Kuinka kauan pystyt olemaan runkkaamatta
Kommentit (46)
Jos naiselta ei saa vähintään kerran viikossa niin johonkin ne spermat on silloin ruikittava. Ja moneen kertaan. Mieluummin nussisin upeaa naistani joka päivä mutta planeettojen asento pitää olla juuri oikea, naisella ei saa olla mitään stressiä mistään ja oma käytös on pitänyt olla täydellistä koko viikon. Ei oo helppoa naisten kanssa varsinkin, jos miehellä on vähääkään luonnetta.
Normaalioloissa about viikko ja sen jälkeen täytyy tyhjentää kassit.
Nyt on kuitenkin menossa sinänsä spesiaali tilanne, että olen edgettänyt itseni orgasmin rajalle neljänä päivänä peräkkäin, eli paine sukukalleuksissa alkaa olla melkoinen. Kassit tuntuu täysiltä, pakottaa ja seisokki on niin herkässä, että pelkkä vahinkohipaisu tai yksittäinen tuhma ajatus saa kullin nousemaan teräksenkovana. Kärki on myös märkänä niin että kalsarit pitää vaihtaa kahdesti päivässä.
Edellinen edgetysennätys oli kahdeksan päivää, kunnes tuli vahingossa, kun lastia ei voinut enää pidätellä. Katsotaan, miten nyt käy.
Niin kauan, kun vaimoni on rinnalla. Saan aitoa aina, kun haluan.
No en ole kokeillut, mutta kyllä ainakin kerran parissa viikossa pitää paineet päästellä. Yleensä pannaan tai runkkaan kyllä pari kertaa viikossa, mut joskus oon edgettänyt parikin viikkoa.
Joo se on kumma kun ne naiset pihtaa sitä pillua kun olis vielä kysyntää. Sekin päivä kun vielä tulee ettei kukaan edes kysy enää pilkkua...
En muista menikö ihan kokonaan mutta noin kuukausi no nut novemberin läpivientinä. Olihan se aivan hullu projekti. Viikko menee yleisesti helposti mutta sen jälkeen alkaa selvästi vaikeutua.
Kyllä sitä parin kolmen päivää voi olla. Yleensä saa toki siinä vaiheessa jo pillua, mutta jos ei saa, niin jotenkin sitä on paineet purettava.
AP:lle. Onko rajaus kysymyksessä pelkästään miehille vai yleisesti kelle tahansa?
Vierailija kirjoitti:
AP:lle. Onko rajaus kysymyksessä pelkästään miehille vai yleisesti kelle tahansa?
En ole ap, mutta saahan sitä kuka vaan varmaan vastata tämmöiseen
Joo ei ole rajattu kysymys vain miehille voi naisetkin vastana
Paras jos ei tarvis runkata ollenkaan, mutta olosuhteiden pakosta joskus myös runkattava että saa paineita pois. Maksimi viikon kestää ilman runkkaamista tai pillua
Pystyn olemaan muutamia viikkoja ilman runkkausta.
Olis kiva saada tietää, onko vastaajana aina mies vai nainen. Näkis vähän sitä mille skaalalle sukupuolet asettuu.
Vaikka saan mieheltä vähintään 2, useimmiten 3 tai 4, niin silti satifyerillä parit. Hirveän himokas olen. Ja kun tekee hyvää niin mikäs!
Armeijassa se pari viikkoo ja kyllä tuntu siltä että kohta räjähtää joko ylä tai alapäässä! Nyt liki 30v siitä pitää edelleen runkkaa vähintään pari kertaa viikossa ja siihen toki vaimon kanssa leikit päälle.
4-5 päivää laukeamatta alkaa mielessä pyöriä seksi niin paljon ettei mihinkään voi enää kunnolla keskittyä. Tämän jälkeen jos 2 päivää vielä on laukeamatta niin olo alkaa turtua siihen ja panetus vähentyä. Sitten ei tee enää edes niin mieli mutta rakastan pientä kiimaista panetuksen tunnetta kun housut meinaa haljeta kivikovasta sykkivästä seisokista
Kyllä mulla ainakin alkaa olla tuskainen olo, jos en joka päivä saa vähintään omalta kädeltä.
Mutta mulla se panetus ei siitä juurikaan enää kasva, olipa niitä selibaattipäiviä jonossa kuinka monta tahansa. Toisaalta en muista milloin olisin viimeksi kokeillut esim yli kolmea päivää...
Noin viikon päästä ihan viimeistään rupee olemaan semmoinen paine palleissa, että on pakko päästää spermat pihalle vaikka runkkaamalla jos ei ole pillua tarjolla