Kuinka myöhään kerrostalossa sopii käyttää tiskikonetta?
Jos ohjelma kestääkin pidempään kuin luulin ja loppuu vasta 22.30, meneekö liian myöhään?
Kommentit (30)
Ei se mihinkään kuulu, oon aina laittanut päälle yöksi.
Muistaakseni useimmissa taloyhtiöissä 09-20
Olen siis air b&b -asunnossa vieraana, enkä huomannut ajoissa ajatella asioita, eikä ohjeissa lue tuosta.
Ap
No jos ei tiskikoneesi linkoa niin voi käyttää tiskikonetta koska tahansa.
Ei kai se naapuriin kuulu. Itse en ole kuullut koskaan. Joskus harvoin kuulen naapurin pyykkikoneen linkouksen, mutta osaan olla kuuntelematta. Ei haittaisi vaikka yölläkin pyykki pyörisi.
Talossa jossa asun on hiljaisuus Aika klo 22-07.
Mä käytän pyykinpesupesukonettakin keskellä yötä, eikä kukaan ole koskaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän pyykinpesupesukonettakin keskellä yötä, eikä kukaan ole koskaan valittanut.
Harva kehtaa tai uskaltaa valittaa, mutta taatusti tuo häiritsee keskellä yötä. Miksi et voi ajatella naapureita ja pestä ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naapuriin kuulu. Itse en ole kuullut koskaan. Joskus harvoin kuulen naapurin pyykkikoneen linkouksen, mutta osaan olla kuuntelematta. Ei haittaisi vaikka yölläkin pyykki pyörisi.
Ei koneen linkouksessa ääni ole pahin vaan tärinä, mikä kantaa pitkällekkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kelloo tultiin soittelemaan klo 24. Kuulemma koko "talo tärisee".
Vierailija kirjoitti:
Olet siis perehtynyt useimpien taloyhtiöiden yhtiöjärjestykseen ja noin muistaisit.
Vierailija kirjoitti:
En usko APKsta olevan häiriötä, mutta pyykinpesukonetta ei ole kohteliasta käyttää yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis perehtynyt useimpien taloyhtiöiden yhtiöjärjestykseen ja noin muistaisit.
No siis muistan lukeneeni luotettavasta lähteestä näin. Ja onhan se loogistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kehtaa tai uskaltaa valittaa, mutta taatusti tuo häiritsee keskellä yötä. Miksi et voi ajatella naapureita ja pestä ajoissa?
No aika harvoin pesenkin, mutta olen myös aika harvoin kotona.
Mulla on usein apk päällä hiljaisuusaikanakin, olen aika satavarma ettei se kuulu minnekään. Pyykkikonetta en käytä hiljaisuusaikana kuin poikkeustilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset purputtavat eivätkä valita! Sen takia en itse koskaan kiusaisi naapureita käyttämällä mitään koneita yöllä. Mistä sinä tiedät. häiritseekö se?
Vuorokauden läpeensä - ei siitä mitään ääntä lähde.
Mä kuulem naapurin pyykkikoneen vain kylppäriin. Tiskikoneen ääntä sieltä ei kuulu. Ei meillä edes oman asunnon sisällä kuulu makkariin tiskikone, ei edes lopetuspiippaus.
No eipä tuosta nyt paljoa ääntä kuulu. Pyykki on eri asia.
Vaikka keskellä yötä jos tiskikoneesi ei ole jostain 90-luvulta.