Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin frittimuikkuja

Vierailija
19.07.2022 |

Kaupan muovirasiassa valmiina. Miten niitä syödään? Pitääkö pää tai häntä poistaa entä sisämyksiä ja ruotoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne syödä ihan sellaisenaan. Itse poistan pään, en muuta. Kyllä niistä tietääkseni on sisälmykset poistettu ennen valmistamista. Hyvää ruokahalua!

Vierailija
2/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla ostit?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3e vain rasia. Pitääkö ne lämmittää?

Vierailija
4/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaruuan terveellisyys pilattu kypsentämällä jossakin diisselin raaka-aineeksi kelpaavassa. En söisi noita ha ap:nkin kannattas harkita asiaa muutamaan kertaan ennenku syö.

Vierailija
5/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ne on paistettu kasviöljyssä. Terveellisempiä ne kalat ovat noinkin, kuin joku jauhoinen ja rasvainen makkara.

Vierailija
6/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muutoin hyviä , mutta yleensä liian suolaisia. Parhaat saa itse tekemällä. 

Helpoin ohje on laittaa pellille leivinpaperi, suihkuttaa vuokasprayta kerros, ripotella ruisjauhoja siihen päälle ja vähän suolaa, sitten muikut riveihin, sitten kevyitä suihkeita vuokasprayta ja sitten ripaus ruisjauhoja ja suolaa. Suolaa ei liikaa. Ja sitten uuniin. Tulee oikeasti hyviä eikä liian rasvaisia tai suolaisia.

Vierailija
7/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin brittimulkkuja

Vierailija
8/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on muutoin hyviä , mutta yleensä liian suolaisia. Parhaat saa itse tekemällä. 

Helpoin ohje on laittaa pellille leivinpaperi, suihkuttaa vuokasprayta kerros, ripotella ruisjauhoja siihen päälle ja vähän suolaa, sitten muikut riveihin, sitten kevyitä suihkeita vuokasprayta ja sitten ripaus ruisjauhoja ja suolaa. Suolaa ei liikaa. Ja sitten uuniin. Tulee oikeasti hyviä eikä liian rasvaisia tai suolaisia.

Lämpötila jotain 180 - 200

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi