Mies toivoi posliinia
Olen luonnostani tosi karvainen ja päivästä kuluu paljon aikaa jo pelkkään säärikarvojen yms. ajeluun. Siistin myös alapään karvoituksen, mutta en lähde monestakaan syystä ajamaan kaikkia pois. Olen luonnollinen, en värjää hiuksia ja suurin haaveeni olisi, että mieheni hyväksyy, rakastaa ja haluaa minua tällaisena. Käyn lasteni kanssa saunassa, niin senkin vuoksi ajatus posliinista tuntuu epämiellyttävältä.
Nyt miesystävä kuitenkin toivoi, että ajelisin posliiniksi. Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.
En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi. Mies ei ole sanonut mitään kivaa alapäästäni, olen ehkä tottunut liian hyvälle, kun aiemmat miesystävät ovat kehuneet monin sanoin. Edelliselle miehelle oli karvoitukseni aivan sama, hänelle olin unelmanainen ja huomaan, että tuli ikävä sitä tunnetta. Minulle on tärkeää (ja kiihottavaa) miehen hyväksyntä, mutta en kuitenkaan ole sen vuoksi valmis tekemään asioita, jotka itsestäni tuntuvat väärältä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi.
No ajelet posliiniksi. Tosi helppoa ja menee minuutti.
"Käyn lasteni kanssa saunassa, niin senkin vuoksi ajatus posliinista tuntuu epämiellyttävältä.
Nyt miesystävä kuitenkin toivoi, että ajelisin posliiniksi. Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa."
Sä itse yhdistät posliinin seksiin. Lapset eivät osaa sitä yhdistää siihen. On myös ihan ok opettaa lapsille, et karvoja alkaa kasvamaan vähän vanhempana miehille ja naisille ja toiset tykkää niitä myös ajella pois eri kohdista ja toiset ei. Se on jokaisen oma asia ja sen saa sit ite päättää, kun sen aika on.
Mies toivoi ja sä itse olet pettynyt. Ei sun mies välttämättä ole pettynyt vaan kunnioittaa sun mielipidettä. SÄ et pääse ajatuksesta, et mies pitäis sua vastenmielisenä, vaikka et tiedä pitääkö mies.
Toiveita on jokaisella ja niitä pitää pystyä esittämään. Sullakin on varmaan seksin suhteen toiveita sun miehelle. Saatko sä toivoa, mut mies ei?
On ihan ok toivoa jotain ja on ihan ok kieltäytyäkin siitä, jos se itselle on ylitsepääsemätöntä. Sun mies ei siis välttämättä ajattele noin et pitäis sua jotenkin vastenmielisenä vaan esitti vaan toiveen.
On myös ihan ok kokeilla toisen toivetta ja ne karvathan kasvaa nopeasti takaisinkin jos se ei ollut oma juttu. Uskoisin, et säkin haluaisit, jos toivot jotain, et sun mies olis edes valmis kokeilemaan.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.
En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi."
Vastaus kysymykseesi on ilmiselvä. Hanki posliini, ja lopeta turha valittaminen. Laiskuus on se todellinen syy vastahakoisuudelle, eikä semmoista laiskuutta pidä suvaita.
Pää k****i, ä***ö. Jokaisella on oikeus pitää kehonsa sellaisena kuin itse haluaa. Sinäkin olet sitten laiska jos et ajele päätäsi kaljuksi ja kaikkea muitakin karvoja. Mene laiskuri muualle.
No löytyihän täältä se yksi pölvästi, joka tuonkin otti tosissaan.
Kyllä toiselle saa esittää toivomuksia. Hyvässä suhteessa pitää uskaltaa sanoa mitä vaan. Eri asia jos rupeaa vaatimaan. Kyllä minäkin toivoisin pullaa juuri nyt mutta ihan kiva ilta tulee ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Omaksi iloksi olen pitänyt posliinia. Mies sanoo että ihan sama onko posliini vai karvat, ei sinne panon aikana koskaan tule katsottua, ei hän edes huomaa onko posliini ellen mainitse asiasta erikseen.
Ei kaikilla ole sokeaa näkövammaista miehenään.
Näkevät miehet kyllä huomaavat naisen alapään ja sitä katsovat, ei kai kukaan työnny sisään silmät kiinni.
Karvat ovat luonnollinen, biologinen asia. Ne suojelevat naisen alapäätä bakteereilta ja sisältävät feromoneja, jotka kiihottavat kumppania ja auttavat kumppanin etsinnässä, koska ihminen haistaa feromonit alitajuisesti. Se on kirjaimellisesti pimppakarvojen haju, joka vetää oikeantyyppistä kumppania luokse.
Kyllähän ihminen toivoa saa. Eri asia kuinka moni toive koko elämän aikana toteutuu
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, ajat nyt posliiniksi ja pidät sen esim. 3v:n ajan. Jos ei tunnu omalta niin sitten annat rehottaa.
Niin no, en tiedä luitko aloitusta, mutta tuntuisi epämiellyttävältä saunoa lasten kanssa ilman karvoitusta, en haluaisi antaa sellaista mallia lapsillekaan.
Kyllähän ihmiset ajelevat muitakin karvojaan, joten miten häpykarvat poikkeaisivat siitä. Minulla on ollut posliini tai lähes posliini jo ennen lapsia, eivätkä ole koskaan ihmetelleet tai kyselleet siitä. Ja aavistelisin että uimahalleissa ja muissa pesutiloissa näkee karvattomia alapäitä myös naisten puolella, kun niitä on miestenkin puolella nähtävissä. Oma pääsi yhdistää posliinin seksiin, lapset tuskin, sillä eihän heidänkään värkeissään ole karvoja.
Niin kyllähän ihmiset ovat ajelematta muitakin karvojaan kuin alapäätään! Hiuksa ja silmiripsiä kasvatetaan joten miksei alapään turkkiakin sillä sehän vain suojaa alapäätä pöpöiltä, hankaukselta ja auttaa tuulettumaan toisinkuin nahkainen broileri-iho.
meillä myös mies halusi posliinia (meillä siis todella pitkä parisuhde takana) varmaan vuosia, eikä minulle tullut siitä mitään negatiivisia tuntemuksia tai tunnetta, että minä en kelpaa.
No, olisiko ollut sitten 40v syntymäpäivämatka, kun ajattelin että mikäs, kyllähän tätä kokeilla voi, koska kasvaahan ne takaisin.
Ja "kokeilusta" jäi sen verran hyvä flow, että olen ollut siitä saakka kesäposliini, ihan vain siksi että hän tykkää ja minä tykkään (suuseksi on kyllä parempaa, ainakin omasta mielestä).
Ja kyllähän se mieltä hivelee kun mies kehuu kuinka kaunis pillu minulla on
N55
"En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi. "
Ratkaisu on tietenkin ilmiselvä, ja miehesi on sen sinulle suoraan kertonut. Keksit tekosyitä, ei tuossa mistään muusta ole kyse.
Kyllä sieltä naisen pöksyistä pitää löytyä se karva kolmio, se on jo sinällään kaunis ja kiihottava. Mutta on myös luonnollista varsinkin parisuhteessa kokeilla välillä vaikka sitä posliinikin.
Jo on perkele maailma mallillaan jos ei karvainen luomuvittu enää näille reppanoille kelpaa! Nainen päättää kehostaan on päivänselvä asia!
Meillä ei ajella karvoja eikä ajella kyllä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jo on perkele maailma mallillaan jos ei karvainen luomuvittu enää näille reppanoille kelpaa! Nainen päättää kehostaan on päivänselvä asia!
Pilluun kuuluu karvat!! Pikkupilluun ei!
[/quote]
Näkevät miehet kyllä huomaavat naisen alapään ja sitä katsovat, ei kai kukaan työnny sisään silmät kiinni.
[/quote]
Ei mun mies katso alapäähäni työntyessään sisään. Minä ohjaan peniksen sisään sormillani. Mies ei halua katsoa jalkoväliin eikä koskea sormillaan. Ihan tuntumalla menee.
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa!
Ja jokainen reppana sitten päättää itse millaista pillua panee. Rämemajavaan en ole törmännyt elämäni aikana kertaakaan. Jos nainen ei puskaansa halua siistiä, niin omahan on asiansa. Panisin kerran, mutta en nuolisi ensimmäistäkään.
Ei kai kukaan mies kiihotu apinanaisesta. Aja posliiniksi
Mulla on niin herkkä iho että jos yritän saada ihan sileäksi, tuloksena on punanäppyinen alapää. Sitten vielä tulee niihin kohtiin verta vuotavia haavoja.
Mua itkettää kun mies vaatii posliinia mutta mulle jää aina johonkin pientä sänkeä. Musta on lisäksi itsestä paljon nätimpi pieni siistitty karvakolmio kuin kynitty ja punoittava pimppi.
Harmittaa paljon kun yritän olla mieliksi mutta mulla tää vaan ei toimi.:(
Olen mies ja on posliini. Oletan, että nainen tekee samoin. Samoin isot rinnat on paremmat kurvikkaassa vartalossa kuin pikkupoika tyyli. Hui, kuinka kauhea olen.