Pitävätkö naiset kirjoja lukevia miehiä seksikkäinä?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näön vuoksi kirjoja plaraava ja lukevinaan oleva mies, joka ei kuitenkaan halua kartuttaa sivistystään vaan ainoastaan pyrkimyksenä esiintyä edukseen deittimarkkinoilla ei ole millään lailla seksikäs omassa maailmankuvassani, en etsi hetken huijausta vaan aitoutta ja pysyvyyttä.
Sen sijaan jos aidosti pitää kirjallisuudesta ja käyttää aikaansa lukemalla laajalti erilaisia teoksia (äänikirjatkin toki lasketaan) ja sitä myöden kykenee keskustelemaan monipuolisesti maailman eri asioista ja ilmiöistä... minun viettelemiseni on maraton, ei pikajuoksu.
Äänikirjat on kivoja, mutta niiden kuuntelu ei ole lukemista.
Mitä sitten? Eikö pointti ole se, että se kirjan sisältämä teksti on käyty läpi jossain muodossa? Vai onko pelkkä lukutaito jo kovaa valuuttaa? Hyvä tietää, opin lukemaan nelivuotiaana.
Nykyisin tuo lukutaito on jo tosiaankin kovaa valuuttaa. Ja se, että pystyy paikallaan istumaan hetken. Nyt on siis sun markkinat.
En usko, paikallani olen aina pystynyt olemaan ja kohtaamaan itseni ja ajatukseni ja muidenkin ajatukset, mutta en ole juuri lukenut armeijan jälkeen. Imen tietoa televisiosta ja netistä ja viihdettä samoista paikoista.
Mutta enpä ole omassa seurusteluhistoriassa tähän asiaan törmännyt. En kai vedä puoleeni lukutoukkia tai sitten he eivät vedä minua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en erityistä painoarvoa anna sille, että joku osaa lukea ja sitten toistella toisten kirjoittamia ajatuksia. Mutta kukin tavallaan.
Mä olen lukenut tuon saman vuosikymmeniä sitten jo.. muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lukeminen, älykkyys ja sivistyneisyys on seksikästä miehessä. Luen itsekin paljon, ja aika hankala olisi olla miehen kanssa, joka ei lue yhtään, tai joka ei ymmärrä sitä, miten tärkeää lukeminen on minulle. Luemme usein samoja kirjoja, ja keskustelemme niistä. Toki lukumieltymyksemme poikkeavat hieman toisistaan, mutta paljon on myös yhteistä.
Ongelma alkaa olla kirjojen lukumäärä, niitä on joka paikassa. Haaveilen isosta kirjastohuoneesta. Ehkä joskus.
Miten te keskustelette vaikka Remeksen kirjoista. Anna tyylinäyte.
En ole itse lukenut Remekseltä kuin pari kirjaa. Jäisestä helvetistä tuli kyllä keskustelua sen tiimoilta, miten me itse pärjäisimme, mikäli kirjassa kuvattu tilanne oikeasti tapahtuisi Suomessa. En innostu Remeksen henkilökuvauksista, hahmot ovat aika heppoisia. Toki tämän genren kirjoissa pääpaino onkin jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en erityistä painoarvoa anna sille, että joku osaa lukea ja sitten toistella toisten kirjoittamia ajatuksia. Mutta kukin tavallaan.
Mä olen lukenut tuon saman vuosikymmeniä sitten jo.. muualta.
Jaa, minä kun en kirjoja lue niin on ihan oma ajatukseni. Mutta niinhän sitä sanotaan, että great minds think alike.
Riippuu kirjoista, joita mies lukee.
Ei ole seksikästä, jos miehen kirjahyllyssä on MacLean, Clancy, Brown, ynnä muut "jännärit" rivissä.