Naiset, miksi ihmeessä annatte suuseksiä miehelle, joka ei todellakaan ansaitse sitä???
On itsekäs ja välinpitämätön arjessa, halveksii vaimoaan ja naisten töitä, ei kanna vastuutaan mistään... mikään seksi tuollaisen kanssa on tarpeeksi paha. Seksissä haluavat päästä suoraan asiaan kaikkien mahdollisten mausteiden kanssa. Ja sitten vielä "suihinotto kuuluu aina esileikkiin"... hyi helvetti... Miksi suostutte tuollaiseen hyväksikäyttöön?? Sitten ihmetellään omien halujen puutetta ja tunnetaan siitäkin syyllisyyttä, kun mies toivoisi sänkyyn kuumaa kissaa. Toihan on kaikin puolin aivan karmeaa!
Kommentit (9)
Herää kysymys miksi aloittaja ei eroa.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi aloittaja ei eroa.
Eihän ap ole sanonut, että omansa on tällainen. Mulla erittäin ihan mies ja todellakin huomioi minua, silti voin olla apn kanssa (ja olenkin) samaa mieltä.
Annan miehelleni paljon suuseksiä, ja hänkin minulle, näinhän sen pitäisi mennä.
Miesten itsekkyys on järjen ylittävää, sitä ei kannata yhtään tukea.
Vierailija kirjoitti:
Miesten itsekkyys on järjen ylittävää, sitä ei kannata yhtään tukea.
Juu, 105 prosenttia miehistä on sikoja. Naisista taas 400 prosenttia täydellisiä ihmisiä.
Siis mitä ihmettä? Ainakin minun mielestä hyvään ja toimivaan parisuhteeseen kuuluu toisen miellyttäminen ja tarpeiden tyydyttäminen.
Kyllä minä teen naiselleni juuri sellaiset temput kuin hän haluaa, ja vastavuoroisesti minä voin esittää toiveita, jotka hän useimmiten täyttää. Olisi tosi outoa, jos olisin antanut naiselleni puolen tusinaa orkkua ja sitten hän vain kääntäisi kylkeä ja alkaisi nukkua.
...eikä tietenkään välitä teidän seksuaalisesta nautinnostanne mitään.