Yhden illan juttu ja ihastuminen.. onko turha toivo odottaa että mies haluaisi nähdä uudestaan?
Eli minulla oli la-su välisenä yönä yhden illan juttu, kyseisen miehen ehdotuksesta. Aamulla makoilimme vierekkäin pitkään sängyssä, ja kun lähdön aika tuli niin mies pyysi että oltaisiin aika hys hys asiasta. Ymmärsin asian, koska mies on melko tunnettu henkilö (eli siis julkkis). Ei puhuttu mitään että nähdäänkö uudestaan, en kehdannut ottaa asiaa puheeksi vaikka mieli teki.
Itse tietysti ihastuin korvia myöten. Mutta miehestä ei ole kuulunut yhtään mitään tuon jälkeen. Ennen tuota iltaa somessa tykkäili kuvistani, nyt ei enää. Kovasti tekisi mieli laittaa viestiä, mutta en tiedä kehtaanko jos olen sitten liian tyrkky. Parin viikon päästä olisi mahdollisuus nähdä kyseinen henkilö uudestaan (keikalla), kehtaanko mennä paikan päälle, tai jopa kysyä viestillä että otetaanko sillon uusiksi?
Kommentit (42)
Onko hän pleijeri kun sanoo hys hys ja hiljentää sut?
No tämä tarina ei ole totta, mutta jos olisi niin vastaukseni olisi että miksi haluaisit tavata noin luuserimaista tyyppiä enää uudestaan? On hyviäkin miehiä.