Onko täällä kukaan löytänyt rakkauden rukoilemalla?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei tainneet kuitenkaan olla ne hyvät henget, jotka vastasi.
Mitä tapahtui?
Sain narsistimiehen, joka tuhosi loputkin naiseudestani ja itsetunnostani.
Oletko se nainen joka imi mieheltä kaikki rahat, petit ja sanoit rakastavasi vaikka et sillä eron jälkeen levitit vuosikausia miehestä valheita väittäen ettei narsistimies jatka elämäänsä. Tosiasiassa et itse jatkanut elämääsi vaan pilasit miehen maineen valheilla. Kun mies saa tietää vuosia jatkuneesta mustamaalauksestasi ja yrittää puhdistaa maineensa niin silloin mies tuhoaa loputkin naiseudestasi ja itsetunnostasi, niinkö.
Käsitätkö yhtään, että se olit sinä joka tuhosit miehen itsetunnon miltei vuosikymmeneksi ja itse mukamas niin traumatisoituneena hyppäsit miltei heti eron jälkeen uuteen suhteeseen.
Oletko se sinä rakas narsistinaisexäni?
Kuulostaa traumaattiselta kokemukselta, mutta en ole. Olen nainen, jonka mies juoksi vieraissa, ja imi pankkitilini tyhjiin.
kyllä olen ,nyt 12 vuotta yhdessä joista 2 naimisisa
Pyydä johdatusta rakkauden suuntaan. Johdatus on parempi pyyntö, kuin rukoileminen. Se on toiminut.
Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut monista uskovista joille on sanottu kuka ja missä niiden puoliso on .
se on toteuunut.
Tuota systeemiä kutsutaan lapsiavioliitoksi. Hyvin yleistä luulevaisten keskuudessa.
En, mutta vetovoiman lakia noudattamalla olen.
Olen kuullut monista uskovista joille on sanottu kuka ja missä niiden puoliso on .
se on toteuunut.