Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niiiiiin kyllästynyt miehiin!

Vierailija
20.10.2006 |

En usko, että yksikään mies olisi niin " erinomainen" , että viitsisin saman katon alla hänen kanssaan asua. Olen sitä mieltä, että miehet ovat miehiä...siis kaikki pohjimmiltaan samanlaisia avuttomia vauvoja, jotka eivät selviäisi ilman naisen huolenpitoa...vastuuttomia prkl, että alkaa sieppaan, kun edes ajattelee miehiä. Tällä hetkellä sanoisin, että YÖK, ällöttää:(

Eikä tämä siis mielestäni ole mikään kiva tunne....aionko olla ilman miestä loppuelämäni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes tapasin Herra Oikean. Samaa soisin sinullekin tapahtuvan. Kyllä niitä ihania miehiä on!

Vierailija
2/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on lapsia, että omat muksut sais leikkikavereita. Vaikka jossain isossa talossa, jossa molemmilla porukoilla on tarpeeksi tilaa ja mahdollisuutta vetäytyä omiin oloihinsa.

Tiedän yhden naisen joka elää toisen naisen kanssa, mutta ei ole lesbo. Sääli, että kaikki kumminkin luulee heti lesboksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmin pärjäisin ilman miestäni! On vaan yksi ylimääräinen " lapsi" huollettavana. Miehelle ilmainen kodinhoitaja jolta saa myös seksipalveluja!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän