Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole ollenkaan lomaa?

Vierailija
20.07.2022 |

Miten jaksatte? Itse olen ihan uuvuksissa eikä mikään tunnu hyvältä. Juuri lomalle jäävä kollega valitteli minulle kuinka hänellä on VAIN kolme viikkoa nyt lomaa, kun säästi syksyyn yhden viikon. Teki mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta olin hiljaa. Väsyttää ja itkettää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pk-seudun ulkopuolelle, hanki halvempi asunto ja osa-aikatöihin.

Vierailija
2/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pk-seudun ulkopuolelle, hanki halvempi asunto ja osa-aikatöihin.

En asu pk-seudulla ja tämän halvempaa asuntoa en löydä mistään. Miten nämä edes auttaisivat jaksamaan juuri nyt?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin uusi ettei sulla siksi ole lomaa, vai mikä tilanne? Mulla ei myöskään ole lomaa koska osari työn luonne niin vaatii, mutta jaksan koska en tosiaan tee täyttä päivää ja työni on mukavaa ja aika stressitöntäkin, jaksuja :)

Vierailija
4/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin uusi ettei sulla siksi ole lomaa, vai mikä tilanne? Mulla ei myöskään ole lomaa koska osari työn luonne niin vaatii, mutta jaksan koska en tosiaan tee täyttä päivää ja työni on mukavaa ja aika stressitöntäkin, jaksuja :)

Vaihdoin työpaikkaa keväällä. Valitettavasti tämä työ ei ole mukavaa eikä stressitöntä eikä edes fyysisesti kevyttä :(

Ap

Vierailija
5/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän työpaikkaa vaihtaessasi tiesit että loma siinä palaa. Saikuta tai ole hiljaa.

Vierailija
6/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä palkatonta vapaata.

Vierailija
7/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin työpaikkaa keväällä. Valitettavasti tämä työ ei ole mukavaa eikä stressitöntä eikä edes fyysisesti kevyttä :(

Ap

Tylsää olla jälkiviisas, mutta tuo pitäisi miettiä työpaikkaa vaihtaessa. Jos et saa neuvoteltua palkallista lomaa uuteen paikkaan, kannattaa pitää vanhassa paikassa lomat lomana tai sitten muutaman viikon tauko työpaikkojen välissä.

Vierailija
8/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi harmi, ymmärrän :( ihan mätä koko systeemi miten paljon on töitä ja miten vähän/ harvoin vastaavasti lomaa, ainakin työsuhteen alussa. Ei tämmösessä työelämässä kohta kukaan jaksa kun vaatimustasokin vaan kovenee. Jos työt olisi kivoja ja kevyitä niinkuin mulla niin näitähän vielä jaksaa tehdä ja joustaa tälleen vielä vähän ylimääräistäkin. Katsele sinäkin sivusilmällä jotain helpompaa ja sopivampaa jos pääsisit tuosta pois.

Vierailija
9/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tylsää olla jälkiviisas, mutta tuo pitäisi miettiä työpaikkaa vaihtaessa. Jos et saa neuvoteltua palkallista lomaa uuteen paikkaan, kannattaa pitää vanhassa paikassa lomat lomana tai sitten muutaman viikon tauko työpaikkojen välissä.

Valitettavasti ei aina onnistu näin. Vanhassa työpaikassa ei saanut edes yhtä vapaapäivää halutessaan. Siksi siellä lopetinkin.

Ap

Ap

Vierailija
10/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani nyt kyselen, millä alalla olet?

Vierailija
11/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teeet 3000 eurolla kevyttä toimistoduunia. Ite teen 200 eurollla rankkaa fyysistä työtä.

Vierailija
12/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä teeet 3000 eurolla kevyttä toimistoduunia. Ite teen 200 eurollla rankkaa fyysistä työtä.

"Valitettavasti tämä työ ei ole mukavaa eikä stressitöntä eikä edes fyysisesti kevyttä :(

Ap"

Miten voit päätellä tuosta, että kyseessä on toimistotyö? :D

Vierailija
13/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, yli 200 tuntia töitä kuussa ja pidin kesälomaa viimeksi vuonna 2017. Miettikää sitä laiskat luuserit.

Vierailija
14/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä, yli 200 tuntia töitä kuussa ja pidin kesälomaa viimeksi vuonna 2017. Miettikää sitä laiskat luuserit.

Mitäs olet. :^D

Vierailija
15/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta en ymmärrä tuota Suomen työntekijöitä orjuuttavaa lomasysteemiä. Olen töissä Saksassa, ja kun vuosia sitten aloitin työt niin ensimmäinen asia jonka esimiehenä minulle antoi tehtäväksi oli loppuvuoden lomien suunnittelu. Saksassa lomaa kertyy heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Miksei Suomessakin?

Tsemppiä ap. Myötätuntoni on sinun puolella.

Vierailija
16/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta en ymmärrä tuota Suomen työntekijöitä orjuuttavaa lomasysteemiä. Olen töissä Saksassa, ja kun vuosia sitten aloitin työt niin ensimmäinen asia jonka esimiehenä minulle antoi tehtäväksi oli loppuvuoden lomien suunnittelu. Saksassa lomaa kertyy heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Miksei Suomessakin?

Tsemppiä ap. Myötätuntoni on sinun puolella.

Kyllä se Suomessakin alkaa heti kertyä. Ainakin jos aloittaa kuun alusta.

Vierailija
17/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut lomaa kohta kahteen vuoteen, vapaapäivätkin harvassa :(

Vierailija
18/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valitettavasti ei aina onnistu näin. Vanhassa työpaikassa ei saanut edes yhtä vapaapäivää halutessaan. Siksi siellä lopetinkin.

Ap

Ap

Miksi aloitit uuden työn heti perään? Olisit pitänyt pari viikkoa lomaa uuden ja vanhan työpaikan välillä, kyllähän sulle lomat maksettiin vanhasta paikasta?

Vierailija
19/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tarkka aloituspäivä uudessa työpaikassa?

Vierailija
20/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat on yliarvostettuja. Lihavien julkisen sektorin "raatajien" keksintöä, saikkujen ja muiden vapaiden välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme