Oletko käynyt Raumalla?
Oletko koskaan käynyt Raumalla?Tiedätkö Raumasta yhtään mitään?Jos olet käynyt menetkö uudestaan?
-Ol niigon gotonas.Raum o ain Raum-
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauma?Missä on Rauma ???
Länsi-Suomessa (länsi rannikko alueella), satakunnassa, Porin ja Turun välissä.
Eli pitäisi tietää missä Rauma sijaitsee, historian tunnilla esimerkiksi opetettu: maan kolmanneksi vanhin kaupunki (1442).
Raumalla asuu nykyään vähän alle 40000 asukasta.Varmast ihan mukava pikkukaupunki.
En ole koskaan käynyt Raumalla, en tiedä Raumasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
19 vuotta asuin siellä ja takaisin en mene, en edes pakotettuna.
Sinulla taitaa nyt sitten olla Rauma trauma?
Vierailija kirjoitti:
Rauma vai Pori?
Raum o ain Raum.
Vierailija kirjoitti:
Rauma vai Pori?
Pori, jos haluaa elää.
Muutimme Helsingistä Eurajoelle vuosi sitten. Raumalla käymme pari kolme kertaa kuussa. Lapsen soittotunnit on Raumalla, mutta hän kulkee sinnen linja-autolla. Rauma on ihana kaupunki!
Vierailija kirjoitti:
Rauma vai Pori?
Kyll maar ehrottomast Rauma.
En ole käynyt Raumalla, mutta olisi joskus kiva käydä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt Raumalla, mutta olisi joskus kiva käydä.
Vanha Rauma kannattaa käydä katsomassa.Aikamatka 200 vuoden taakse.
Asun raumalla. Rauma ei ole enää kiva paikka asua. Täältä ei saa töitä enää. Ulkomaalaiset tulee ja vie työpaikat ja niitä palkataan telakalle ja kaikkialle missä rakennetaan jotain.
Kävin nuorempana. Yllättävä paljon puutaloja ja lyhyitä hieman hulluja tatuoituja naisia, varmaan jostain merimiesajoilta jääneitä fiksaatioita. Pitsi ja joku nypläys on siellä kuulemma kova juttu. Sen jälkeen porilaiset tuntuivat yllättävän fiksuilta, mutta ei niin fiksuilta ettenkö olisi jatkanut matkaa kohti sivistystä.
Suomen keskiluokkaisin kaupunki. No, tiedätte ehkä mitä tarkoitan:)
Useamman kerran tullut käytyä. Tykkään etenkin Vanhasta Raumasta, siellä mieli lepää. Joka kerta tulee poikettua Kontion kahvilassa, ihana se kahvilan pieni sisäpiha.
T. Porilainen
Ihmiset Raumalla paljon iloisempia ja mukavempia kuin Porissa.Tässä on kyllä suuri ero.
Mulle on vuosien mittaan tullut vastaan veemäisiä ihmisiä juuri Raumalta.
Luulen se johtuu siitä he luulee Rauma on jotakin sitten he muuttaa isoon kaupunkiin ja he tajuaa ettei he ole mitään. Se shokki on kaamea
Vierailija kirjoitti:
Mulle on vuosien mittaan tullut vastaan veemäisiä ihmisiä juuri Raumalta.
Luulen se johtuu siitä he luulee Rauma on jotakin sitten he muuttaa isoon kaupunkiin ja he tajuaa ettei he ole mitään. Se shokki on kaamea
Oletko käynyt Porissa?
19 vuotta asuin siellä ja takaisin en mene, en edes pakotettuna.