Onko lapsellista päättää tapailu miehen kanssa siihen, että mies jatkuvasti seurailee ja tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvia?
Sellaisia bikinikuvia, joskus täysin yläosattomissa. Pääasiassa tykkäilee vain tällaisista kuvista, mistään normaaleista ei. Minua rupesi niin oksettamaan, kun huomasin tämän toiminnan, etten näe miestä enää samalla tavalla kuin aiemmin. Koko mielikuva on muuttunut ja olen tosi pettynyt ja tunnen itseni riittämättömäksi. En ole yhtään saman näköinen kuin ne naiset, joita mies seurailee ja joiden kuvista ja videoista tykkäilee..
Olenko herkkä tai lapsellinen kun en pystynyt jatkamaan vaan lopetin suhteen tähän? Kerroin myös rehellisesti tämän olevan syyn takana ja näkeväni että meidän arvomme ja näkemyksemme parisuhteesta ovat liian erilaiset jatkaaksemme.
Mulla on tosi paha olla nyt, mutta nyt ainakin pääsee työstämään tätä eroa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi spämmääjä palstalle? Joka päivä samanlainen aloitus.
Et ole kenellekään velkaa selitystä siitä, että kiinnostus ihmiseen lakkaa. Minä en katselisi hetkeäkään miestä, joka tykkäilee tai kommentoi omalla profiilillaan tuollaisia kuvia. Ja ennen kuin joku ätmänderi taas tahallaan ymmärtää väärin, niin minulle on aivan sama, mitä mieheni katselee. Enhän minä sitä edes tiedä eikä se minulle kuulu. Mutta jos tekee itsestään naurettavan niin minä en jää vierelle tuntemaan myötähäpeää.
No nimenomaan tää. Jos mun mieheni tykkäilisi jostain naikkosista somessa ja vaikka mun tutut ja sukulaiset näkisi sen niin häpeäisin silmät päästäni, sekä mieheni että itseni puolesta.
Eli ongelma ei ole niinkään se, että vähäpukeiset naiset kiinnostavat miestä, vaan se, että on olemassa uhka että muut saisivat tietää kyseisen miehen olevan kiinnostunut vähäpukeisista naisista? Se mitä toiset ajattelevat asiasta on se suurin ongelma?
Ei vaan kyse on käytöstavoista. Miksi omasta itsetyydyttelystä pitää tehdä julkisesti numero kaikkien nähden? Se vaan on moukkamaista ja ällöttävää.
Maailmassa ei ole heteromiestä, jota ei kiinnosta vähäpukeiset kauniit naiset ja se on kaikkien heteronaisten etu.
Heteronaiset jäisivöt aivan yksikseen jos näin ei olisi. On hölmöä naisena reagoida negatiivisesti siihen, että miestä kiinnostaa naiset.
Mulla oli oman miesystävän kanssa hieman samaa..
Huomasin että oli muutaman kerran tykännyt erään tuttunsa alusvaatekuvasta joknka oli ammatti- kuvaaja ottanut. Sellainen kunnon poseerauskuva ja eroottinen. Mies sanoi että kun kyseessä erittäin tuttu ihminen, tykkäilee satunnaisesti hänen kuvista ja ei ajattele asiaa samalla tavalla kuin minä. Ihmetteli mitä kummallista siinä tykkäyksessä on.
Vastasin että kun olet parisuhteessa, on oltava jonkinlaiset käytöstavat somessakin ja ottaa toinen huomioon. Jos katsot seksikästä puolialaston kuvaa, miksi ottaa seuraava askel ja painaa tykkää? Mies vastasi edelleen että ei ole ajatellut asiaa silleen, kyseinen tuttava laittaa paljon poseetauskuvia koska harrastaa bikinifitnessiä. Bikinifitness- ja salilla otetut poseerauskuvat ovat asia erikseen, niiden tykkäämiset on ok. Mutta se mistä mies tykkäsi oli sellainen jossa pitsiset alusvaatteet ja nainen seinää vasten kädet ylhäällä, todella eroottinen kuva. Mies sanoi että ei aijo enää tykkäillä sellaisia kuvia kun tajuaa nyt mitä minä tai muut voi ajatella vaikka hän ei itse ajattele niin. Ja uskon häntä kyllä. Jän on joskus vähän hölmö ja ajattelematon.
Eli ongelma ei ole niinkään se, että vähäpukeiset naiset kiinnostavat miestä, vaan se, että on olemassa uhka että muut saisivat tietää kyseisen miehen olevan kiinnostunut vähäpukeisista naisista? Se mitä toiset ajattelevat asiasta on se suurin ongelma?