Mies huijasi mitä on
Ihastuin mieheen mielikuvan perusteella, minkä hän maalasi minulle itsestään. Nyt tunnettu puolisen vuotta ja todellisuus alkanut paljastumaan. Tunteeni ovat tipotiessään ja mies syyllistää siitä, etten "tue" häntä tulemaan sellaiseksi, minä hän itsensä minulle alun perin myi. Voisin periaatteessa ystävänä tukea, mutta sitten hän vonkaa romantiikkaa, jne. En vaan yksinkertaisesti koe vetoa hänen todellisuuttaan kohtaan. Onko muita vaihtoehtoja kuin ero?
Kommentit (15)
Onko taas typerämpää kuultu... hohhoijjaa.
Anteeksi, mutta mitä ihmettä nyt taas!?
"Tue häntä tulemaan sellaiseksi kun hän itseään alunperin myi" Mitä niinkuin itse olet mieltä? Mietippä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä ihmettä nyt taas!?
"Tue häntä tulemaan sellaiseksi kun hän itseään alunperin myi" Mitä niinkuin itse olet mieltä? Mietippä vähän.
Olen sitä mieltä että jos sanoo tekevänsä jotakin, sen tekee ihan ilman apua.
Alun romantiikan ja ihastumisen jälkeen todellisuus paljastuu aina erilaiseksi kuin kuvitelmat. Ikävää on, että mies lupaili liikoja. Nyt voit miettiä, voitko alkaa rakastaa häntä sellaisena kuin hän on.
Parisuhteessa tuetaan toisiaan. Hyvässä suhteessa molemmat pääsevät kukoistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa tuetaan toisiaan. Hyvässä suhteessa molemmat pääsevät kukoistamaan.
Löysää 💩 ei saa mikään kukoistamaan
Vierailija kirjoitti:
Se vaan että jos olisi kertonut aluksi mikä tilanne todellisuudessa on, en olisi lähtenyt suhteeseen ollenkaan. Tilanne on paljon huonompi kuin mitä hän antoi ymmärtää ja lisäksi kun totuus on alkanut selvitä, myös luottamus on mennyt sillä hän on käytännössä valehdellut siitä, mitä on. Ja sitten se on muka minun vikani, kun en tue häntä olemaan sellainen, mitä hän valehteli olevansa?
Miten ja mistä valehteli? Onko naimisissa? Alkoholisti?
No millainen hän valehteli olevansa ? Rikas? Ja paljastuikin köyhäksi vai miten on valehdellut? Ainahan alussa muutenkin toista katsotaan vaaleanpunaisten linssien läpi, joten miten ihminen pystyy valehtelemaan mielikuvan itsestään toisenlaiseksi, kun mielikuva on sinun päässäsi.
Niin miten valheteli? Vaehteli olevansa rikas, vaikka onkin köyhä? Valehteli olevansa sinkku, vaikka onkin naimisissa? Valehteli olevansa absolutisti ja tosiasiassa kiskoo viinaa kaksin käsin?
Eli päihdeongelma tai muu addiktio, juokse nyt jokatapauksessa. Tollanen on aivan sairasta että vastuuttaa jonkun toisen muuttamaan itseään
no vastavuorisesti se mitä mielikuvaa korttelissa perässä raakkuva sukisuki lankkupadan kanssa esittää, vastaa kyllä todellisuutta..
miksi rakennat huonoa pumpulimielikuvia muuten ja looppailet siinä sitten vaikka lopun ikääsi? ja sitten ei lasikenka mahdukkaan ..
jonkin sortin idiootit alkavat vielä häiriköidä miehen perässä (kun ei edes mitenkään kysytty perään huohottamaan kuin radio helsingissä tai monessa muualla)
+ ne kateelliset väliin meluajat vakoteryleeninsä kanssa.
Mitä mieltä itse olet: onko suhteella tulevaisuutta?