Aamukärpäsen mysteeri
Selittäkää minulle tämä: Asumme isohkossa kaksikerroksisessa talossa, missä on useita huoneita. Täällä talossa on seikkaillut kärpänen nyt muutaman päivän.
Päiväaikaan se pyörii olohuone-keittiökerroksessa, mutta aamuyöstä se löytää aina toisessa kerroksessa olevaan makuuhuoneeseen surisemaan korvan juureen , jos ovi on jäänyt vähänkään raolleen. Huone on vielä vähän syrjässä, mutkan takana.
Miten se löytää sinne aina? Päivällä se pyörii taas täällä toisessa kerroksessa. Kovin nopealiikkeinen on, ei olla onnistuttu saamaan kiinni.
Kommentit (10)
Makuuhuoneessa haisee pieru yön jäljiltä. Paskan haju kiinnostaa tunnetusti kärpäsiä.
Siis mä oon miettinyt tätä ihan samaa!! Ilmestyy makkariin aina joskus aamuyöllä pörisemään.
Hiilidioksidi ja lämpö vetää puoleensa.
Se on etukäteen tiedustellut huoneiden sijainnit ja vainoaa tarkoilla aisteillaan ruumiilliset odöörisi.
Meille tulee aina joulukärpänen. Ilmeisesti on talvehtinut ullakolla olevassa joulukoristelaatikossa ja kun se tuodaan esille, niin virkoaa. Se vaan on jännää, ettei niitä koskaan ole kuin se yksi. Jotenkaan sitä ei raaski edes tappaa. Jonnekin se sitten katoaa.
Tulee sinne missä haisee tuorein p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee aina joulukärpänen. Ilmeisesti on talvehtinut ullakolla olevassa joulukoristelaatikossa ja kun se tuodaan esille, niin virkoaa. Se vaan on jännää, ettei niitä koskaan ole kuin se yksi. Jotenkaan sitä ei raaski edes tappaa. Jonnekin se sitten katoaa.
Naamioitunut joulutonttu.
Laitapa kärpäspaperi sängyn yläpuolelle. Siinä sen rämpimistä on ihanan rentouttavaa seurailla.
se seuraa sinun korvaasi.