Tein eilen tinderin.. vuorokauden aikana yli 2000 tykkäystä.
Tuleeko niitä jatkuvasti noin paljon? Miten noita kaikkia kerkee edes selata läpi..
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En mä tiiä, mutta itse luulin kerrankin löytäneeni sieltä kiltin ja kunnollisen nörtttimiehen, mutta olikin samanlainen kaikkien mahdollisten naisten tissien ja perseiden kyylääjä. Ei ollut tyytyväinen, että kerrankin joku nätti nainen antoi hänelle huomiota. Ei riittänyt. En luota enää miehiin.
No tätä mä vähän pelkään että kaikki miehet tuolla ovat just tämmösiä. Ap
Oman kokemuksen mukaan ne on nopeasti katsottu. Hyvin hyvin harvaa profiilia jaksaa edes klikata auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiiä, mutta itse luulin kerrankin löytäneeni sieltä kiltin ja kunnollisen nörtttimiehen, mutta olikin samanlainen kaikkien mahdollisten naisten tissien ja perseiden kyylääjä. Ei ollut tyytyväinen, että kerrankin joku nätti nainen antoi hänelle huomiota. Ei riittänyt. En luota enää miehiin.
No tätä mä vähän pelkään että kaikki miehet tuolla ovat just tämmösiä. Ap
Vaihda Rosebrides, Amoremi.ee (Soomes)
Saat tutkia rauhassa
Niistä 1900 on turisteilta tai mohammedeilta, joten jatka selaamista. Loput 100 suomalaisia, jotka laittavat kaikki oikealle lukematta edes profiilia.