Suuri manga/anime -keskustelu
Keskustelua japanilaisesta kirjallisuudesta ja sarjoista/elokuvista.
Pitäkääpä keskustelu asiallisena...
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni (ja jatkuvasti pienenevä) manga/anime -keskustelu :D
Joillakin kyllä pahoja henkilökohtaisia ongelmia kun tällaisesta keskustelusta menee pää sekaisin ja pakko poistattaa viestejä oikein urakalla. Piti muutamaan kommenttiin vastata mutta ne ehti jo kadota että kiva.
Naisen hauras ego + mustasukkaisuus = miesten kommentit alkavat mystisesti kadota...
Onko pakko tehdä tästä joku sukupuolikysymys. Itse olen nainen ja kirjoitin tänne pari viestiä (aiheeseen liittyen) ja kaikki poistettiin
Mangahullun mielestä naiset eivät lue mangaa, vaan ovat kateellisia niissä esiintyville tytöille. EIköhän se siis poistata ton sun kommenttisikin, niin kuin muittenkin mangaa fanittavien naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin kyllä pahoja henkilökohtaisia ongelmia kun tällaisesta keskustelusta menee pää sekaisin ja pakko poistattaa viestejä oikein urakalla. Piti muutamaan kommenttiin vastata mutta ne ehti jo kadota että kiva.
Naisen hauras ego + mustasukkaisuus = miesten kommentit alkavat mystisesti kadota...
Onko pakko tehdä tästä joku sukupuolikysymys. Itse olen nainen ja kirjoitin tänne pari viestiä (aiheeseen liittyen) ja kaikki poistettiin
Sokeakin näkee, että naisille animetytöt on ongelma, kun oma itsetunto on maassa ja vaaka näyttää 80 kiloa.
Oi voi. Eikö olekaan kivaa, kun omia kommentteja poistetaan? Itse poistatit toisesta ketjusta sivukaupalla kommentteja, missä ei ollut mitään asiatonta. He vaan olivat eri mieltä kanssasi.
Multakin se poistatti viestin toisessa ketjussa. Kirjoitin, että tykkään Asterixista. Se oli hänestä poistattamisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan asiattomuuksiin koko ketju. Joku kylvää naisvihaa, joku kylvää pedojuttuja....
Miksi ei vaan voitaisi keskustella asiallisesti?
No ne pedojutut on ihan aiheellista pohdintaa animen nykyisestä alennustilasta. Paljon on sellaista mikä ei nykyään mene läpi täällä, mutta Japanissa on tietysti vähän omanlainen kulttuuri, hämärät lait ja ongelmat liittyen erityisesti nuoriin tyttöihin. Asuin Japanissa pitkään ja aina vähän väliä se totuus lävähti silmille esim. uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan asiattomuuksiin koko ketju. Joku kylvää naisvihaa, joku kylvää pedojuttuja....
Olet väärällä alustalla. Täällä on vain niitä joiden mielestä kaikki manga ja anime on jotain lolityttöjä ja lonkeroita.
Naisten käsitys animesta ja mangasta on sairasta. Millähän tavalla esim. Kimetsu no Yaiba on pedoa näille naisille? Sitä se on, kun on dildottanut itsensä pilalle.
Nämän viestin loppukaneetti taas vastaa täysin sitä mielikuvaa, mikä minulla on mangahullusta :D
Ala-arvoinen.
Siis ketkä täällä oikeen alapeukuttaa? Sen sijaan että painatte alapeukkua, voisitte kommentoida mikä on teistä hyvää animea tai mangaa. Jos ei ole mitään mielipidettä, niin sama lähteä pois tästä keskustelusta.
Omat lempi mangasarjat:
Akuma de Sourou
Nana
Full moon wo sagashite
Magic knights Rayearth
Zettai Kareshi
Yotsuba
Lempi anime-elokuvat:
Sydämen kuiskaus
Kikin lähettipalvelu
Tää ei nyt ihan ole sama asiassa, mutta tykkään Colorful Stage -rytmipelistä, pelaako joku muu sitä täällä? Vocaloid/Virtual -singer -peli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangahullun mielestä naiset eivät lue mangaa, vaan ovat kateellisia niissä esiintyville tytöille. EIköhän se siis poistata ton sun kommenttisikin, niin kuin muittenkin mangaa fanittavien naisten.
Tälle on looginen syy. Hän ei saa naista ja hänestä syynä on hänen harrastuksensa. Jos naiset tykkäisi mangasta ja animesta, kuten tykkää, naisethan siitä enemmän tykkää kuin miehet, hänen väitteeltään menisi pohja. Joutuisi kohtaamaan sen oikean ongelman, miksei naista saa. Arvelen että se syy on naisviha. Tai keskenkasvuisuus, mikä näkyy tuossa, että ei hyväksy vähääkään eriävää mielipidettä avoimella, anonyymilla keskustelupalstalla. Eiköhän tämäkin viesti poistu kohta..
Ymmärtääkseni tämä on ketju jossa keskustellaan ihan yleisesti mangasta ja animesta. Ei tämän ketjun tarkoitus ole painottua hentai tai muista oudoista mangoista keskusteluun. Näin käsitin ainakin aloituksen perusteella.
Myöskään ei ole tarkoitus haukkua animea /mangaa tai niitä ketkä harrastaa näitä. Sellaista varten voi perustaa oman ketjun, jos haluaa vaan puhua siitä mikä joissan manga / anime-sarjoissa on pielessä.
Anime tulisi kieltää! Mirhet ovat SAIRAITA!!! Naiset, älkää olko miesten ystäviä. Manga ei ole kirjoja. Äänikirjat eivät ole kirjoja. Miehet ovat hyväksikäyttäjiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne pedojutut on ihan aiheellista pohdintaa animen nykyisestä alennustilasta. Paljon on sellaista mikä ei nykyään mene läpi täällä, mutta Japanissa on tietysti vähän omanlainen kulttuuri, hämärät lait ja ongelmat liittyen erityisesti nuoriin tyttöihin. Asuin Japanissa pitkään ja aina vähän väliä se totuus lävähti silmille esim. uutisissa.
Olet nähnyt tuota siis ihan itse ja läheltä, kun olet Japanissa asunut. Haluisitko kertoa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle on looginen syy. Hän ei saa naista ja hänestä syynä on hänen harrastuksensa. Jos naiset tykkäisi mangasta ja animesta, kuten tykkää, naisethan siitä enemmän tykkää kuin miehet, hänen väitteeltään menisi pohja. Joutuisi kohtaamaan sen oikean ongelman, miksei naista saa. Arvelen että se syy on naisviha. Tai keskenkasvuisuus, mikä näkyy tuossa, että ei hyväksy vähääkään eriävää mielipidettä avoimella, anonyymilla keskustelupalstalla. Eiköhän tämäkin viesti poistu kohta..
En mä ala hänen takiaan valehtelemaan etten mangasta tykkäisi vaan koska oon nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä. Sinkku N34
Mulla on pieni pili t: mangahullu
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä tullut selväksi... -.- Jatka vain kommenttien poistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän raivosi. Sinkku N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän raivosi. Sinkku N34
Mäkin ymmärrän t: Yotsuba
Ja nyt se sama poistattaja spämmii... :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä nainen poistattaa kommentteja? Siinä toisessa ketjussa jankutti vastaan, että mangat ei ole kirjoja ja sitten poistatti varmaan 20 kommrnttia. Ja nyt sama jatkuu täällä.
Minä olen nainen ja luen mangaa. Ja mangat ovat kirjoja! Poistaako tuo palstamummo nyt tämänkin kommentin? :D
Ei. Tuo mangahullu mies poistattaa naisfanien viestit.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se sama poistattaja spämmii... :D
Mangahullu näemmä tykkää esiintyä naisena :D
Oi voi. Eikö olekaan kivaa, kun omia kommentteja poistetaan? Itse poistatit toisesta ketjusta sivukaupalla kommentteja, missä ei ollut mitään asiatonta. He vaan olivat eri mieltä kanssasi.