Yhden illan juttu ja ihastuminen.. onko turha toivo odottaa että mies haluaisi nähdä uudestaan?
Eli minulla oli la-su välisenä yönä yhden illan juttu, kyseisen miehen ehdotuksesta. Aamulla makoilimme vierekkäin pitkään sängyssä, ja kun lähdön aika tuli niin mies pyysi että oltaisiin aika hys hys asiasta. Ymmärsin asian, koska mies on melko tunnettu henkilö (eli siis julkkis). Ei puhuttu mitään että nähdäänkö uudestaan, en kehdannut ottaa asiaa puheeksi vaikka mieli teki.
Itse tietysti ihastuin korvia myöten. Mutta miehestä ei ole kuulunut yhtään mitään tuon jälkeen. Ennen tuota iltaa somessa tykkäili kuvistani, nyt ei enää. Kovasti tekisi mieli laittaa viestiä, mutta en tiedä kehtaanko jos olen sitten liian tyrkky. Parin viikon päästä olisi mahdollisuus nähdä kyseinen henkilö uudestaan (keikalla), kehtaanko mennä paikan päälle, tai jopa kysyä viestillä että otetaanko sillon uusiksi?
Kommentit (42)
Villi veikkaus, että se mies itse osaa vastata kysymykseesi paremmin kuin me.
Kuka se on? Osaisin paremmin auttaa jos tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sä mennyt ilman tuota kertapanoakin sille keikalle mitä nyt suunnittelet?
En tiedä, aika varmasti kyllä menisin. Ap
No hyvä ettei se ollut suunnitelmana, koska joutuisit nyt sitten menon perumaan. Se kun saisi sut näyttämään tämän toisen silmissä todella epätoivoiselta, jos se sut siellä näkisi yleisön joukossa. Tietty jos se ei sua haittaa niin asia on eri.
Sillä ei ole edes mitään väliä, että olit menossa sinne anyway ja ennen tuota kohtaamistanne. Nyt sun heiluminen yleisössä antaa ihan väärän signaalin ja sen jälkeen sun on ainakin ihan turha edes haaveilla mistään uusinnasta.
Toki se on todennäköisintä ettei sitä tule muutenkaan, mutta tuolla keikalle menolla sä varmistat sen. Ja varsinkin jos eka vielä ehdotat sitä viestillä, saat pakit ja menet silti "ihan vaan keikkaa katsomaan".
Just tuon takia ei pidä harrastaa yhdenyönjuttuja. Tai ainakin sellaiseen pitäisi aina valkata tyyppi jota ei taatusti haluakaan nähdä toista kertaa..
Tuo julkkis teki just niin.
Ei kannata tyrkyttää itseään. Tyypillä on varmaan hyssyjä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan se joskus haluta toisen yhdenyönjutun, mutta muuta ei kannata odottaa. Jos haluaisi susta jotain enemmän niin olisi se varmasti muutakin sopinut sun kanssa kuin että ole sitten hys-hys tästä viime öisestä..
Juuri näin. Äläkä tee itsestäsi säälittävää nyt ruikuttamalla miehen perään ja näyttämällä ihastustasi. Kohti uusia seikkailuja 👍🏻
No tätäpä just mietin, että olenko säälittävän kuuloinen jos kyselen että nähdäänkö uudestaan parin viikon päästä.. Ap
Olet. Jatkossa kannattaa ihan vaan luottaa noihin omiin tuntemuksiin vaikka kuinka olisi kiva olla väärässä.
Ei sitä vaan ikinä ole.
Naisen kannattaa luottaa vaistoonsa. Ei se ole matkassa koristeena vaan työkaluna.
Noin käy aika usein kun suostuu seksiin ilman parempaa tutustumista toisen pyynnöstä.
Oletus on, että se on kertapano ja täts it ja toinen todettu myös liian helpoksi.
Johonkin muuhun pyydettynä ja seksiin ajautuminen myöhemmin hyvässä yhteisymmärryksessä eikä toisen pyytämänä, muuttaa asian, ja ehkä mahkut pitempäänkin suhteeseen. Panolle pyytämiseen suostumisessa harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v mies ja naiset nimenomaan ovat olleet niitä, jotka haluavat pelkkää yhtä yötä. Et turha väittää, että vain miehet tätä tekisivät.
Etenkin lihaksikas, isomunainen ja vanhempi mies kohtaa näitä pelkkiä seksinhakijoita jotka ei halua mitään vakavampaa mutta muna kelpaa M48
Onko totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v mies ja naiset nimenomaan ovat olleet niitä, jotka haluavat pelkkää yhtä yötä. Et turha väittää, että vain miehet tätä tekisivät.
Etenkin lihaksikas, isomunainen ja vanhempi mies kohtaa näitä pelkkiä seksinhakijoita jotka ei halua mitään vakavampaa mutta muna kelpaa M48
Onko totta?
Ei. Kunhan vitsailin.467
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat naisten käyttää sinua?
Koska en ole ajatusten lukija. Tiedän kuitenkin monen hankkineen suhteen baaritapaamisen kautta. Eipähän vaan ole minulla onnistunut.
Mä tiedän, kuka se oli.
Eilen naurettiin, kun tää mies kertoi viikonloppupanostaan
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, kuka se oli.
No kuka se sit oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, kuka se oli.
No kuka se sit oli?
No en kai mä nyt sitä kerro. En petä ystävän luottamusta
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Minulle on jopa käynyt kuin AP:lle, että olisin halunnut tavata sen naisen uudestaankin, en siis pelkän seksin takia, mutta eipä naista kiinnostanut.
Itselläni on ollut kaikenlaisia yhdenyönjuttuja. Eipä sen yhden illan perusteella pysty ennustamaan jatkoa.
Laita hänelle viesti että haluaisit nähdä uudelleen ja vaikka kaljan merkeissä. Saat ainakin tietää kiinnostaako miestä nähdä vai ei. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, kuka se oli.
No kuka se sit oli?
No en kai mä nyt sitä kerro. En petä ystävän luottamusta
En tiedä onko kyseessä sama tyyppi mutta kyseinen mies on vähän vajaa 40v iältään. Ap
Yhden illan jutuista voi oikein hyvin tulla muutakin, mutta se vaatii tietynlaista rentoutta. Eli yhden yön juttuun voi lähteä jos itsekin haluaa vain yhden yön juttua. Siinä saattaakin käydä niin, että molemmat haluaa toisenkin yön ja sen jälkeen vielä tavata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan jutuista voi oikein hyvin tulla muutakin, mutta se vaatii tietynlaista rentoutta. Eli yhden yön juttuun voi lähteä jos itsekin haluaa vain yhden yön juttua. Siinä saattaakin käydä niin, että molemmat haluaa toisenkin yön ja sen jälkeen vielä tavata uudestaan.
Näinhän se on. Mutta onko se huono merkki jos tyypistä ei kuulu mitään vieläkään? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut kaikenlaisia yhdenyönjuttuja. Eipä sen yhden illan perusteella pysty ennustamaan jatkoa.
Laita hänelle viesti että haluaisit nähdä uudelleen ja vaikka kaljan merkeissä. Saat ainakin tietää kiinnostaako miestä nähdä vai ei. :)
No tätä just mietin että laitanko mutta en halua vaikuttaa epätoivoiselta. Ap
Olet bändäri.