Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnittänyt huomiota että ihmisillä on todella huono hygienia

Vierailija
18.07.2022 |

Kaupassa ihmiset nuolaisevat likaista sormea että saavat hedelmäpussin auki jolla ovat ensin koskeneet kaupan ovenkahvoihin ja ostoskorien/kärryjen kahvoihin.
Tai kun ihmiset ostavat jotain syötävää, esim. hampurilaisen tai jäätelötuutin niin niillä likaisilla käsillä kosketaan suoraan siihen tuotteeseen eikä käsiä pestä.
Miksi ihmiset tekee noin?

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitelevät muniaan kusella eivätkä pese käsiään. yök.

Jotkut imeskelevät samaisia paikkoja ja sitä pidetään oikein suotavana.

Se että minä imen mieheni munaa ei tarkoita että haluan jonkun random miehen pallihikeä ja kusta ostamiini tomaatteihin.^~

Ihan tiedoksi vaan että ne tomaatit kastellaan urealla eli virtsalla, ihan parhaimpia lannotteita ja tomaatit kasvavat suuriksi.

Vierailija
102/133 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minä imen mieheni munaa ei tarkoita että haluan jonkun random miehen pallihikeä ja kusta ostamiini tomaatteihin.

Ohis

Kai sentään sen jälkeen peset edes hampaat ja kurlaat Illodinillä? Mikään ei ärsytä kassajonossa niin paljon kuin munan hajuinen hengitys, niin paitsi sillin. Hyiiiih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minä imen mieheni munaa ei tarkoita että haluan jonkun random miehen pallihikeä ja kusta ostamiini tomaatteihin.^~

Ihan tiedoksi vaan että ne tomaatit kastellaan urealla eli virtsalla, ihan parhaimpia lannotteita ja tomaatit kasvavat suuriksi.

Lannalla nimensä mukaan lannoitetaan peltoja ja eläinten jätösten lisäksi mukaan saa laittaa oman tilan ihmistenkin jätökset.

Vierailija
104/133 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla on riittävän hyvä hygienia.

En koskaan pese käsiä kauppareissun jälkeen.

Aina vessassa käynnin jälkeen pesen kädet ainakin vedellä.

Vessassa käynnin jälkeen pyyhin.

Pesen hampaat aamuin illoin.

Hiukset pesen 2 päivän välein ja vartalopesu jokapäivä.

Dödöä käytän silloin tällöin.

Alushousut ja sukat vaihdan jokapäivä.

Vierailija
105/133 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa vastaani tuli aika nuori mies, joka haisi lialta ja hieltä. Haisi siltä, ettei suihkussa oltu käyty viikkoon. Sellainen eltaantunut lian haju. Hyi helvetti. Koko kauppa haisi melkein. Hänellä oli vielä kaverikin seurana.

Vierailija
106/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli yks ukko teurasti sian, ja meni kauppaan, otti irtokarkkeja kourallaan suoraan laatikosta pussiin, korilla jolla oli äsken laskettu sialta suolet ulos. Minä näin koko touhun!..... 

Vierailija
107/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap.monessa pikkukaupassa ei ole käsipesupistettä joten jos tahtoo juoda vesipullon tai syödä jäätelön heti,se pitää tehdä ilman käsien pesua.

Ja ne hedelmäpussit.. muka lähtee auki kun ravistaa rivakasti, mutta kunon 40 minuuttia huitonut pussilla ilmaa tuntuu fiksummalta vain  nuolaista sitä sormea,

Vierailija
108/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan mäkkärin autokaistalta hampurilaísen ja syön sen autossa niin missä pesen kädet?

Sikapossu ei malta odottaa kotiin saakka. Miksi pitää syödä autossa? Autokin haisee sen jälkeen eltaannukselle.

Joo en todellakaan odota, mikrossa uudelleen lämmitetty hampurilainen maistuu kamalalta kun ne salaatitkin ym lämpenee! 

Kuinka helvetin pitkä kotimatka sulla on? Sata kilsaa? Ikinä ei ole hamppari ollut liian kylmä kotiin tuotuna. Ei tosiaankaan tarvitse mikrottaa. Kaikkea sitä kuuleekin.

Minusta hampurilainen kuuluu syödä autossa. Siinä on silloin oikea tunnelma. Jos ajaa kotiin, voi saman tien syödä jotain muuta, ei siinä hampurilaista

Totta. Jos haen nälkääni juustohampurilaisen Mäkistä niin syön sen autossa, jos ajan  kotiin syömään niin voisin samantien jättää sen hampuirlaisen ostamatta!

Vierailija
109/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku naiset pussailee koiran kanssa joka on juuri nuollut PERSETTÄ !

Pussailemme miesten kanssa. He eivät käsitä, että kädet pestään AINA vessakäyntien jälkeen.

Vinkki: pissakikkeli ei ole reisi.

Vierailija
110/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni ei edes peseydy kuin kerran tai pari viikossa. Sen kyllä haistaa kauppojen kassajonoissa ja muualla. Yäk.

Kouta kestää ensi talvena. Moni okt-asuja vähentää taatusti lämpimän veden käyttöään. . . kjäh kjäh sulle!

No ei ole tarvetta vähentää. Kesällä kun on  hikinen, käyn useammin pesulla kuin talvella ja on pörssisähkö, eli ei ongelmaa, Vesi lämpiää silloin kun on halpaa

Vierailija
111/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja moni ei edes peseydy kuin kerran tai pari viikossa. Sen kyllä haistaa kauppojen kassajonoissa ja muualla. Yäk.

Minua muuten tämä huvittaa aika tavalla. Vain aviomieheni ja yksi ystävä tietää, että käyn kokovartalosuihkussa kerran viikossa mutta takaliston pesen päivittäin. Ystävä oli aika järkyttynyt tästä, miten on mahdollista ettei tukka ole rasvainen enkä haise hieltäkään. Kaikki ihmiset eivät vain hikoile ja lemua, minä olen yksi sellainen. Itseasiassa ihoni kärsisi jatkuvasta pesemisestä. Toki moni ihminen tarvitsee kokovartalosuihkun ainakin 3-4 kertaa viikossa, mutta ihan jokainen ei todella tarvitse.

Vierailija
112/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni minulla on riittävän hyvä hygienia.

En koskaan pese käsiä kauppareissun jälkeen.

Aina vessassa käynnin jälkeen pesen kädet ainakin vedellä.

Vessassa käynnin jälkeen pyyhin.

Pesen hampaat aamuin illoin.

Hiukset pesen 2 päivän välein ja vartalopesu jokapäivä.

Dödöä käytän silloin tällöin.

Alushousut ja sukat vaihdan jokapäivä.

Iholle ei ole hyvä käyttää joka päivä saippuaa ja harvan täytyy tukkaa noin usein pestä

Vierailija
113/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tätä ilmiötä muualla Euroopassa? 

En tiedä koko Euroopasta mutta kokemuksia Ruotsista. Työskentelin Ruotsissa vuosia ja kiinnitin huomiota siihen miten siistejä ja raikkaan oloisia työtoverini olivat (kaikki ruotsalaisia). Suomeeen muutettuani työskentelin samankaltaisessa työpaikassa ja huomioni kiinnittyi työtovereitteni epäsiisteyteen ja ulkoisesta olemuksesta välittämättömyyteen. Suurin osa vielä naispuolisia.

Vierailija
114/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap.monessa pikkukaupassa ei ole käsipesupistettä joten jos tahtoo juoda vesipullon tai syödä jäätelön heti,se pitää tehdä ilman käsien pesua.

Ja ne hedelmäpussit.. muka lähtee auki kun ravistaa rivakasti, mutta kunon 40 minuuttia huitonut pussilla ilmaa tuntuu fiksummalta vain  nuolaista sitä sormea,

Pullonpalautusautomaatin luona on täällä ainakin kaupoissa

Vierailija
115/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa miestä jonka talossa kai oli hometta,kun  vaatteisiin ja hiuksiin tarttui sellainen kellarin haju. MIehen pesukone ei myöskään pessyt kunnolla joten vaatteet ja pyyhkeet ym haisi märältä koiralta. Sitten kun mies vielä vapetti ja läträsi partavettä,haju oli karmea. Aina kun olin ollut miehen  luona,menin suoraan suihkuun ja heitin vaatteet pyykkiin. Ja kun mies oili ollut luonani, kaikki ikkunat auki.

Vierailija
116/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan mäkkärin autokaistalta hampurilaísen ja syön sen autossa niin missä pesen kädet?

Sikapossu ei malta odottaa kotiin saakka. Miksi pitää syödä autossa? Autokin haisee sen jälkeen eltaannukselle.

Joo en todellakaan odota, mikrossa uudelleen lämmitetty hampurilainen maistuu kamalalta kun ne salaatitkin ym lämpenee! 

Kuinka helvetin pitkä kotimatka sulla on? Sata kilsaa? Ikinä ei ole hamppari ollut liian kylmä kotiin tuotuna. Ei tosiaankaan tarvitse mikrottaa. Kaikkea sitä kuuleekin.

Minusta hampurilainen kuuluu syödä autossa. Siinä on silloi

Minun autossani ei syödä kuin karkkia korkeintaan.Pysyy siistimpänä

Vierailija
117/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minä imen mieheni munaa ei tarkoita että haluan jonkun random miehen pallihikeä ja kusta ostamiini tomaatteihin.

Ohis

Kai sentään sen jälkeen peset edes hampaat ja kurlaat Illodinillä? Mikään ei ärsytä kassajonossa niin paljon kuin munan hajuinen hengitys, niin paitsi sillin. Hyiiiih.

Sitä suuvettä ei ole suositeltavaa käyttää jatkuvasti

Vierailija
118/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin varsinkin sen huomaa (haistaa) kuinka pahalta jotkut ihmiset haisee. Sanotaanko, että miehet paremmin edustettuina...

Vierailija
119/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä on niitä laitapuolen kulkijoita, normaalit ihmiset kyllä huolehtii hygieniasta ja puhtaista vaatteista, kyllä sen kassajonossa haistaa, haisee kusi, paska ja vanha viina.

Vierailija
120/133 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua muuten tämä huvittaa aika tavalla. Vain aviomieheni ja yksi ystävä tietää, että käyn kokovartalosuihkussa kerran viikossa mutta takaliston pesen päivittäin. Ystävä oli aika järkyttynyt tästä, miten on mahdollista ettei tukka ole rasvainen enkä haise hieltäkään. Kaikki ihmiset eivät vain hikoile ja lemua, minä olen yksi sellainen. Itseasiassa ihoni kärsisi jatkuvasta pesemisestä. Toki moni ihminen tarvitsee kokovartalosuihkun ainakin 3-4 kertaa viikossa, mutta ihan jokainen ei todella tarvitse.

Samoin  täällä ! En lotraa usein  suihkussa.Vaatteita vaihdan useammin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä