Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä miehille, jotka eivät pääse millään parisuhteeseen tai edes treffeille

Vierailija
19.07.2022 |

Käy suihkussa, pese hampaat, kampaa hiukset ja laita siistit vaatteet päälle. Sitten ole positiivinen äläkä sellainen möllöttäjä.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten päästä parisuhteesta!

Ovesta.

Vierailija
82/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen ohjeista puuttui kaksi olennaisinta asiaa:

1. Ole "saatavissa". Voit olla aivan millainen aarre tahansa, eikä sillä ole mitään merkitystä, jos yksikään nainen ei koskaan tule edes tietoiseksi olemassaolostasi. Ei, Tinderin tai nettideittisovelluksen hakkaaminen ei ole sama asia.

2. Ole kiinnostava. Siisteys, leuan koko, pituus, hiusten puhtaus tai edes työpaikka ja omistusasunto eivät tee kenestäkään kiinnostavaa. Kiinnostavaa on se, "what makes you tick" eli intohimosi, kiinnostuksenkohteesi, arvomaailmasi, elämäntapasi tai mikä ikinä se sinun kohdallasi onkin. Tuo se ilmi.

Miten ollaan "saatavissa"?

Ollaan siellä, missä omanikäisiä vastakkaisen (tai saman) sukupuolen ihmisiä liikkuu. Näin kesällä se on paljon helpompaa kuin talvella, kun ihmisiä on rannoilla, toreilla, puistoissa, terasseilla ja vaikka missä.

Jos istuu kotona, niin on äärimmäisen pieni todennäköisyys, että joku tulee soittamaan ovikelloa. Ja siitä Tinderistä + nettideiteistä minä mainitsinkin jo. Jos ne eivät ole tuottaneet tulosta tähän mennessä niin eivät ne tuota tulevaisuudessakaan. Aika vain vierii, taas on kohta yksi yksinäinen kesä takana, yksinäinen joulu tulossa, yksinäinen uusi vuosi ja yksinäinen vuosi 2023 ihan nurkan takana.

Tänäänkin kannattaisi lähteä kavereiden kanssa ulos ja jos kavereita ei ole niin aloittaa oman elämänsä korjaaminen siitä, että miettii mikä on vialla, kun ei ole edes heitä.

Tämä varmaan toimii naisilla, miehillä ei niinkään. Ihan rauhassa saa roikkua rannoilla ja toreilla. Mitään ei tapahdu.

Juuri näin. Tuon edellisen voi kirjoittaa vain nainen. Olen ollut todella paljon liikkeellä, rannoilla, festareilla, toreilla, kaupungilla kahviloissa ja ostoskeskuksissa. Myös baareissa. Kiertänyt kesällä kansallispuistoja ja muita luontokohteita. Parhaimmillaankin vain muutaman sanan saanut vaihdettua vastakkaisen sukupuolen kanssa ja yleensä aiheuttanut vain vaivaantunutta hiljaisuutta. Sen tiesinkin ettei miehiä kukaan lähesty elleivät ole todella mielenkiintoisia mutta ei näytä auttavan minunkaan lähestyminen.

Naispuoliset kaveritkin monesti yrittäneet auttaa ja tutustuttaneet minua kavereilleen mutta aina olen tähän mennessä aiheuttanut vain vastapuolella pettymyksen jo ensi kohtaamisella.

Olemukseni ja sosiaaliset taitoni ei vaan ole kunnossa, enkä siihen mitään muutosta kykene saamaan. Naisella se ei haittaisi.

Mitä nyt sitten aiot tehdä?

En kykene tekemään asialle mitään enkä ole kyennyt vuosikymmeniin niin jatketaan pettymistä.

Aina välillä melkein jo on tyytyväinen omissa oloissa ja askareissa, mutta heti kun kaveripiiri ja sukulaiset jaksaa muistutella ja voivotella että "Kyllä sinä jonkun vielä löydät" ja "Meidän pitää löytää sinulle nainen" "Milloinkas ajattelit perustaa perheen" Tai sitten omian vanhempien pettyminen kun alkaa jo ikääkin olla. Tämä aiheuttaa todella paljon masennusta ja ärsytystä kun ei kelpaa sellaisena kuin on kavereille, sukulaisille tai edes vanhemmilleen, nähdään jotenkin viallisena. M38

Ei kai kyse ole siitä ettetkö heille kelpaisi tuollaisena. He haluavat varmasti sinulle rakkautta ja onnea, vaikka ilmaisevat sen vähän törpösti.

Tiedätkö miten pahalle se tuntuu? Toki voisi vaihtaa tuttavapiiriä  mutta sitten olisi totaalisen yksin. Heille parisuhteen ja perheen perustaminen on ollut paljon helpompaa kun ovat avoimia ja iloisia ihmisiä. Itse en osaa olla erityisen sosiaalinen kun humalassa muille kuin ihmisille jotka tunnen hyvin. Kyllä minun kohdalta homma on jo taputeltu ja turha täälläkään on jauhaa.

Todellisuudessa tässäkin tyypissä on jotain todella suuria vikoja joita ei vain tuo ilmi tai sitten valehtelee kokonaan ja on kotiinsa linnoittautunut katkera erakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista paksu lompakko. Mitään muuta ei tarvita.

Ahaa, pitääkö sen pullottaa paksuna takataskussa vai miten naiset saavat siitä tietää?

Kallis auto / vaatteet / kello.

Varmaan tepsii joihinkin pintaliitäjiin. Mua ei kiinnostaisi edes jutella pintaan ja materiaan keskittyneen ja sitä esittelevän miehen kanssa. Ja miksi kukaan edes haluaisi houkutella luokseen vain materiasta kiinnostuneen kumppaniehdokkaan? Oma moka siinä vaiheessa.

Vierailija
84/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ole "saatavissa". Voit olla aivan millainen aarre tahansa, eikä sillä ole mitään merkitystä, jos yksikään nainen ei koskaan tule edes tietoiseksi olemassaolostasi. Ei, Tinderin tai nettideittisovelluksen hakkaaminen ei ole sama asia.

2. Ole kiinnostava. Siisteys, leuan koko, pituus, hiusten puhtaus tai edes työpaikka ja omistusasunto eivät tee kenestäkään kiinnostavaa. Kiinnostavaa on se, "what makes you tick" eli intohimosi, kiinnostuksenkohteesi, arvomaailmasi, elämäntapasi tai mikä ikinä se sinun kohdallasi onkin. Tuo se ilmi.

Ollaan siellä, missä omanikäisiä vastakkaisen (tai saman) sukupuolen ihmisiä liikkuu. Näin kesällä se on paljon helpompaa kuin talvella, kun ihmisiä on rannoilla, toreilla, puistoissa, terasseilla ja vaikka missä.

Jos istuu kotona, niin on äärimmäisen pieni todennäköisyys, että joku tulee soittamaan ovikelloa. Ja siitä Tinderistä + nettideiteistä minä mainitsinkin jo. Jos ne eivät ole tuottaneet tulosta tähän mennessä niin eivät ne tuota tulevaisuudessakaan. Aika vain vierii, taas on kohta yksi yksinäinen kesä takana, yksinäinen joulu tulossa, yksinäinen uusi vuosi ja yksinäinen vuosi 2023 ihan nurkan takana.

Tänäänkin kannattaisi lähteä kavereiden kanssa ulos ja jos kavereita ei ole niin aloittaa oman elämänsä korjaaminen siitä, että miettii mikä on vialla, kun ei ole edes heitä.

Tämä varmaan toimii naisilla, miehillä ei niinkään. Ihan rauhassa saa roikkua rannoilla ja toreilla. Mitään ei tapahdu.

Juuri näin. Tuon edellisen voi kirjoittaa vain nainen. Olen ollut todella paljon liikkeellä, rannoilla, festareilla, toreilla, kaupungilla kahviloissa ja ostoskeskuksissa. Myös baareissa. Kiertänyt kesällä kansallispuistoja ja muita luontokohteita. Parhaimmillaankin vain muutaman sanan saanut vaihdettua vastakkaisen sukupuolen kanssa ja yleensä aiheuttanut vain vaivaantunutta hiljaisuutta. Sen tiesinkin ettei miehiä kukaan lähesty elleivät ole todella mielenkiintoisia mutta ei näytä auttavan minunkaan lähestyminen.

Naispuoliset kaveritkin monesti yrittäneet auttaa ja tutustuttaneet minua kavereilleen mutta aina olen tähän mennessä aiheuttanut vain vastapuolella pettymyksen jo ensi kohtaamisella.

Olemukseni ja sosiaaliset taitoni ei vaan ole kunnossa, enkä siihen mitään muutosta kykene saamaan. Naisella se ei haittaisi.

Mitä nyt sitten aiot tehdä?

En kykene tekemään asialle mitään enkä ole kyennyt vuosikymmeniin niin jatketaan pettymistä.

Aina välillä melkein jo on tyytyväinen omissa oloissa ja askareissa, mutta heti kun kaveripiiri ja sukulaiset jaksaa muistutella ja voivotella että "Kyllä sinä jonkun vielä löydät" ja "Meidän pitää löytää sinulle nainen" "Milloinkas ajattelit perustaa perheen" Tai sitten omian vanhempien pettyminen kun alkaa jo ikääkin olla. Tämä aiheuttaa todella paljon masennusta ja ärsytystä kun ei kelpaa sellaisena kuin on kavereille, sukulaisille tai edes vanhemmilleen, nähdään jotenkin viallisena. M38

Ei kai kyse ole siitä ettetkö heille kelpaisi tuollaisena. He haluavat varmasti sinulle rakkautta ja onnea, vaikka ilmaisevat sen vähän törpösti.

Tiedätkö miten pahalle se tuntuu? Toki voisi vaihtaa tuttavapiiriä  mutta sitten olisi totaalisen yksin. Heille parisuhteen ja perheen perustaminen on ollut paljon helpompaa kun ovat avoimia ja iloisia ihmisiä. Itse en osaa olla erityisen sosiaalinen kun humalassa muille kuin ihmisille jotka tunnen hyvin. Kyllä minun kohdalta homma on jo taputeltu ja turha täälläkään on jauhaa.

Älä vaivu synkkyyteen. Kukaan ei kiinnostu sinakaan kovin negatiivisista ihmisistä. Suomi on täynnä ujoja naisia, jotka eivät etsi mitään supliikkia miestä. Haaste on se ensitutustuminen. Ei minulla siihen kuningasajatusta ole. Miehet, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita naisesta ihmisenä ja osoittavat sen, ovat ihania. Kyselevät, kuuntelevat. Moni mies ei osaa sitä, vaikka itsestään osaakin puhua. Sinussa on varmasti vahvuuksia. Niihin kannattaa panostaa. Toivon sinulle onnea.

Tyyppi jolle muka hänen naispuoliset kaveri ovat etsineet seuralaista? Jos ne hänen kaverinsa näkevät jotain potentiaalia tässä tyypissä niin näkisivät kyllä muutkin naiset. Valehtelee eikä omaa naispuolisia kavereita, eikä ole missään ollu esillä ja on siitä katkera naisille kun ei ole kukaan kotoa hakenut.

Vierailija
85/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin.

Tein tänne vastaavan aloituksen missä saba mies oli vaihdettu naiseen.

Arvatkaa mitä? Se poistettiin.

Miten näin yhteen suuntaan sensuroivat ylläpito voi olla mahdollinen?

Eli ylläpito ilmeisesti on sitä mieltä että naisista saa kirjoittaa vain ylistyksiä ja miehistä haukkuja? Käsittämätöntä.

Vierailija
86/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein testin.

Tein tänne vastaavan aloituksen missä saba mies oli vaihdettu naiseen.

Arvatkaa mitä? Se poistettiin.

Miten näin yhteen suuntaan sensuroivat ylläpito voi olla mahdollinen?

Eli ylläpito ilmeisesti on sitä mieltä että naisista saa kirjoittaa vain ylistyksiä ja miehistä haukkuja? Käsittämätöntä.

Täähän alkaa olemaan kuin pohjoiskoreassa

Vierailija
87/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten päästä parisuhteesta!

Ovesta.

Ja lahjoittaa asuntonsa?

Vierailija
88/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi mies kyllä käy suihkussa ja on siisti. Mies joka haluaa naisen niin miehen pitää juopotella usein ja käydä baareissa jotta tutustuu naisiin. Miehen on juotava alkoholia usein. Raitis mies ei naisille kelpaa, olen sen huomannut viimeisen 10 vuoden aikana. Unelma häät ohjelmassakin oli nainen joka rakastui mieheen joka joi paljon alkoholia. Nainen ei kelpuuttanut raittiimpaa miestä.

Vierailija
89/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ehdot täytän jo mutta miten saisin naisen tietoon sen, että omistan normaalia suuremman ja paksumman kalun. TÄmä tuntuu naisia aina viehättävän kun päästään niin pitkälle että housut on riisuttu, mutta miten tämän saisi naisen tietoon aiemmin, kun monesti tulee baarista lähdetty kotiin myös tyhjin käsin.

Niin, tämäpä vasta dilemma. Mutta ratkaisukin on hyvin selkeä.

Jos haluat parisuhdetta, naista ei kiinnosta juurikaan sun vehkeen koko, kunhan se nyt on suht normaali ja käytettävissä. Varmasti sellainen iso vehje yllättää, ei ehkä aina iloisesti, esimerkiksi minä en halua rakastellessa tuntea samoja tuntemuksia kuin synnyttäessä, joten ei sellaista joka tökkii kohdunkaulaan kipeästi jne. Ja se että tökkii vaan puolet heppiä sisään on vain naurettavaa. Naisen emätin kun on vain 11cm syvä, joten ei sinne mitään puolen metrin kankea halua työntää, siinähän menee jo keuhkot pilalle. Näytellyissä elokuvissa naiset näyttelee, että tykkää sellaisesta pöllistä, mutta oikeasti se ei tunnu hyvältä.

Mutta jos haluat vain irtosuhteen, niin voit vallan mainiosti kertoa että sinulla on keskimääräistä isompi mela housuissa, koska jos nainen on myös vailla irtopanoa, niin hän voi jopa innostuakin siitä.

Vierailija
90/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Normi mies kyllä käy suihkussa ja on siisti. Mies joka haluaa naisen niin miehen pitää juopotella usein ja käydä baareissa jotta tutustuu naisiin. Miehen on juotava alkoholia usein. Raitis mies ei naisille kelpaa, olen sen huomannut viimeisen 10 vuoden aikana. Unelma häät ohjelmassakin oli nainen joka rakastui mieheen joka joi paljon alkoholia. Nainen ei kelpuuttanut raittiimpaa miestä.

Ja se nainenko oli itse raitis?

Kyllä juopot toisensa löytää sieltä juottoloista, se on totta.

Minä nuorena sen virheen tein, että otin juopon miehen, en tosin baarista koska en niitä harrastanut, olin vaan nuori ja tyhmä, ja uskoin aluksi ettei alkoholi ole ongelma. Oli siinä miehessä toki hyvätkin puolensa, kuten yleensä kaikissa.

Monesti syynä siihen että nainen ottaa juopon, on se, että naisella herää äidin suojeluvaisto sitä reppanaa kohtaan ja kuvitelma että hänen rakkautensa voittaa alkoholin. Mutta ei siinä koskaan niin käy.

Sitten pääsin siitä juoposta eroon, ja löysin kunnollisen miehen jota en ole koskaan kännissä nähnyt näiden yli 20 vuoden aikana, enkä haluakaan.

Vierailija
91/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista paksu lompakko. Mitään muuta ei tarvita.

Jos haluaa aidosti rakastua, niin tarvitaan kyllä muutakin kuin paksu lompsa.

Vierailija
92/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja sama ongelma. Eikä ole niitä kavereitakaan kuin yksi mutta ei hällä ole perheeltään aikaa roikkua kanssani siellä täällä. Koko ikäni olen miettinyt missä vika mutta ei ole vielä selvinnyt.

Eipä ole kyllä kukaan lähestynyt minuakaan jos olen torilla, kaupungilla tai puistoissa ollut. Tulevatko tuntemattomat jutustelemaan useinkin muiden naisten kanssa?

N32

Vierailija
93/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun naispuolisilla kavereillasikaan ole antaa mitään vinkkejä? Kai he osaavat sanoa mikä olemuksessasi ja sos.taidoissasi on ongelma?

Vierailija
94/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä ettei jotkut pääse koskaan treffeille ja pimpin päälle. Mä edustan taas toista äärilaitaa eli oon aikamoinen pillumagneetti. Tänäkin vuonna panoja riittää joka sormelle ja jos viime vuosi otetaan mukaan niin joka varpaalle. En silti ole pituudella pilattu mies vaan aika lyhyt 175 cm mutta hitusen atleettinen. Ehkä se on mun voimakastahtoinen luonne ja itsevarmuus millä naisen lähtemään pillu märkänä mukaani.

Jutut ei ainakaan ole kovin kummoiset... Kuka nainen haluaisi olla vain pillu??

Vierailija
95/98 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo aloituksen perusasiathan ovat kunnossa kaikilla, jotka ylipäänsä välittävät ihmisten seurassa olla. Mutta tiedetään varsin hyvin, ettei asia oli siitä kiinni vaan naamasta ja pituudesta.

Jos kerta olet sitä mieltä ja et omaa noita ominaisuuksianiin unohda naiset,miehet ja pariutuminen kokonaan, ei ole sinua varten ja jatka vemputtamista kuten tähänkin asti.

Vierailija
96/98 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo aloituksen perusasiathan ovat kunnossa kaikilla, jotka ylipäänsä välittävät ihmisten seurassa olla. Mutta tiedetään varsin hyvin, ettei asia oli siitä kiinni vaan naamasta ja pituudesta.

Joo, ei ole. Et usko montako miestä on tavattu, jotka valittaa naisen puutetta, mutta hygieniakäsitys on jäänyt johonkin 1800 luvulle.

Toinen on ne joiden luonne on ihan kamala. Joko jörötetään, kiukutellaan, valitetaan tai ollaan sovinisteja.

Höh, naisethan kiukuttelevat, nalkuttavat, valittavat koko ajan jo ihan menkkojenkin vuoksi ja ovat feministejä ja silti teidän kanssanne pitäisi jaksaa olla, mutta miehelle ei sallita mitään negatiivisia tunteita?

Vierailija
97/98 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovu ihannetytön- tai naisen ajatuksesta. Jostain pitää luopua, jos haluaa parisuhteen. Se sinun päässäsi oleva ihannenainen torjuu kaikki todelliset naiset ja pitää sinut ikuisena poikana. Miehet on tekemisissä todellisten naisten kanssa. Pojat miettii ihannenaisiaan, eikä jotkut heistä tällä saralla aikuistu koskaan.

Täällä palstalla näitä on paljon. Suuttuvat kuin pikkupojat kun ihannenaista muistuttavat naiset eivät heistä kiinnostukaan, ja tekevät sitten lapsellisen johtopäätöksen, että se johtuu siitä, että he eivät ole tarpeeksi pitkiä tai lihaksikkaita. Vaikka totuus on vain se, että ei todelliset naiset ihastu poikiin, vaan miehiin.

Tähän voi todeta täydennyksenä, että miesten tulee päästä yli siitä fantasiasta, joka heille poikina naisista syntyy.

Oikeat naiset eivät ole mitään pornoMollyjä, joiden elämän ainoa tarkoitus on täyttää miehen kaikki halut ja pienimmätkin aivoitukset. Naiset ei tosimaailmassa tule koskaan palvomaan miestä niin, että jättää oman elämänsä ja kaiken muun taakseen

Tällaista fantasiaa osa miehistä kuitenkin edelleen elättelee mielessään.

On aika kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että naisella on aina oma elämä, hän on oma persoonansa, ihminen, kunnioituksen arvoinen.

Nuo kuvaamasi miehethän nimenomaan saavat naisia, koska heillä on itsetunto kohdillaan ja vähän turhankin yläkanttiin. Se viehättää aina naisia.

Useimpien naisettomien virhe on päinvastainen, eli nostetaan nainen jalustalle ja pidetään jonain ihmeellisenä ja viattomana yliolentona jota katsotaan ylöspäin ja joka on tavoittamattomissa. Tällainen nyhveröinti ei vedä naisia puoleensa, se jopa ahdistaa heitä.

Vierailija
98/98 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 190 cm. Oli pitkälle aikuisikään sinkkuna, koskaan ei kukaan nainen halunnut treffeille saati seurustella. Eli ei se pituus mitään takaa.

On siis musta monella tavalla kiva mies, pituus ei merkannut mitään, kun tutustuttiin. Mun näkökulmasta kaikki itseäni pidemmät (161 cm) miehet on pitkiä tai tosi pitkiä. :D

Riippuu olosuhteista, mutta totuus on, että pituus antaa todella paljon anteeksi naisten silmissä vaikka mies olisi kuinka möllö ja ei niin siisti. On tullut todistettua käytännössä ja saihan oma miehesikin lopulta sinut? Monta lyhyempää ei koskaan saanut. Tämähän on eräänlainen tabu josta ei saisi puhua koska osoittaisi naistenkin olevan täysin ulkomuotokeskeisiä ja unohdetaan ne teiniajan ihastukset jolloin moni lyhyempikin "söpö" kundi sai naisilta huomiota. Kun naiset saavat vähän järkeä päähänsä siinä +20v niin se on koulutus, pituus ja lompsa mitkä jyrää. Valitse vaan järjestys....