Mies syyllistää mua siitä että olen työtön.
Irtisanouduin pitkään jatkuneen kiusaamisen takia. Keskusteltiin miehen kanssa asiasta ja hän sanoi että on kyllä nyt aika irtisanoutua.
Nyt kahta kuukautta myöhemmin syyllistää mua siitä. Ei suoraan mutta kuitenkin niin että saa minut tuntemaan itseni syylliseksi. En nyt ole pyytänyt mitään kummallista, kotkeintaan jäätelöllä käymistä rannalla. Ei käy koska se maksaa liikaa ja pitää säästää kun sinä nyt oot työtön. Itse kyllä ajelee sinne tänne ja käy kahvilla jne.
Istun täällä kotona nyt enkä pääse täältä mihinkään. Mielestäni epäreilua.
Kommentit (43)
Menen heti kun saan töitä. Ei sinne töihin noin vaan mennä.
Ap
Hommaa rikkaampi mies itsellesi, joka elättää sut.
Ihmisten todellinen luonne tulee esiin vasta kun on vaikeuksia.
Opiskele lähihoitajaksi niin saat töitä.
Hanki varakkaampi ja rennompi mies joka ei sniiduile.
Mulkku mies. Todella epäreilua ensin kannustaa irtisanoutumaan ja käyttää sitä sitten tuollaisena lyömäaseena sinua vastaan. Kannattaa vakavasti miettiä, haluatko jatkaa suhdettanne. Oma mieheni joutui myös irtisanoutumaan henkisesti raskaasta työpaikasta eikä minulle tullut mieleenkään kiusata häntä työttömyydestä.
Mikset ap hakenut töitä silloin, kun olit vielä duunissa? Nyt sun on paljon hankalampi saada mitään työtä.
Rupea tuottamaan Onlyfans sisältöä ja kohta tienaat enempi kuin miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap hakenut töitä silloin, kun olit vielä duunissa? Nyt sun on paljon hankalampi saada mitään työtä.
Kyllä hain vaikka mitä, en saanut.
Ap
Ota pikavippelii ja mee jätskille.
Mene töihin ja lopeta uikuttaminen!! Hyvänen aika sentään!!
Eikö sulla ole vielä tullut työttömyyspäivärahaa, tms? Kai sulla on omaakin rahaa käydä jätskillä. Mieskö sun rahoista päättää?
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihminen ajetaan niin ahtaalle, ettei jaksamista riitä mihinkään ja päivät ovat vain jatkuvaa selviytymistä. Tuolloin harvemmin edes osaa ajatella järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hain vaikka mitä, en saanut.
Ap
Ja silti irtisanouduit? Ei järki paljon päätä pakottanut.
(Ap, tunnistan sinut kyllä taas. Olet palstan tuttu, sairas sadunkertoja.)
Haiskahtaa ovelalta miesvihaketjulta.🤔
Miten voi olla, että ei saa töitä? Esimerkiksi päiväkodeissa on valtava sijaispula ja töitä saa ilman alan koulutustakin.
Mee töihin.