Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein eilen tinderin.. vuorokauden aikana yli 2000 tykkäystä.

Vierailija
19.07.2022 |

Tuleeko niitä jatkuvasti noin paljon? Miten noita kaikkia kerkee edes selata läpi..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä, mutta itse luulin kerrankin löytäneeni sieltä kiltin ja kunnollisen nörtttimiehen, mutta olikin samanlainen kaikkien mahdollisten naisten tissien ja perseiden kyylääjä. Ei ollut tyytyväinen, että kerrankin joku nätti nainen antoi hänelle huomiota. Ei riittänyt. En luota enää miehiin.

Vierailija
2/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiiä, mutta itse luulin kerrankin löytäneeni sieltä kiltin ja kunnollisen nörtttimiehen, mutta olikin samanlainen kaikkien mahdollisten naisten tissien ja perseiden kyylääjä. Ei ollut tyytyväinen, että kerrankin joku nätti nainen antoi hänelle huomiota. Ei riittänyt. En luota enää miehiin.

No tätä mä vähän pelkään että kaikki miehet tuolla ovat just tämmösiä. Ap

Vierailija
4/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ne on nopeasti katsottu. Hyvin hyvin harvaa profiilia jaksaa edes klikata auki.

Vierailija
5/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä mä vähän pelkään että kaikki miehet tuolla ovat just tämmösiä. Ap

Vaihda Rosebrides, Amoremi.ee (Soomes)

Saat tutkia rauhassa

Vierailija
6/6 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä 1900 on turisteilta tai mohammedeilta, joten jatka selaamista. Loput 100 suomalaisia, jotka laittavat kaikki oikealle lukematta edes profiilia.