Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiihottuu bodarinaisista - FETISSI?

Surullinen nainen
18.07.2022 |

Onko muilla kokemusta aiheesta? Neuvoja? Vinkkejä?

Elämänkumppanini on sairaalloisen kiinnostunut ja kiihottunut erittäin lihaksikkaista naisvartaloista. Olen itse normaalivartaloinen, oikeastaan hoikka ja tämä asia on alkanut vaivaamaan etenkin minua ja jonkin verran miestä itseäänkin. Ilmeisesti voidaan puhua jostain fetissistä? Onko asia hyväksyttävä vai voiko sitä työstää? Asia vaikuttaa hyvin paljon itsetuntooni ja käsitykseeni itsestä. Riittämättömyyden tunne on syvä ja olo on jopa loukattu. Olen miettinyt, että muokkaisin itseäni treenatummaksi ja kävisin jossain kauneusleikkauksessa, mutta miehen maku on niin superhardcore, ettei fysiikkani tai elinikäni todennäköisesti riitä. En myöskään ole kovin kiinnostunut salitreeneistä eikä oma "kauneuskäsitys" tukisi hanketta. On vaikea nähdä, miten jatkaa yhdessä nyt kun asia on paljastunut. Olemme olleet pitkään yhdessä ja lapsiakin on.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kesätarina.

Vierailija
42/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap tosi pahoillani, että ehkä pilaan lisää sun fiilistä omilla ajatuksilla addiktin kanssa vuosikymmeniä eläneen kokemuksilla, mutta hirveän paljon näitä vain selitetään kaikenlaisella turhalla terapialässytyksellä, joissa oletetaan, että addikti vain tarkoitaa hyvää ja on ressukka. Koska kaksoiselämän eläjällä on todella paljon narsistista problematiikkaa, vaikka edes terapeuttikaan ei sitä tietenkään sano, vaikka menisit terapiaan. Vaikeista ja usein pysyvistä persoonan häiriöistä on kyse, että tuollaiseen kykenee.

Jos tänä päivänä tietäisin kaiken minkä tiedän nyt, niin olisin lopettanut suhteen jo ekaan rysähdykseen niin en olisi itse niin paljon traumatisoitunut. Mutta tehty mikä tehty ja menneisyydelle ei mitään voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä kysymys... Fantasiointi, ihailu, ihastuminen, kiihottuminen, kuvamateriaalin kuluttaminen, fetissi, ulkonäköihanne. En ole ihan kartalla mistä kaikesta on edes kyse. Sen tiedän että mieheni unelmien nainen on ulkoisesti hyvin kaukana omasta habituksesta. Hän sanoi että pitää minuakin ihan kauniina, että "rumempiakin äitejä on". Mies sanoo olevansa visuaalinen ihminen ja näin ollen selittää somekäytöstään, joka riistäytyi käsistä. Joku linkki aivokemiaan on oltava, että vuorovaikutus kuvien kanssa tuottaa kicksejä.

Itse en ole ikinä kommentoinut ikävästi toisen ulkonäköä tai esittänyt toiveita sen muuttamiseksi. Samalla olen muutamaa välivuotta lukuunottamatta pyrkinyt olemaan paras versio itsestäni (ulkonäöstä, painosta huolehtiminen, vuorovaikutustaidot, empatia, muiden ymmärtäminen, konfliktien välttäminen). Nyt olen panostanut ulkonäköön ja seksikkäisiin asusteisiin ym. vielä aiempaa enemmän. Mutta kuten edellä kommentoitiin tämä lienee vain itsepetosta ja vääjäämättömän siirtämistä tuonnemmaksi. Minusta ei tule enää kokonaista tässä suhteessa, en tule riittämään. Uusi repsahdus selityksineen tulee taas ja repii haavat auki. Elämäni on ollut pitkälti taistelua ja kärsimystä. Olen ollut onneton niin kauan kuin muistan ja se tulee jatkumaan mikäli tähän jään.

Vierailija
44/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen nainen kirjoitti:

Tuo on hyvä kysymys... Fantasiointi, ihailu, ihastuminen, kiihottuminen, kuvamateriaalin kuluttaminen, fetissi, ulkonäköihanne. En ole ihan kartalla mistä kaikesta on edes kyse. Sen tiedän että mieheni unelmien nainen on ulkoisesti hyvin kaukana omasta habituksesta. Hän sanoi että pitää minuakin ihan kauniina, että "rumempiakin äitejä on". Mies sanoo olevansa visuaalinen ihminen ja näin ollen selittää somekäytöstään, joka riistäytyi käsistä. Joku linkki aivokemiaan on oltava, että vuorovaikutus kuvien kanssa tuottaa kicksejä.

Itse en ole ikinä kommentoinut ikävästi toisen ulkonäköä tai esittänyt toiveita sen muuttamiseksi. Samalla olen muutamaa välivuotta lukuunottamatta pyrkinyt olemaan paras versio itsestäni (ulkonäöstä, painosta huolehtiminen, vuorovaikutustaidot, empatia, muiden ymmärtäminen, konfliktien välttäminen). Nyt olen panostanut ulkonäköön ja seksikkäisiin asusteisiin ym. vielä aiempaa enemmän. Mutta kuten edellä kommentoitiin tämä lienee vain itsepetosta ja vääjäämättömän siirtämistä tuonnemmaksi. Minusta ei tule enää kokonaista tässä suhteessa, en tule riittämään. Uusi repsahdus selityksineen tulee taas ja repii haavat auki. Elämäni on ollut pitkälti taistelua ja kärsimystä. Olen ollut onneton niin kauan kuin muistan ja se tulee jatkumaan mikäli tähän jään.

Yritä saada itsesi ymmärtämään, että kyse ei ole sinusta vaan miehestä. Sinun paikallasi voisi olla ihan kuka tahansa, sillä ei ole vaikutusta. Vaikka miehesi olisi naimisissa just sellaisen kanssa jota ihailee, niin se ei poista häneltä tuota käytöstä. On kyse hänen ongelmasta, olet vain joutunut mukaan siihen.

Sinun osalta ei ole normaalia, että mietit sitä että olet huono tällaisessa tilanteessa. Sinulle on valehdeltu ja sinua on petetty, normaalisti ihminen silloin on vihainen tekijälle eikä syyttele itseään. Mutta perheväkivaltaankin tottuva koettaa miellyttää lyövää puolisoa, tässä on sama logiikka. 

Vierailija
45/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on ihan tavallista, että jotkut miehet vonkaavat muita naisia netissä, kun se siellä onnistuu ihan jokaiselta toisin kuin ennen, kun piti nähdä vähän enemmän vaivaa sen eteen. Voi vaikka laittaa itsestään feikin kuvan, jonka avulla pääsee keskusteluihin, kun ennen piti olla itselläkin ulkonäköä, että pääsee keskusteluihin.

Se on kuitenkin samaa, että jotkut naiset näihin reagoi siten, että voi apua, en ole sellainen kuin pitäisi ja toiset taas ajattelevat, että voi vitsi mikä mulkku tuo mies on. Tulipa tehtyä virhearvio. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään eli en kyllä jäisi kuuntelemaan tuollaista luokatonta skeidaa (suoraan sanoen), joka menee jo koomisen puolelle, että "olen niin visuaalinen, että elän kaksoiselämää" ja "et ole yhtään hassumman näköinen äiti" (tms.). Tuohan on törkeää vähättelyä, sekä oman teon että sinun vähättelyä ap.

Puhu läheisille, siellä on taatusti joku joka antaa sinulle hyvää näkökulmaa ja et jää yksin, koska eihän tämä sinun ongelmasi ole. Mies on käyttäytynyt mulkusti, sellaisia on ja tulee aina olemaan kuten myös naisia, jotka luulevat sen olevan heidän syytään. 

Vierailija
46/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko fetissit normaaleja? En oikeasti tiedä. Missä se raja menee?

Siinä varmaan, että onko se addiktiivista, koska se addiktiivisuus johtaa panosten kovenemiseen ja lopulta jopa seksuaalirikoksiin. Addikti vähät välittää mistään muusta kuin siitä, että saa mitä haluaa, vaikka ehkä osaa puhua olevansa kovinkin ressukka. Eiköhän nuo seksuaalirikolliset ole kaikki fetisistejä nekin. 

En halua olla missään tekemisissä tuon porukan kanssa enää, koska normaalejakin miehiä on olemassa. Ällöttää nuo kaikki selitysjutut mitä täälläkin on, missä normalisoidaan vinksahtanutta ajatusmaailmaa. Täällähän ne kaikki addiktit kokoontuu eli netissä. 

Seksi aiheuttaa paljon pahaa maailmassa, vaikka sen pitäisi olla hieno asia.

Vaikuttaa vähän siltä, että oman parisuhdetaustasi takia niputat samaan kaikki miehet, joilla on fetissejä. Toisaalta ymmärrän sen, mutta toisaalta sinun olisi hyvä vähän koittaa avartaa näkemystäsi siitä, että fetissit ei aina tarkoita addiktioon ajautumista ja seksuaalirikoksia. Fetisseistä voi nauttia myös terveellä ja elämää rikastuttavalla tavalla.

Vierailija
47/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä varmaan, että onko se addiktiivista, koska se addiktiivisuus johtaa panosten kovenemiseen ja lopulta jopa seksuaalirikoksiin. Addikti vähät välittää mistään muusta kuin siitä, että saa mitä haluaa, vaikka ehkä osaa puhua olevansa kovinkin ressukka. Eiköhän nuo seksuaalirikolliset ole kaikki fetisistejä nekin. 

En halua olla missään tekemisissä tuon porukan kanssa enää, koska normaalejakin miehiä on olemassa. Ällöttää nuo kaikki selitysjutut mitä täälläkin on, missä normalisoidaan vinksahtanutta ajatusmaailmaa. Täällähän ne kaikki addiktit kokoontuu eli netissä. 

Vaikuttaa vähän siltä, että oman parisuhdetaustasi takia niputat samaan kaikki miehet, joilla on fetissejä. Toisaalta ymmärrän sen, mutta toisaalta sinun olisi hyvä vähän koittaa avartaa näkemystäsi siitä, että fetissit ei aina tarkoita addiktioon ajautumista ja seksuaalirikoksia. Fetisseistä voi nauttia myös terveellä ja elämää rikastuttavalla tavalla.

En niputa ja alun perin ajattelin juuri niin kun tässä sanot, mikä oli osa ongelmaa. Fetissit on normaaleja, mutta en halua enää olla sellaisten kanssa tekemisissä, jos on vähänkin oudompi juttu. Ei siis tarvitse valistaa, pitkät terapiat on takana.

Vierailija
48/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodmod kirjoitti:

Pidin lihaksikkaita naisia puoleensa vetävinä ja kauniiden vartaloiden katselu oli himottavaa. Sängyssä tilanne muuttui, kova lihaksikas peppu ja miehekäs rintakehä oli livenä aika erilainen, kuin mitä olin kuvitellut.
Piti aina välillä tarkistaa, että olihan kyseessä nainen : )

Oliko se osa  fantsua jännitystä ja lopulta sekin käy, jos sieltä penis löytyykin. Kunhan on lihakset ja tekotissit ja hormoneja purkista.

Lähinnä sitä toivoisi, että nuo tuollaiset olisivat keskenään eivätkö sotkisi siihen muita. Olkaa ja nauttikaa fetisseistänne, mutta minkäs teet, kun on tarve esittää tavanomaista elämää.

Vierailija
49/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oliko kyse kookkaiden klitoriksien ihailusta?

Löytyikö mieheltäsi fetlifen tunnuksia?!

Vierailija
50/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot klitorikset on upeita... Olis mahtavaa imeskellä sellaista peukalon kokoista klittaa

Vierailija
51/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot klitorikset on upeita... Olis mahtavaa imeskellä sellaista peukalon kokoista klittaa

Tuossa yllä on linkki puuhamaahan, sivustolla on myös kotimaisia häpykielen omistajia :-)

Vierailija
52/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen veljeskunta näköjään kokoontuu tähän ketjuun valistamaan meitä tietämättömiä erilaisista ihanuuksista ja siitä, miten rikastuttavaa on runkata oudommillekin jutuille.

Minusta on erittäin hyvä kysymys, että miksi ei valita vastaavista perversioista kiinnostunutta puolisoa, vaan ihan tavallinen? Onko kyse siitä, että rahkeet eivät riitä kuin kaukaa ihailuun vai siitä, että ei loppujen lopuksi itsekään täysin hyväksy omia fetissejään, jolloin niitä peittelee tavallisen elämän ja puolison avulla?

Siinä on sitten hyvä esiintyä fetissien harmittomuuden puolestapuhujana, ehkä syyttää puolisoa ahdasmielisyydestä, väärästä ulkonäöstä ja ymmärtämättömyydestä, vaikka olisi voinut alun perin valita minkä tahansa transvestiitin tai vaikka kyborgiksi itsensä mieltävän persoonan, joka ei suinkaan hänkään ole mikään seksinukke, vaan samanlainen tunteva ihminen kuin tämä tavallisen valinnut valittajakin. Eikö juuri se kerro, että kyseessä on mulkku elämäntapa (ehkä ihminenkin), kun nämä fetissin kohteet ovat pelkkiä seksileluja ja se tavallinen puoliso sitten kuitenkin sitä oikeampaa elämää.

Itsensä kanssa solmussa olevia ihmisiä kannattaa välttää. Muuten on kohta itsekin tuhannen solmussa, kun he eivät pohjimmiltaan itseään hyväksy tai pelaavat jotain kummallisia valtapelejä. Yäk.

Vierailija
53/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ihanan seksiposiitivinen elämänilo sulla ;-D

Vierailija
54/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos niin onkin, koska mulla on hyvät rajat.

Vierailija
55/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niputa ja alun perin ajattelin juuri niin kun tässä sanot, mikä oli osa ongelmaa. Fetissit on normaaleja, mutta en halua enää olla sellaisten kanssa tekemisissä, jos on vähänkin oudompi juttu. Ei siis tarvitse valistaa, pitkät terapiat on takana.

Mikä siis on oudompi juttu?

Miehesihän viehättyy naisista, myös sinusta koska on kanssasi!

Vierailija
56/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos niin onkin, koska mulla on hyvät rajat.

Ai rusketusrajat vai?

Ihan kiva että pukeudut bikineihin, aina sekään ei ole tarpeen :-D

Vierailija
57/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nykyisin ihan terve mies, jolla ei mitään outouksia ole. Tunnistan kyllä nuo ajatuskulut mitä fetissityypeillä on, eli olen kyllä tämän ansiosta sen oppinutkin, vaikkakin liian hitaasti elämän kulumisen kannalta. Ap on vielä nuori, elämä edessä, jos kerran lapset ovat vielä suht pieniä. 

Vierailija
58/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nykyisin ihan terve mies, jolla ei mitään outouksia ole. Tunnistan kyllä nuo ajatuskulut mitä fetissityypeillä on, eli olen kyllä tämän ansiosta sen oppinutkin, vaikkakin liian hitaasti elämän kulumisen kannalta. Ap on vielä nuori, elämä edessä, jos kerran lapset ovat vielä suht pieniä. 

Millaisen rangaistuksen saa jos fetissistä jää kiinni? Ja minkä puoluejohtajan alaisuudessa välttyy parhaiten sanktioilta? Mikä yhteisö tarjoaa tällöin parhaan kriisinhallintaosaamisen?

Vierailija
59/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet nimenomaan surullinen? Itse olisin tuossa tilanteessa vihainen, kun kaiken päätteeksi mies vielä yrittää dissata ulkonäköä!

Kaikenlaista on, mutta kaikenlaista ei tartte omaan elämäänsä ottaa. Lasten kautta tietysti joutuu tekemisissä olemaan, mutta ei kuitenkaan omaa intiimiä elämää jakamaan, jos ottaa eron. 

Vierailija
60/83 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko nyt siis niin että miehesi ei saisi fantasioida kookkaista klitoriksista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi