Peskää hiuksenne kaksi kertaa päivässä shamppoolla.
Ihan järkyttävä kuulla, että naiset pesevät hiuksiaan kolmesti viikossa.
Minä käyn suihkussa aamulla ja illalla.
Rasvoittuville hiuksille sopiva shamppoo on aina käytössä. Saan jatkuvasti kehuja upeista hiuksistani.
Kommentit (26)
Sulla on sitte super rasvoittuva hiuslaatu. Mulla riittää hyvin 4-5 kertaa viikossa.
Peset liikaa. Ei ihme jos rasvoittuu hetkessä.
Muista pestä per see si tunnin välein että ei jää hiekkaa sinne.
Ja kirjoittakaa shamppoo kahdella p:llä.
Se kahden p:n shampoo eli shamppoo on varmaan sellainen erikoistuote, jonka onkin tarkoitettu käytettäväksi kahdesti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä tunnin välein, pitää pestä useammin! Minut irtisanottiin työpaikastakin, kun piti jatkuvasti rampata peppupesulla, mutta saanpa ainakin nyt keskittyä täysillä hygieniaan.
Ap
minä pesen kerran kahdessa viikossa eikä juuri hiukset rasvoitu
Mäntysuopa ajaa saman asian. Ja riittää harvempi pesu. Ollut käytössä jo 5 vuotta.
En myöskään tuoksu mattolaiturilta.
Aloittajan päänahka erittää rasvaa sitä vauhtia, että olen jo kade. Pystyy laihtumaan ihan vain rasvoittamalla hiuksiaan.
Olenkin ihmetellyt sitä suunnitteluvirhettä, että minussa olisi kyllä rasvaa omastakin takaa, mutta silti joutuu kuivaa ihoa rasvaamaan kalliilla voiteilla.
En näy suihkussakaan pari kertaa päivässä joten miksi pesisin hiukset noin usein?
Mulla EI ole rasvoittuvat hiukset.
Ehkä sun hiuksilla voi voidella leivän?
Kannattaisko mennä lääkäriin?
Minä pesen korkeintaan kerran viikossa. Hiukset ovat hyvässä kunnossa eivätkä rasvoitu helposti.
Hänen hiuksensa rasvoittuvat niin mahdottomasti juuri siksi, koska hän pesee niitä niin usein shampoolla. Voi ne olla upeat, mutta vielä upeammat voisivat olla paremmin hoidettuina.
En ole pessyt hiuksiani shampoolla n. pariin vuoteen. Pesen kananmunan keltuaisvedellä, hoitoaineita käytän. Tukka on ilmava ja paksu. Olen kohta 60 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
En näy suihkussakaan pari kertaa päivässä joten miksi pesisin hiukset noin usein?
Mulla EI ole rasvoittuvat hiukset.Ehkä sun hiuksilla voi voidella leivän?
Kannattaisko mennä lääkäriin?
Hmm... en ehdi oikein lääkäriin, kun minulla on näitä pesurutiineja aika paljon. Itse asiassa mun pitää käydä pesasemassa kyynärpäät tässä välissä, hetki pieni!
Ap
Paljonkohan on AP:n vesilasku jos koko perhe tekee samoin?
Enpä usko että peset ku kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä tunnin välein, pitää pestä useammin! Minut irtisanottiin työpaikastakin, kun piti jatkuvasti rampata peppupesulla, mutta saanpa ainakin nyt keskittyä täysillä hygieniaan.
Ap
Sun pitää hankkia työ, jonka voit tehdä ammeessa istuen.
miksi tämmöinen aloitus tänne nyt??,,eikö ole jokaisen oma asia miten hiuksessa pesee???...
Minäpä pesen kolme kertaa, ja yhdellä kerralla hankaan oikein kunnolla teräsharjalla.