Peskää hiuksenne kaksi kertaa päivässä shamppoolla.
Ihan järkyttävä kuulla, että naiset pesevät hiuksiaan kolmesti viikossa.
Minä käyn suihkussa aamulla ja illalla.
Rasvoittuville hiuksille sopiva shamppoo on aina käytössä. Saan jatkuvasti kehuja upeista hiuksistani.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista pestä per see si tunnin välein että ei jää hiekkaa sinne.
Ei riitä tunnin välein, pitää pestä useammin! Minut irtisanottiin työpaikastakin, kun piti jatkuvasti rampata peppupesulla, mutta saanpa ainakin nyt keskittyä täysillä hygieniaan.
ApSun pitää hankkia työ, jonka voit tehdä ammeessa istuen.
No olenkin sellaista etsinyt, mutta ei ole vielä tullut vastaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
miksi tämmöinen aloitus tänne nyt??,,eikö ole jokaisen oma asia miten hiuksessa pesee???...
Hygienia on mulle sydämen asia!
Ap
Vaihda hoitoainetta silikonittomaan, jolloin voi pestä kerran päivässä tai parissa. Joskus ei hoitoainetta jos shampoo tarpeeksi hoitava.
Myös ilman laatu/puhtaus ja veden pehmeys/kovuus vaikuttavat siihen kuinka nopeasti hiukset pitää pestä uudelleen. Olen nimittäin huomannut Lapissa erämaavaelluksilla, että vaikka pää hikoaa, niin päänahka alkaa kutiamaan vasta siinä neljännen päivän jälkeen. Siellä saa pää raikasta tunturi-ilmaa ja hiukset voi pestä purovedellä (kuivalle maalle pesuvedet imeytettynä tietysti).
Mä pesen tavallisesti hiukset iltaisin. Joka ilta ei ole pakko pestä, ellei ole ihan hionnut.
Nyt kesällä koitin vaikuttaako harvennettu hiusten pesu rasvoittumiseen. Ei tunnu siltä. Puolessa päivässä hiukseni ovat rasvaisen näköiset ja ihan saman oloiset 4-5 päivän jälkeen. Tuntuu, että alkoivat rasvoittua enemmän kun ovat kasvaneet ihan lyhystä olkapäälle ulottuviksi. Pesen hiukseni marseillesaippualla.
Huhheijaa, nyt on kyynärpäät kuurattu! Ei ole perhettä, en ole vielä kauheasti parisuhdemarkkinoillekaan ehtinyt, kun on tätä pesuhommaa. Viimeisimmät treffit loppuivat siihen, kun olimme kävelyllä ja ihan ohimennen vain huljautin jalkani suihkulähteessä, ja mies häipyi johonkin sillä aikaa, kun rassasin hammasharjalla varvasvälejä.
Ap