Mies toivoi posliinia
Olen luonnostani tosi karvainen ja päivästä kuluu paljon aikaa jo pelkkään säärikarvojen yms. ajeluun. Siistin myös alapään karvoituksen, mutta en lähde monestakaan syystä ajamaan kaikkia pois. Olen luonnollinen, en värjää hiuksia ja suurin haaveeni olisi, että mieheni hyväksyy, rakastaa ja haluaa minua tällaisena. Käyn lasteni kanssa saunassa, niin senkin vuoksi ajatus posliinista tuntuu epämiellyttävältä.
Nyt miesystävä kuitenkin toivoi, että ajelisin posliiniksi. Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.
En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi. Mies ei ole sanonut mitään kivaa alapäästäni, olen ehkä tottunut liian hyvälle, kun aiemmat miesystävät ovat kehuneet monin sanoin. Edelliselle miehelle oli karvoitukseni aivan sama, hänelle olin unelmanainen ja huomaan, että tuli ikävä sitä tunnetta. Minulle on tärkeää (ja kiihottavaa) miehen hyväksyntä, mutta en kuitenkaan ole sen vuoksi valmis tekemään asioita, jotka itsestäni tuntuvat väärältä.
Näkevät miehet kyllä huomaavat naisen alapään ja sitä katsovat, ei kai kukaan työnny sisään silmät kiinni.
Ei mun mies katso alapäähäni työntyessään sisään. Minä ohjaan peniksen sisään sormillani. Mies ei halua katsoa jalkoväliin eikä koskea sormillaan. Ihan tuntumalla menee.
Huh, kuulostaa erikoiselta mieheltä.