Oletko käynyt Porissa?
Oletko koskaan käynyt Porissa?Porin jazzeilla?Kirjurinluodossa? Tai vaikka Yyterissä?
Jos olet käynyt menisitkö Poriin vielä uudestaan?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pori ei ole osannut hyödyntää Kokemäenjoen kaunista rantaa ollenkaan. Vrt. Turun Aurajoen ranta.
Porillakin olisi mahdollisuus rakentaa kesäravintolaa siihen joenrannalle, mutta ei.
Et oo tainnu käyrä tääl kesäl.
On jokilaivaa ja terassia. Porilla on paljo kauniimpi profiili ku sillalta tai pohjoispuolelta katsoo, kuin millään muulla jokikaupungilla. Upea.
Olen käyny. Ei ol mitää verrattun Turkuun.
Yks kapakkalaiva ja krääsätori kirjuris Jazzien aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pori ei ole osannut hyödyntää Kokemäenjoen kaunista rantaa ollenkaan. Vrt. Turun Aurajoen ranta.
Porillakin olisi mahdollisuus rakentaa kesäravintolaa siihen joenrannalle, mutta ei.
On jokilaivaa ja terassia. Porilla on paljo kauniimpi profiili ku sillalta tai pohjoispuolelta katsoo, kuin millään muulla jokikaupungilla. Upea.
Olen käyny. Ei ol mitää verrattun Turkuun.
Yks kapakkalaiva ja krääsätori kirjuris Jazzien aikaan.
Asun siis naapurikunnas ja kävin 6 vuot Poris töis ja 3 vuat pääl opiskelemas.
Yyteri on ihana, samoin joenranta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusjohtoinen kaupunki. Eli ei ole mädätettykään.
Kokoomusjohtoinen🤣🤣, ei tosiaankaan ole. Isoin puolue on ollut niin kauan kuin olen elänyt, SDP. Tämä on duunarikaupunki jossa aikoinaan ollut tehtaita joenrantaa myöten. Punaista tiiltä ja tehtaanpiippuja. Satamaa ja teollisuutta edelleen.
Porilainen sorvaa kokkareelta nenän niskaan grillijonossa. Loppuu se keikarointi.
Mu Pori o kaunis
Kiva kaupunki. Käyn silloin tällöin. Varsinkin Reposaari on kesällä kiva.
Vierailija kirjoitti:
😂
Juu ja Puuvillaan (Suomen kaunein ostoskeskus) pääsee kans semmosel omal linkkaril, se o euron ja kulkee vähävällii, halvempi ko pori linja linkat. Jos et jaks kävel, Puuvilla o iha liki keskustaa mut tois puolel vaa.
Asuminen on todella halpaa täällä. Lääkäriin pääsee helposti, jopa erikoislääkärille. Yyteri on kiva ja Kirjurinluoto. Paljon erilaisia kulttuuritapahtumia, teatteria ja muuta. Hyvä tääl o.
Olen juu, olen syntynyt Satakunnan keskussairaalassa Porissa, sekä asunut koko ikäni tässä Porin seudulla joen varrella. Pori on minun kaupunki.
Monenmonta kertaa jazzareilla, Yyterissä ja hotelleissa. Myös kirkkokonsertissa jonin vuonna.
Suomi areena.Iskelmä festivaali.Pori Jazz.Kirvatsin jytä.Porispere.Porin Venetsialaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Juu ja Puuvillaan (Suomen kaunein ostoskeskus) pääsee kans semmosel omal linkkaril, se o euron ja kulkee vähävällii, halvempi ko pori linja linkat. Jos et jaks kävel, Puuvilla o iha liki keskustaa mut tois puolel vaa.
Linkkari = Linkkuveitsi
Olen käynyt Porin vanhalla hautausmaalla ja Juseliuksen mausoleumissa. Yyterissä en ole käynyt, voisin mennä. En festarien aikaan tai muuten silloin, kun on sesonki ja liikaa ihmisiä.
Porissa on uutta pöhinää kun vanha demarikaupunginjohtaja kenkäistiin pois eikä valittu Krista Kiurua tilalle.
Yyteri on hieno paikka, jos tykkää rantalomailusta.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on Poris aiva kuallu.
On siäl juappoi
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on Poris aiva kuallu.
Eläks sääki viäl?