Miehet: Millainen nainen kiinnittää huomiosi ulkona näin kesällä?
Olen sinkku nainen ja kaipaan parisuhdetta. Loppuviikosta on tulossa aurinkoinen ja lämmin, joten kysyn nyt teiltä miehet: Minkälainen ulkoinen olemus kiinnittää naisissa huomionne? Minkälainen kesäpukeutuminen jne?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset....
Makuasioita nämä ovat. Yksi videolla olevista naisista oli sellainen että saattaisi mun makuuni olla kuvan perusteella. Eniten mun makuun olevia naisia olen nähny kaupoissa ym. T: M43
Pyöreä peppu, ei pyöreää vatsaa.
35+ iässä alkaa olemaan niin harvinaista että tuolla pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on leggingsit, tunika, joku kiva huivi kaulassa, siisti aikuisen naisen tukka, vähän pyöreyttä ja muotoja (paino noin 80 kg), isot pompulakorvakorut. Sellainen, joka uskaltaa ottaa tilan haltuun esim. puhumalla paljon ja nauramalla kovaa.
Mikä on aikuisen naisen tukka?
Tuota kuvausta ei kirjoittanut yksikään mies vaan joku AVmamma kuvaili siinä itseään. Tuollainen nainen pokataan baarista pilkun jälkeen kun kukaan muu nainen ei suostunut lähtemään mukaan.
Miksi kuvittelet että tuollainen nainen olisi helppo nakki baarissa?
Koska tuollaista ei kukaan selvinpäin ota.
Vierailija kirjoitti:
Jonna vaan kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/17e5692d-291d-44b9-8d62-d6ce729e0629
Hei sinä naisia esineellistävä mies, mikä sinua oikein vaivaa?
Iloitset estottomasti kesän tulosta ikään kuin ilmojen lämpeneminen tarkoittaisi oikeutta tapittaa himokkaasti jokaista silmääsi miellyttävää vastaantulijaa.
Jokainen mies joka on tässä ketjussa esineellistänyt naisia ja esitellyt toivomuslistojaan on tunkkainen sovinisti, ja rikollinen. Uhri on nainen ja naissukupuoli. Tässä vielä Jonnan terveiset :
Tässä tulee kuitenkin sinulle tietoisku: sinä häviät tämän taistelun. Vaikka kuinka niin toivoisit, vanhat ajat eivät enää palaa. Yhä useampi uhrisi tajuaa olla kääntämättä häpeää itseensä ja syyttää teoistasi sitä, ketä kuuluukin. Sinua.
Jos et siis opi kunnioittamaan naisia, opettele edes käyttäytymään.
Mutta muista että naisilla on oikeus esittää toivomuslistoja, esim. pituus/hiukset/naama.
Miehillä ei ole, edes kun sellaisia kysytään niin kuin tässä ketjussa.
Naiset hakevat aina samoja asioita.
Millainen pukeutuminen ja kampaus, millaiset kasvot ja millainen meikki korostamassa poskipäitä. Naisten jutut.
Ei, ei ja ei. Ensin ratkaisee kroppa.
Hoikkuus, plussaa. Naisellinen keskivartalo, plussaa (muotoja pepussa/reisissä/lantiolla, ei vatsassa/vyötäröllä). Säärillä on myös faninsa, ja toki rinnoillakin.
Se kuntoon ensin. Korosta vahvuuksia. Sitten huomiota tyyliin.
Ei nykyään voi kiinnittää huomiota minkäänlaiseen naiseen. Riski saada syyte seksuaalisesta häirinnästä on liian suuri.
Itse olen heikkona ruskettuneisiin reisiin kontrastina vaaleille minishortseille/minihameelle... Esim Italian naisten jalkapallojoukkuetta oli kiva seurata :)
M34
Vierailija kirjoitti:
Itse olen heikkona ruskettuneisiin reisiin kontrastina vaaleille minishortseille/minihameelle... Esim Italian naisten jalkapallojoukkuetta oli kiva seurata :)
M34
Hirveä sovinisti!
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että jos on itsevarman näköinen, niin alkaa olla miehiä tyrkyllä. Ihan sama mitä ne täällä kertoilee, mutta totuus on, että miehet tykkää "pahoista tytöistä".
En kiistä etteikö tuo "paha tyttö" persoonatyyppi ole sinänsä ihan kiinnostava.
Mutta kyllä ulkonäkö silti merkkaa, ja paljon. Jos se "paha tyttö" painaa 100kg, niin tuskin kukaan mies hänestä oikeasti kiinnostuu, ihan sama minkälainen persoonallisuus ko. naisella on.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Jonna vaan kirjoitti:
Iloitset estottomasti kesän tulosta ikään kuin ilmojen lämpeneminen tarkoittaisi oikeutta tapittaa himokkaasti jokaista silmääsi miellyttävää vastaantulijaa.
Jokainen mies joka on tässä ketjussa esineellistänyt naisia ja esitellyt toivomuslistojaan on tunkkainen sovinisti, ja rikollinen. Uhri on nainen ja naissukupuoli. Tässä vielä Jonnan terveiset :
Tässä tulee kuitenkin sinulle tietoisku: sinä häviät tämän taistelun. Vaikka kuinka niin toivoisit, vanhat ajat eivät enää palaa. Yhä useampi uhrisi tajuaa olla kääntämättä häpeää itseensä ja syyttää teoistasi sitä, ketä kuuluukin. Sinua.
Jos et siis opi kunnioittamaan naisia, opettele edes käyttäytymään.
Viestisi aiheuttaa minussa myötähäpeää. Jokaisella miehellä ja naisella on toivomuslista siitä, miltä kumppanin tulisi näyttää. Me ihmiset vaan olemme sellaisia. Se on täysin normaalia, ja siitä valittaminen on aivan sekopäistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että jos on itsevarman näköinen, niin alkaa olla miehiä tyrkyllä. Ihan sama mitä ne täällä kertoilee, mutta totuus on, että miehet tykkää "pahoista tytöistä".
Häh?
Oot ymmärtänyt vähän hutiin, "ne" kertoilee täällä tykkäävänsä katsoa tyrkyllä olevaa ja huvitella hänen kanssaan.
Tykkäävät seurustella vakavammin sellaisten kanssa jotka ei ole tyrkyllä.
Joko ne ovat eri miehiä tai kaksinaismoralisteja.
Vierailija kirjoitti:
Jonna vaan kirjoitti:
Tämä.
Parasta opetella siihen ettei naisia katsota, eikä naisia puhutella jollei se liity töihin (esim. nainen tai mies on kassa tai asiakaspalveluhenkilö)
Mä en itse ole noin tiukka asian suhteen. Kyllä minua saa katsoa ja saa jutella. Koskea ei saa eikä irstailla :D
Pubin terassilla 120 kg siiderimursu.
Kaipaatko tuijottamisia vaiko sitä parisuhdetta?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on leggingsit, tunika, joku kiva huivi kaulassa, siisti aikuisen naisen tukka, vähän pyöreyttä ja muotoja (paino noin 80 kg), isot pompulakorvakorut. Sellainen, joka uskaltaa ottaa tilan haltuun esim. puhumalla paljon ja nauramalla kovaa.
Mikä on aikuisen naisen tukka?
Tuota kuvausta ei kirjoittanut yksikään mies vaan joku AVmamma kuvaili siinä itseään. Tuollainen nainen pokataan baarista pilkun jälkeen kun kukaan muu nainen ei suostunut lähtemään mukaan.
Miksi kuvittelet että tuollainen nainen olisi helppo nakki baarissa?
Koska tuollaista ei kukaan selvinpäin ota.
Mieshän siinä on helppo nakki. Kukaan nainen ei ota tuollaista selvinpäin.
Tai sitten ne känniset kapakkaluutut vaan sopii yhteen niin hyvin kun ovat ihan samanlaisia. Molempien helppo saatavuus todistaa keskinäisen yhteensopivuuden.
Semmoinen huhtikuussa hukkunut kiinnittää kyllä huomion.