Helmin livekeikka: Miksi ihmeessä tuo Danny istuu sinisissä pieruverkkareissa vieressä?
Ja miksi kuulostaa siltä, että Helmi laulaa täysin playbackinä
Kommentit (332)
Milleköhän ikäryhmälle tuo helmi ajattelee esiintyvänsä? Taitaa olla pappojen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti EI kukaan mene tuota "esitystä" katsomaan
Helmi on tainnut saada kaiken mitä haluaa, mutta mutta.... Kansan suosiota hän ei saa.
Ei ainakaan tuolla ns.lauluäänellä .
Alaluokan kevätjuhlassa lauloivat 12 vuotiaat paremmin.Sunnuntaina meitä oli tuolla varmaan parisataa. Tosin tuskinpa moni tuli kattoo Helmiä vaan muita esiintyjiä. Kivat letkeät pikkukylän bileet!
No minä en kyllä mennyt sinne mitään helmeä katsomaan. Tulla tupsahti vain siihen lavalle ja porukoita siis meitä jotka oltiin katsomas, yritettiin kovasti kannustaa osoittamaan suosiota helmelle kun on niin ujo.
Millainen henkilö on kun on ujo ja samalla haluaa väen vängällä julkisuutta. Tää tyttö ei kyllä meikäpoikaa oikein saanut hurmattua.
Tais aukoo vain suutaan. Tuskin ees lauloi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni huijatuksi.
Olin saanut somesta käsityksen että Helmi ei osaisi laulaa. Osaa se - ja hyvin.
Joko olet kuuro tai et ymmärrä mitään musiikista
Uskomatonta miten kokemattoman kuuloista ja näköistä tuon Helmin esiintyminen oli?
Kuitenkin jo 22 vai 21 ja oli kuin joku viisivuotias joulunäytelmässä.
Monta kertaa hekin reippaampia.
Äänikin kuulosti tuolta viisivuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Saikohan Helmi tikkarin palkinnoksi esiintymisestä?
https://image.shutterstock.com/image-photo/portrait-beautiful-woman-lol…
Ei tämä näyttää vanhainkodin missä olin kesätöissä useamman kesän kesäjuhlilta. Siellä oli aina joku pappa joka lykkäsi itsensä nuoren esiintyjän viereen ja lykkäsi jalalla tahtia, nuo pieruverkkarit sopii myös kuvaan.
Jotta huomio kiinnittyisi Dannyyn, koska Helmiä jännittäisi liikaa olla yksin huomion kohteena. Vähän kyllä hassu näky kun Danny istua möllöttää hiljaa keskellä lavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on tainnut saada kaiken mitä haluaa, mutta mutta.... Kansan suosiota hän ei saa.
Alaluokan kevätjuhlassa lauloivat 12 vuotiaat paremmin.Sunnuntaina meitä oli tuolla varmaan parisataa. Tosin tuskinpa moni tuli kattoo Helmiä vaan muita esiintyjiä. Kivat letkeät pikkukylän bileet!
No minä en kyllä mennyt sinne mitään helmeä katsomaan. Tulla tupsahti vain siihen lavalle ja porukoita siis meitä jotka oltiin katsomas, yritettiin kovasti kannustaa osoittamaan suosiota helmelle kun on niin ujo.
Millainen henkilö on kun on ujo ja samalla haluaa väen vängällä julkisuutta. Tää tyttö ei kyllä meikäpoikaa oikein saanut hurmattua.
Tais aukoo vain suutaan. Tuskin ees lauloi.
Kyllä sekin, kun laitetaan esittämään jotain ihan muuta mitä on, vie viimeisetkin itsetunnon rippeet. Ahdistaisi vaikka vaan käydä kaupassa jossain ihan eri tyylisissä vaatteissa ja asusteissa mitkä tuntee omakseen. Nuori tyttö puetaan mummoksi ja hänen pitäisi laulaa jotain mummolaulua. Ei ihme, että ei ääntä irtoa. Sääliksi käy ja tämä ei ole mitään naisvihaa. Dannylta tuo on hyväksikäyttöä mun mielestä! Missä on Helmin vanhemmat? Joku trauma pitää olla, että suostuu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä näyttää vanhainkodin missä olin kesätöissä useamman kesän kesäjuhlilta. Siellä oli aina joku pappa joka lykkäsi itsensä nuoren esiintyjän viereen ja lykkäsi jalalla tahtia, nuo pieruverkkarit sopii myös kuvaan.
Tarkoitit varmaan niitä tutustu ja tienaa tekijöitä, ei kesätöitä. :D
Vierailija kirjoitti:
ry
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset kysymyksiisi:
Helmi laulaa playbackina koska hän voi. Ja Danny istuu pieruverkkareissa koska yksinkertaisesti hän on sen verran alfa ettei välitä muiden mielipiteistä, varsinkaan palstamammojen.
Valitettavan usein playbackina esiinnytään siksi, ettei osata esiintyä livenä.
Oon huomannut joskus jonkun tangokuningattarenkin laulavan playbackinna. Tais olla jopa sama laulu aikoinaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikein sano ääneen, että tämä Danny-vanhuksen ja Helmi-pökkelön esilläolo on lähinnä surullista.
Muistatteko kun Erika alkoi Dannyn kanssa käymään keikoilla kaikenmaailman toritapahtumissa niin samanlaista se oli. Vaatetus kaivettu Dannyn vaatemuseosta, laulut laulettiin lyhennettyinä, playbackina. Nyt on verkkosukkahousut, pieni body ja laulu on mitä on. Onko Helmin kohtalo sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais aukoo vain suutaan. Tuskin ees lauloi.Kyllä sekin, kun laitetaan esittämään jotain ihan muuta mitä on, vie viimeisetkin itsetunnon rippeet. Ahdistaisi vaikka vaan käydä kaupassa jossain ihan eri tyylisissä vaatteissa ja asusteissa mitkä tuntee omakseen. Nuori tyttö puetaan mummoksi ja hänen pitäisi laulaa jotain mummolaulua. Ei ihme, että ei ääntä irtoa. Sääliksi käy ja tämä ei ole mitään naisvihaa. Dannylta tuo on hyväksikäyttöä mun mielestä! Missä on Helmin vanhemmat? Joku trauma pitää olla, että suostuu tuohon.
Miten niinn" laitetaan"? Henkilö joka itse on halunnut kipeästi julkisuuteen. Ihan ITSE.
Vähän kuin isi ois vienyt 5-vuotiaan tyttären puoliväkisin laulamaan suvun eteen. Ei kait näillä kahdella ole suhdetta? Hyi sattans jos on. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Nuori tyttö puetaan mummoksi ja hänen pitäisi laulaa jotain mummolaulua. Ei ihme, että ei ääntä irtoa. Sääliksi käy ja tämä ei ole mitään naisvihaa.
Eihän biisissä mitään vikaa ole. Sehän on paljon parempi biisi kuin nykyisten sannien ja behmien ja nellimatuloitten hirveistä ulinoista. Danny valitsi hyvän biisin, jos kerran coverbiisi oli tarkoitus tehdä.
Kaipa Helmi saa itse vaatteensa valita. Tuskin kukaan häntä pakottaa tietyissä kuteissa esiintymään.
Helmi taitaa jännittää aika lailla. Sehän tuostakin videopätkästä paistaa läpi. On niin sanotusti paska jäykkänä ja siksi vaikuttaa puupökkelöltä. Kenties on itse pyytänyt Dannyä tulemaan henkiseksi tueksi tuohon. Mehän emme tiedä taustoista mitään.
Antaa tytön kokeilla laulamista. Kyllä aika näyttää, lähteekö homma lentoon vai ei. Jos ei laulaa osaa, niin aina voi vaihtaa räppiin. Se ei vaadi mitään taiteellisia lahjoja.
Luulin ensin, että Eerika mut olikin tää toinen Armi-kopio.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin, että Eerika mut olikin tää toinen Armi-kopio.
Kohta kai Danny itsekin alkaa laulaa tuota laulua.
Vierailija kirjoitti:
Videolla esiintyvä ihminen on ihan erinäköinen tänään. Miten voi tapahtua vain muutamassa vuodessa niin valtava muutos?!
Sunnuntaina meitä oli tuolla varmaan parisataa. Tosin tuskinpa moni tuli kattoo Helmiä vaan muita esiintyjiä. Kivat letkeät pikkukylän bileet!