaan ilman orgasmia alkoi halut painua nollaan. Vastaavasti, mitä useammin runkkaan, sen useammin haluan lisää.

Olen nainen.

Vierailija
27/46 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kuolemaani asti,mutta miksi pitäisi? Varsinkaan kun en tiedä sitä näin etukäteen.

Vierailija
28/46 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-300 päivää

Vierailija
29/46 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausia. Oikeaa tarvetta ei ole. 

Vierailija
30/46 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 päivää maksimi niin rupeaa jo kasseja kihelmöimään aikas lailla, rupee seksi pyöriin ajatuksissa vähän väliä ja aamulla kun herään niin täys seisokki päällä. Jos pillua ei ole tarjolla niin runkattava paineet pois ja vähintään kaksi kertaa melkein perä kanaa. Yksi kerta ei vielä riitä ja spermaa tulee vielä toisellakin kertaa aikas paljon.......

Vierailija
31/46 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En runkkaa enää lainkaan mielummin tyhjennän itseni naiseeni.

Vierailija
32/46 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän

N22

Vierailija
33/46 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin 8 tuntia, mutta sitten heräsin.

Vierailija
34/46 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 20 vuotta. Niin kauan kun olen syönyt mielialalääkkeitä.

Vierailija
35/46 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2h

M53

Vierailija
36/46 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivän kohdalla alkaa tuntua, että nyt olisi sopiva hetki runkata tai harrastaa seksiä. Aamuseisokkia ei meinaa enää saada asettumaan. Muutenkin pienestäkin ärsykkeestä alkaa kovettumaan sekä sperma valumaan. Viikon kohdalla lienee pahin tilanne, mutta siitä eteenpäin se ei oikeastaan enää mene pahemmaksi.

M45

Vierailija
37/46 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-1,5 kk ja mies 70 v

Vierailija
38/46 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksiselitteistä vastausta tähän ei ole mutta noin kahden viikon jälkeen fyysinen paine ei enää kasva, joten mielenlujuudella pystyisi periaatteessa tuosta pidempään jatkamaan. Kuitenkin fyysistä kipuilua alkaa tuolloin ainakin itsellä ilmenemään, jota sitten täytyisi lievittää saunomisella tai muuten lämpimässä. Oikeastaan tuon kaksi viikkoa voisin omalta kohdalta vastata siis. Eipä kovin montaa ylitystä tuollaiselle jaksolle ja harvoin yli viikkoakaan menee laukeamatta.

M30+

Vierailija
39/46 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on max hyvä aika ja jos ei seksiä saa niin täytyy runkata paineet pois. Muuten iskee outo morkkis ja masentunut olokin tulee. Koitin nofap taktiikkaa ja olin kuukauden purkamatta kunnes sain seksiä ja mielen valtasi kauhea ahdistus joka jatkui seksin jälkeenkin. Parisuhteessa ollessa mieliala pysyi paljon parempana kun seksiä sai muutaman kerran viikossa ja hyvästä seksistä tulee hyvä olo useammaksi päiväksi. Naisilla on helpompaa kun munaa tarjotaan ovista ja ikkunoista nettitreffailussa ainakin

Vierailija
40/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti purkaudun kerran tai kaksi päivässä aamulla ja illalla joko pilluun tai käteen. Nyksä antaa mielellään myös suu ja käsihoitoa. Toki on tilanteita, vaikka työmatka jolloin vedän käteen. Spermat on kyllä saatava ulos ainakin kerran päivässä. Pisin aika olla laukeamatta on kolme viikkoa intissä. Seisokki oli ihan kauhea eräänä iltana ja menin vessaan. Kun runkkasin niin sperma läsähti pöntön taakse seinään ja olin pudota polvilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän