Ostin frittimuikkuja
Kaupan muovirasiassa valmiina. Miten niitä syödään? Pitääkö pää tai häntä poistaa entä sisämyksiä ja ruotoja?
Kommentit (8)
3e vain rasia. Pitääkö ne lämmittää?
Kalaruuan terveellisyys pilattu kypsentämällä jossakin diisselin raaka-aineeksi kelpaavassa. En söisi noita ha ap:nkin kannattas harkita asiaa muutamaan kertaan ennenku syö.
Kyllä kai ne on paistettu kasviöljyssä. Terveellisempiä ne kalat ovat noinkin, kuin joku jauhoinen ja rasvainen makkara.
Ne on muutoin hyviä , mutta yleensä liian suolaisia. Parhaat saa itse tekemällä.
Helpoin ohje on laittaa pellille leivinpaperi, suihkuttaa vuokasprayta kerros, ripotella ruisjauhoja siihen päälle ja vähän suolaa, sitten muikut riveihin, sitten kevyitä suihkeita vuokasprayta ja sitten ripaus ruisjauhoja ja suolaa. Suolaa ei liikaa. Ja sitten uuniin. Tulee oikeasti hyviä eikä liian rasvaisia tai suolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne on muutoin hyviä , mutta yleensä liian suolaisia. Parhaat saa itse tekemällä.
Helpoin ohje on laittaa pellille leivinpaperi, suihkuttaa vuokasprayta kerros, ripotella ruisjauhoja siihen päälle ja vähän suolaa, sitten muikut riveihin, sitten kevyitä suihkeita vuokasprayta ja sitten ripaus ruisjauhoja ja suolaa. Suolaa ei liikaa. Ja sitten uuniin. Tulee oikeasti hyviä eikä liian rasvaisia tai suolaisia.
Lämpötila jotain 180 - 200
Voi ne syödä ihan sellaisenaan. Itse poistan pään, en muuta. Kyllä niistä tietääkseni on sisälmykset poistettu ennen valmistamista. Hyvää ruokahalua!