Miehet: Millainen nainen kiinnittää huomiosi ulkona näin kesällä?
Olen sinkku nainen ja kaipaan parisuhdetta. Loppuviikosta on tulossa aurinkoinen ja lämmin, joten kysyn nyt teiltä miehet: Minkälainen ulkoinen olemus kiinnittää naisissa huomionne? Minkälainen kesäpukeutuminen jne?
Kommentit (316)
Numero yksi on timmikuntoinen vartalo. Treenattu ja ei ylimääräistä rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Mehukas, kesämekot ja hameet.
Pisamat.
Meikittömyys.
Ei tatuointeja ja lävistyksiä.
Hymy.
Ja rillit on kans aika hot.
Ei ylipainoa
Kauniit kasvonpiirteet
Pilke silmäkulmassa
Ikä 20-40v välillä
Pituus 150cm - 180cm välillä
Hyvinpukeutunut, ei likaisia vaatteita
Hyvä hygienia, ei rikkinäisiä hampaita
Siinä nyt ainakin
Liian pieniin farkkushortseihin ahtautunut ja makkarankuori-topin päälle laittanut nainen.
Hanakka, tanakka ja punakka, eli toisin sanoen reitevä, rintava ja persevä!
Ei minkäänlainen. Olen mieluummin yksin.
Yleisesti naisissa viehättäviksi koettujen piirteiden lisäksi pitkät ja siistit hiukset ja kynnet kiinnittävät kyllä huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vähäpuheinen nainen. Terveisin Kaikki miehet
Mitelellään kauppatavara saa vilahdella alhaalla jaylhäällä. Miehillekin kivat kesäkassien pussukat, marimekkoa ja avara rintakarvojen esittely paita. Tasa arvo nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksijan berse ja pienet tai korkeintaan keskikokoiset tissit.
Millainen on juoksijan persus? Lihaksikas? Vai luikku?
Juokse 2 vuotta niin tiedät.
Pikajuoksijoilla on lihaksikas takapuoli ja maratoonareilla ei takapuolta juuri ollenkaan tai pieni.
Sellaane jolla on turkishaalri, krokit, näppylähanskat ja tonttulakki ja kulkee vihreävalkoisella kenkurupallolla
tyyli – hyvin laitettu tukka, hame, sirot kintut, korkkarit ja sopivasti meikkiä
En uskalla tuiottaa ketään sekuntiakaan. Kuka tahansa voi olla varattu ja tuiotus olisi aviorike
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on leggingsit, tunika, joku kiva huivi kaulassa, siisti aikuisen naisen tukka, vähän pyöreyttä ja muotoja (paino noin 80 kg), isot pompulakorvakorut. Sellainen, joka uskaltaa ottaa tilan haltuun esim. puhumalla paljon ja nauramalla kovaa.
Sittenhän sellainen painaa enemmän kuin minä, 180cm pitkä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Ei ylipainoa
Kauniit kasvonpiirteet
Pilke silmäkulmassa
Ikä 20-40v välillä
Pituus 150cm - 180cm välillä
Hyvinpukeutunut, ei likaisia vaatteita
Hyvä hygienia, ei rikkinäisiä hampaitaSiinä nyt ainakin
Rikkinäiset hampaat? Ei reikiä lainkaan vai ei puuttuvia tai lohkeilleita hampaita? Vähän huvittaa tämä lista esim. miksi pituus mainittiin, kun kaikki käy poislukien aivan harvinaiset ääripäät.
Narutoppi, lyhyt hame ja hyvin hoidetut kauniit paljaat jalat kevyissä sandaaleissa tai ihan vaan läpsyissä. Joo, olen jalkafettari ja tiedän sen itsekin.
Upea ulkoinen olemus on vain katselua varten... parisuhteeseen vaikuttaa ihan muut asiat kuin ulkoisuus.. "tyrkyt" eivät ole seurustelua varten.